12.

4.5K 442 63
                                    

-Kochaj się ze mną ,Yoongi.

Na słowa młodszego otworzyłem szeroko oczy, a moje serce na chwilę przestało bić ze zdziwienia. Rozczochrane blond włosy, lekko rozchylone wargi i przymrużone oczy doprowadzały mnie do szaleństwa, lecz zachowałem jeszcze trochę zdrowego rozsądku.

-Nie - spojrzałem stanowczo w oczy Parka.

-Jimiś, my nawet parą nie jesteśmy.

-Więc bądźmy - przegryzł wargą zaciskając ręce na moich ramionach.

-Dobrze się czujesz? - przyłożyłem rękę do jego czoła sprawdzając czy nie ma czasem gorączki. Zimne.

-Wręcz wspaniale - uśmiechnął się.

-Chodź, położysz się - wstałem z kanapy wcześniej ściągając chłopaka z moich kolan.

-A położysz się ze mną? - wstał i skierował swój krok do swojej sypialni.

-Jesteś duży.

-Nieprawda.

-Prawda.

Przystanąłem na chwilę spoglądając na Omegę. Westchnąłem i wznowiłem swój krok.

-Mi się nie chcę spać, a Tobie owszem, dlatego położysz się sam.

•••

-Jimin! - krzyknąłem na całe gardło łapiąc się za głowę i pociągając mocno końcówki moich blond włosów.

-Słucham? - zapytał wchodząc do pomieszczenia.

-Co to jest? - wskazałem na swojego rozbitego laptopa.

-Twój komputer.

-Jaki komputer?

-Zniszczony.

-Ty to zrobiłeś?

Odpowiedziała mi cisza, więc powtórzyłem pytanie.

-Tak.

-Jak? Kto Ci w ogóle pozwolił tu przychodzić.

-Nikt, Yoongi hyung.

-Japierdole, Jimin, ostatnio z Tobą same problemy. Nie chcesz sam spać, chodzisz jakiś obrażony na świat, wyzwałeś Jina, a teraz ten komputer!

-Przepraszam.

-Za co?

-Za to, że żyję.

I uciekł z domu.

Złamiemy Te Zasady || Yoonmin ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz