3.

6.3K 529 95
                                    

Naprawdę jestem tak wyjątkowy?"

Otworzyłem szerzej oczy, wiedziałem, że jestem obserwowany przez Omegę. Każdy mój ruch, słowa są bacznie obserwowane. Zdarłem wiadomość z drzewa i schowałem do kieszeni mojej czarnej bluzy.
Znów usłyszałem odgłos łamiącej się gałęzi. Odwróciłam szybko głowę w kierunku skąd dochodził dźwięk. Nic nie zobaczyłem, lecz wyczułem. Znów ten cudowny zapach. Truskawka pomieszana z miętą. Widać, że nasz nowy wamprirek przepięknie pachnie.
Woń była już ledwo wyczuwalna co oznaczało, że Omega się oddaliła. Nie miałem ochoty uganiać się za nią, szczególnie teraz, ponieważ został lekko poturbowany przez Kima.
Wszedłem na jedno z najwyższych drzew w okolicy i spojrzałem na wszystko z góry. Pośród koron drzew zobaczyłem zwłoki kobiety. Zszedłem z drzewa i pobiegłem do niej. Na szyi miała ślady po ugryzieniu. Po jej wyglądzie można było wywnioskować, że została ugryziona niedawno, niecałe trzydzieści minut temu. Wziąłem telefon do ręki i napisałem na czacie grupowym, czy ktoś niedawno poszedł na polowanie. Od całej ekipy, no oprócz Namjoona dostałem wiadomość zaprzeczającą.  Najwidoczniej nasz wampir postanowił iść na łowy, albo ktoś inny się tu kręcił. Stawiam opcję pierwszą, bo widać, że ukąsił ją niedoświadczony osobnik. Da się to wywnioskować po tym, że ugryzienie nie jest zrobione w odpowiednim miejscu. Kopnąłem ciało do pobliskich krzaków, aby nie za szybko została odnaleziona. Nie potrzebna nam tu policja. Jeszcze chwilkę zostałem na świeżym powietrzu, lecz gdy zaczęło padać wróciłem do "domu".

Otworzyłem drzwi od łazienki z zamiarem umycia się. Rozebrałem się i wszedłem do kabiny. Odkręciłam gorącą wodę i pozwoliłem spływać jej po moim bladym ciele. Po dziesięciu minutach wyszedłem z pod prysznica i spojrzałem na okno. Zobaczyłem na drzewie zarys uciekającej postaci. Lekko się zarumieniłem wiedząc o tym, że ktoś mnie obserwował podczas kąpieli. Nasza Omega jest bardzo zboczona, znów czuć jej zapach. Szybko ubrałem na siebie bokserki i za dużą białą koszulkę. Poszedłem do sypialni, zasłoniłem rolety i wskoczyłem do łóżka. Przykryłem się czarną pościelą i zasnąłem myśląc o ryżu.

Złamiemy Te Zasady || Yoonmin ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz