5

2K 70 6
                                    

Multide Berk ve tuğçe var.
Natalia gracia& Alex lange.

Abimin, söylediklerini düşünerek uykuya dalmıştım.
Sabah ne abimlerle, ne de alarm la uyandım, yatakta dikleşip gelişi güzel şekilde gerildim. Ellerimi önümde birleştirip salak salak önüme bakmaya başladıktan sonra hemen aklıma okul geldi, okul önemlidir dimi bir kaçış yolu, iç sesimi susturup saate baktım, saat olmuş 10:00 yatakta iyice gerilip banyoya gittim. Rutin işlerimi halledip tekrar odama döndüğüm, 1 hafta okula gitmiceğim aklıma geldi, derin bir nefes alıp dolabımın karşısına geçip ne giyiceğime karar vermeye başadım. Bu gün dışarı çıkmak dolaşmak istiyorum, Ulaş abime söyleyim sonuçta sözü vardı.

Hem onunla beraberken diğerleri gibi hissetmiyorum belki de çok sevdiğim içindir sonuçta ben ona bağımlıyım böyle hissetmem çok normaldir yani dimi?

Ben bunları düşünürken aynı zamanda kıyafetimi giymiş makyajımı yapmış saçımı yapıyodum, son olarak parfümümüde sıktım çantamı alıp aşağa inmeye başladım.

Mutfağa girdiğimde Ulaş, abim telefonuyla birşeyler yapıyor  Ukay abim telefonla konuşuyor  Uraz yok, Uzay ise Sineme bakıyor niye çünkü küçük.....küfür etmicem tamam, Sinem yavaş yavaş kıvırta kıvırta uyuz uyuz masaya kahvaltılıkları yerleştirip Uza'ya, iğrenç birşekilde sırıtıyo or.... tamam sakinim, yine derin bir nefes alıp nefes çok önemlidir.

"Hızlı ol Sinem!"

Bakışlar bana dönerken, ben bana sinirli sinirli bakan Sinem'e bakıyordum. Ne kadar salak bir cümle oldu bu. Sinem, elindeki portakal suyunu son bardağa koyup hızlıca mutfağa ilerledi, bende gidip ilk Ukay'ı sonra Uzay"ı öptüm tam Uraz  nerde? diye sorucakken biri belimden kendine çekip sarıldı. Anında Uraz, olduğunu anladım ellerimi belimi saran kollarının üzerine koyup kafamıda geriye doğru yasladım. Abim beni kendine çevirip sıkıca sarıldı aynı zamanda boynumdan, enseme doğru derin öpücükler bırakıyor gayet güzel bir andayken Ulaş, abimin sesi ayrılmamıza neden oldu.

"Aslin buraya gel!"

Büyük bir ihtimalle kıskandı beni paylaşmayı hiç sevmiyor, bende onu abim sonkes saçlarımı öpüp kokumu içine çekip bıraktı, ben de hızlıca arkamı dönüp bana bakan Ulaş, abime doğru yürümeye başladım yanına geldiğimde ayağa kalkıp öpmeye başladı Uraz'ın, aksine sulu ve uzun öpücükler bırakıyordu boynuma, aynı zaman da kokumu içine çekiyodu. Ben de kafamı boynuna gömüş hem kokusunu içime çekip aynı zamanda giyidiği gri siyah tişörtünün açık bıraktığı yerleri öpüyordum, bizi birbirimizden ayıran telefon sesi oldu ekrana baktığımda bir kız üstünde kocaman AMOR yazıyordu abim, benim görmediğimi sanıp hemen telefonu meşgule attı ama artık görmüştüm. Ne yani sevgilisimi var? Peki niye kalbim sızlıyor? Neden bu düşünce delirmeme sebep oluyor? Neden yutgunamıyorum? Neden ağlıyacak gibi hissediyorum? Neden ya neden? Hızlıca kollarından çıkıp masaya oturdum  o sırada kapı çaldı.

Hayat kapıya bakarken bizde o yöne baıyoduk, içeriye birden Aşkımm diye bağıran Berk'in, sesiyle yerimden kalkıp ona uçmam bir olmuştu. Berk, benim kuzenim ama Ulaş'la, Ukay onu pek sevmez ve benim ona yakın olmamdan nefret eder, bu arada bana hep aşkım diye seslenir.

"Benim benim canımmm mı gelmiş?"

"Hayır, hâla yoldayım."

"Berk!"

"Tamam tamam ee hadi dışarı çıkalım."

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin