Multide Ulaşcığımız var.
Bölüm küfür içeriklidir...Abimin neden bana söylemediğini anladım şuan sinirden gerçektende kuduruyorum sanane abi kimsin sen.
"Lan yalak kimsin sen? Kimsinde karışıyorsun!?"
"Sevgilisi olarak olmasın."
"Ee sevgilisisin diye kendini bir bok mu sandın. Sana birşey diyim mi? Kendini bir 'bok' sana bilirsin çünkü zaten bir boksun."
"Hahah.Sonuçta o gün beni istemediğini söyledin hatta abin ile yatmak dur yanına oturmak ama olmadı bence sen kendini bir bok zannet."
"Lan amk kertenkelesi... abi bırak beni.!"
"Sakin ol Aslin."
"Ne sakin olucam kendini bir bok sanan dol israfı bana bak lan sen kimsin he kimsin? Senin gibi kaç kız geçti biliyormusun hepsini gönderdim, siz kendinizi ne sanıyorsunuz? Haa benim değerimde olucağını falan mı düşünüyorsun? İstediğim şekilde, istediğim fotoğrafı çeker, istediğim pozu veririm sanane!"
"Ulaş birşey desene."
"Doğru olana ne diyiyim Tuğçe?"
"Ne demek doğru ya kız bana saymadığını bırakmadı ve sen hâla susuyorsun."
"Lan babanın prezarvatifi eksik kalmış istenmiyen tüy ne geveliyon lan , tabikide konuşmicak.!"
"Hıh zaten o fotoğraflardan yalnız başınıza olmanızdan belliydi yattın mı abinin altına?"
"He yattım nolucak ne yapıcaksın de bana hele, basına mı haber vericeksin? Seni öldürürüm gerçi onu istiyorsun, bu arada ister yatarım ister kalkarım, bu seni hiç ilgilendirmez... şimdi ben senin ebeni bellemeden burdan çıkıp gidiyosun anladınmı tek kullanılmık?"
Tuğçe ağlıyarak evden çıktığında herkez bana şaşkınca bakıyordu şaşkın olmalarının sebebi benim bu lafına sakin kalmam.
"Kuzen fenasın ya ayrıca bir özel olarak konuşalım seninle."
Berk'e kafımı sallarken Ukay abim, açık olan kapıyı göstererek konuşmaya başladı
"Aslin sen az önce kıza sakin mi konuştun?"
Abime bakıp gülümserken Uzay, heycanlı bir şekilde konuşmaya başladı. Sanki çocuğu oluyor.
"Ya abi bırak sakini falan ben hâla ettiği küfürlerdeyim sevgilim bunları bana yazıyorsun."
"Yazarım."
Ulaş, aklına bir şey gelmiş gibi bana dönerken bende gelerek ona bakıyordum.
"Aslin, o an sinirlisin diye tutmadım fakat bir daha duymicam hem amk kertenkelesi ne ya?"
"Ee hadi birşeylee yapalım?"
Uraz'ı, destekleyerek konuştuğumda Ulaş, bütün modumu düşürdü.
"Evet yaa dışarı çıkalım mesela..."
"Benim biraz işim var onları halletmem lazım."
"Ne işi?"
"İş birtanem boş ver sen, üzerimi değiştiriyim çıkıcam geç gelemem, sizde gec kalmayın."
Diyip yukarı çıktı, abimlere döndüğümde hepsi bana bakıyordu.
Ukay abim, elimi tutarak konuşmaya başladı.
"Aslin, bu gün benimlesin güzelim, hadi hazırlan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
FantasyBağımlı'nın Tadı İlacın da Saklı... Sevgi:O öyle birşeydir ki, seni yiyip bitirdiğini fark etmessin. Sevgi tek bir kişiye hissedilebilir, çünki sadece birini sevebilirsin. Sevgi "aşk" gibi değildir! Onun en ince ayrıntısına kadar kabul etmek demekti...