8

1.9K 66 42
                                    

Multi'de Aslin ve ve ve Ulaş var.
Aslin'den devam...
Sabah beni izleyen elalarla karşılaştım, kendimi okadar çok yorgun hissediyorum ki gözlerim ile etrafı taradığımda Ukay abimin odasında olduğumu fark ettim. Evet dün onun odasında yatmıştım fakat şuan yanımda Ulaş abim yatıyor bende diyodum gece niye kabus görmedim.

"Günaydın ilacım."

"Günaydın. "

Diyip yataktan kalkıcaktım ki abim buna izin vermeyip üzerime çıktı kasıklarım dan boğazıma kadar oluşan yanma hissini bu zamana kadar hiç yaşamamıştım, yavaşça yutunutken bakışlarımı abimin gözlerine çevirdim o da bana bakıydu.

"Özür dilerim."

Gözlerimi devirip, üzerimden itmeye çalıştım.

"Hah yap yap sonra özür dile, kalkarmısın üstümden."

"Aslin.Tamam sana öyle davranmamalıydım özür dilerim."

Bir kaç saniye gözlerine bakıp boş bulunduğu anda ayağa kalktım tam komidinin yaninda duruyodum abimde şaşkınlığını üzerinden atmış bana bakıyordu.

"Hâlâ kızıyosun ben, sana birden öyle davransam yada sana verdiğim sözü çığneyip hani -senden başka kimseyi sevmicem- birbirimize söz vermiştik ya senin gibi bende çiğniyim mi?

Hani benden başka bir kız bu eve gelmicekti? Peki geldi hemen yerimi kaptı. Sabah, sana sarılmaya o kadar çok ihtiyacım vardı ki ve sen sadece sarılıp bıraktın, akşam her zaman ki gibi yanıma oturucaktım kafamı göğüsüne koyucaktım ve beraber fotoğraf çekilicektik ama sen beni gönderdin, cuma günü hep beraber yatardık ve sen sırf o kızla yatmak için benim ile yatmadın. 2 gün belki de bir daha hiç göremiceğin bir kız için  beni, ilacım dediğin 19 senedir seninle yaşıyan kızı kabus görürmü, uyuyabilirmi diye düşünmeden başka biriyle yat dedin. Sen, beni asla başka biriyle yatırmazdın noldu?

Abilerimdi ya onalar benim abilerim, bu zamanıma kadar kimseyle paylaşmadın ve ben buna alıştım. Ben, sana sabah sarılıp en az 20 dk boyunca senin kokunu içime çekmeye seni sevmeye ve beni sevmene bağlandım ama değerim bir kız gelince bitiyor kayıp gidiyor. Demek ki bu kadarmış hani ben prensesdim? Benim yaşadıklarım normal mi? Önce ailem, 1-2 gün geçmeden sevgilim, daha sonra onu, ben öldürdüm diye suçlanmam, intiharlarım, adam yaralamam normal mi? Tek senin için dayandım ama o kızı benden daha çok seviyormuşsun. Kim ki o kız? Kim bilir kaç kişinin altına- neyse konuşmicağımm çünkü o buna değmez, sen bunları unutup benden özür diliyosun he özür, ben şimdi bu bardağı alsam sonra kırsam ve  ya bardak biliyorum böyle yapmamam gerekti özür dilerim desem düzelirmi ha dü-"

"ETER, hiç bir zaman hiç birşeyi unutmadım merak etme, ayrıca seni bu denli severken nasıl sevgimden şüpe duyarsın sen benim canım sın ya hani sen beni sevmene falan bağımlıyım diyosun ya işte benim için öyle değil ben sana bağımlıyım, kimse seni benden çok sevemez ve kimse yerini dolduramaz sen benim herşeyimsin sen kimse değilsin hiç kimsenin seviyesi yetmez duydun mu beni, Aslin Keskin."

"Abi ben-"

"He aslında sana özür dilemek falan gerekmiyor du dimi? Kon-"

"Abi korkuyorum."

Abim dediğim şeyle beni kendine çekip sıkıca sarıldı aynı zamanda heryerime öpücük koyuyodu.

"Özür dilerim meleğim seni korkuttuğum için, kırdığım için, üzdüğüm için özür dilerim."

"Tek bir şartla affederim....dışarı çıkarsak."

Teklifim üzerine gülümsedi

"Tamam, bebeğim o zaman giyin kahvaltıyıda dışarda yaparız."

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin