7

1.5K 64 21
                                    

Multide Ulaş var😎😎
   Ukay'dan devam...

  Aslin, uyuduktan sonra başına son bir defa öpücük koyup yataktan kalktım. Odadan çıkıp aşağıya inmeye başladım, Aslin'i gerçekten çok seviyorum ve Ulaşı'da, sevdiğini hemde çok sevdiğini biliyorum. Hatta Aslin, Ulaş'a bağımlı. Aslında Ulaş'da öyle fakat ne yapmaya çalışdığını gerçekten anlayamıyorum.

"Ulaş ne yapmaya çalışıyorsun?,

"Birşey yaptığım yok."

"Yok mu Aslin'e olan tavırlarının farkındamısın?"

"Alışsın Ukay, artık böyle."

"Ne demek böyle ya sen Aslin'in seni nekadar çok sevdiğini bilmiyormusun? Birden eve sevgilim diye bir kızı getiriyosun onuda geçtim burda kalıyor hadi hepsini kenara koyalım Aslin'e niye böyle davranıyorsun?"

"Aslin'in beni nekadar çok sevdiğini biliyorum söylemene gerek yok, ayrıca bu gün yada yarın illaki birisi bu eve gelicekti."
Ben bir şey demeden ki eğer bir şey dersem kavga çıkıcak, Berk gizli bir şey söyler gibi dikkatlice Ulaş'ı, uyardı.

"Çok hata yapıyosun Ulaş çok."

  Yukarı çıktı. Şuan sadece ben, Ulaş,Uraz ve Tuğçe denilen kız varız.

"Ulaş abi, Aslin'in seni herkesden herşeyden daha çok sevdiğini biliyoruz, sende aynı şeildeydin ne değişti.

"Hiç birşey değişmedi."

"Ne demek birşey değişmedi bu gün kıza sarılmadın be."

"Başka birşeye sinirlenmiş..."

Hiddetle Ulaş'ın, lafını böldüm, bu esnada da Tuğçe, Ulaş'ın kolunu tutuyordu

"Bırak Ulaş, ya sen hiç bir zaman Aslin'e, başkasına olan sinirini çıkartmassın. Sen değilmiydin o gün; Aslin, sana Annem ile babam burda olsaydı herşey farklı olurdu dediği zaman ağlayan sen değilmiydi.

Konuşmama Ulaş, bir şey demezken Uraz, lafa atladı.

"O hatırlamıyor olabilir ama bu gün seninle yatmasının sebebini hatırlıyomusun abi? Yada ben onu korkuttuğum için senin beni dövdüğünü ve her cuma beraber yattığınızı? Hatırlıyomusun. 19 sendedir yanında otutturduğun kıza git başka yere otur dedin emin ol bir şey yok."

"Benim de yanımda sevgilim vardı Uraz, onunla beraber oturmak istedim."

Histerik bir kahka atıp, yine ciddi tavrıma geçiç yaptım. Ulaş mı başkasını istiyecek?

"Hıh hani Aslin, senin için çok değerliydi? Hani konu Aslin, olduğunda dünyaları yıkardın? Hani Aslin, senin ilacın'dı?"

"Hâlâ  öyle Aslin, benim için herşeyden çok önemli ve değerli."

"Gördük değerini uyuyana kadar ağladı biliyormusun niye sırf senin için."

Uraz, konuşmamı devam ettirirken söylediklerinin olmaması için garanti bile verebilirdim , lakin bu Aslin, ne yapıcağı belli olmaz.

"Böyle devam edersen belkide Aslin; başka birini, senden daha çok sevicek ve senden uzaklaşıcak..."

"Öyle birşey olmicak! Aslin, sadece beni bukadar çok sevebilir sadece beni! Şimdi ben Aslin ile yatıcam Tuğçe, benim odama çık."

 Diyip Ulaş benim odama çıktı.

Ulaş'dan devam...

Hayır, böyle birşeyin olmasına asla izin vermem gerekirse Aslin'i odaya kapatırım ama benden başka ne birini sevebilir nede benden uzak kalabilir. O, benden uzak duramaz ki o bana bağımlı. Ukay'ın, odasına girdiğimde Aslin'in, kokusu burnuma doldu yavaş adımlarla gidip yanına yattım. Yüzü bana dönüktü ağladığı uyurken bile belli, bu kadar kötü mü davranmıştım? Onu nasıl üzebilirim? Ben, onu gerçekten çok seviyorum. Hayır bu abilikten de farklı çözemiyorum.

Aşk desen değil, sevgi desen çok ayrı ama şunu biliyorum ki o benim her zerresi, Tuğçe'yi seviyorum ama öyle çok değil hoşlantı gibi, hiç bir zaman Aslin'in yerini tutamaz mümkün değil.

  Aslin'in, bana göre küçücük bedenini kendime çektim kafasını boynuma gömüp kokumu içine çekti ve sarıldı. Gerçekten bu varlık Allahın bana verdiği bir ödül, kendime biraz daha çekip kafamı boynuna gömdüm hem koklarken hemde öpücüklar bırakıyodum daha sonra zaten uyuya kaldım.

Bu bölüm kısa bölümdü Ulaşın hissleri falan diğer bölüm Aslin den devam olucak ya akşam yada yarın gelebilir, sizleri seviyorum öpüldünizzz😘😘😗😘😗😘😘😗😍😘😘😗😗

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin