Multide Aslin ve Ulaş var😍
Şuan UlAS bağ evine gelmiş bulunmaktayız ama ben o kadar çok üşeniyorum ki kalkıp yürümeye, yüzümü arabayı park eden yakışıklıya çevirdim gerçekten kusursuz'du yani tek kelimeyle ku-sur-suz içimdeki yanma hissi tekrar oluşurken niye tekrar oluyor diye düşünmedim çünkü üşeniyorum, abim arabayı park ettikten sonra anahtarı kontaktan çıkardı, emniyet kemerini çıkarıcağı sırada konuşmaya başladım.
"Can tanem beni sen taşırmısın çok yorgunum da?"
"Aslin, arabayla geldik."
"Abi_ alt tarfı taşicaksın o kasları boşunamı yaptın şunlara bak."
"Tamam başımın belası tamam."
Gülümseyip çocuk gibi ellerimi çırptım bu yaptığıma karşı abimin kahkası arabada yanıkılanırken aşağa inip kapısını kapattı, benim kapımı açtıktan sonra ill emniyet kemerimi çıkardı daha sonra'da beni kucağına aldı ellerimi direk boynunu bukurken aynı şekilde başımda boyun girintisindeydi kokusunu içime çekerken uykum çoktaan gelmişti bile kapının önüne geldiğimiz zaman sağ bacağını kapıya yaslayıp beni dizine otutturdu sol eli belimi sıkıca kavrarken sağ baş parmağını'da ciaza okuttu ve kapı açılır valla sadece onun parmak iziyle açılıyor anahtar varda o şuan diğer evde, içeriye geçip beni yere bıraktı abim ben ışılları yakarken o da kapıyı kapatt- ıykk bu evin hâli ne, yerlerde içki şişeleri poşetler, cam kırıkları, sigara izmaritleri, yerler hep toz en kötüsü de etraf iğrenç kokuyor.
"Abi, bu evin hâli ne?'
"Ne varmış ki?"
"Ne mi var körsün galiba sen, birdakika ya sen bensiz bu eve mi geldin."
"Bitanem-"
"Sus konuşma ben şimdi üzerimi değiştirip evi temizliyorum, sende bi köşeye oturup bekliyosun."
Bir şey demesini beklemeden yukarı çıktım abimle aynı odada kalıyoruz sadece benim kıyafetlerim yan odada ne yapıyım sığmadı yukarıya baktığım zaman dağınık olmadığını fark ettim aşağa'ya göre gayet temizdi gardırobuma yönelip içinden rahat kıyafetler aramaya başladım.
Sonunda kıyafete karar kıldım ve temizlik odasından -bildiğiniz ayrı bir odadan- malzemeleri çıkarttım.
***************************
Şu an bir elimde 1 kova su ile vilada diğer elimde toz bezi ile cam sil bu arada yukarının camlarını açtım biraz hava alsın dimi aşağa indiyimde aklıma elektirik süpürgesi almadığımı fark ettim elimdekileri yere bırakıp arkamı dönünce olduğum yerde kskatı kesildim çünkü abim yani Ulaş -ki bu bir kural- üzeri çıplak, altında sadece gri belinden düşücek gibi duran ayak bileği lastikli eşofman ve belinde beyaz calvin klien boxtır'ı görünüyor ve bu görüntü inanılmaz derecede kalbimin çarpmasına be içimde ateş misali dolaşan kanı hissediyorum ve her hücremin yandığını hissediyorum yavaşça yutkunup gözlerine baktığımda o da aynı şekilde beni süzüp güzlerime baktı biraz öyle durduktan sonra dediği şey üzerine şaşırmam bir oldu."Bende sana yardım edicem."
Ulaş'ın bunu demesi üzerine benden bir kahka koptu.
"HaHa sen haha Ulaş Keskin temizlik."
"Aslin, sinirlendirme beni güzelim hadi başlayalım."
"Tamam ozaman aşağıda elektrik süpürgesi var onu getirirmisin?"
"Tamam da nerde?"
"Ya işte hani kiler gibi yaptığımız oda var ya."
"Tamam sakin getiriyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI
FantasyBağımlı'nın Tadı İlacın da Saklı... Sevgi:O öyle birşeydir ki, seni yiyip bitirdiğini fark etmessin. Sevgi tek bir kişiye hissedilebilir, çünki sadece birini sevebilirsin. Sevgi "aşk" gibi değildir! Onun en ince ayrıntısına kadar kabul etmek demekti...