19

1.2K 61 4
                                    

Multide Ulaş'cığımız var...
Bu bölümü Yeşilin en güzel tonuna hediye ediyorum, o okuyamasa bile.

   Tabikide o ölmedi her zaman benim yanımda, söz verdi bana o seni hiç birzaman bırakmicam dedi.

"O ölmedi!"

   Ulaş, birden frene basıp durduğunda arkadan gürültülü bir şekilde fren sesi geldi.

"Ne dedin.... söyle bir daha-

Ukay abim, Ulaş'ın kapısını açıp içeriye doğru eğildi.

"Ulaş niye durdun."

Ulaş, Ukay abime cevabı bana bakarak verdi ve buda benim korkmamı sağladı.

"Çünkü hanfendi ağzından yalnışlıkla bir şey kaçırdı dimi Aslin!"

"Hayır hepsi doğru Efe ölme-"

"ASLİN!"

Derin bir nefes alıp konuşurken ardımdan Ukay abim, anlamayarak konuşmaya başladı.

"Sadece şakaydı."

"Ne?"

   Herkes bana azrizona görmüş yılan gibi bakarken ben söylediğim yalanı doğrulamak için şirin olduğunu düşündüğüm bir şekilde sırıtıyordum.

"Aslin!"

Ovv Ulaş'ın elleri titriyor.

"Abi siz gitsenize."

"Niye?"

"Gidiiin!"

  Abimler, bana göz devirip arkamızdaki arabaya bindiler, bende kaportaya bakan sevgilimin yüzünü ellerimle avuçlayıp dudağında yapıştım.

 Şaşırmadı fakat bir kaç dakika sonra karşılık vermeye başladı bu da sinirlendiğini açıkca dile getiriyor. Bir eli ensemdeyken diğer eli de belimdeydi, benim ellerim ise ensesinde. Sonkes bir öpücük koyup ayrıldı.

"Sakın bir daha böyle birşey yapmıyosun."

"Tamam."

Uyarırcasına işaret parmağını gözümün önünde sallamaya başladı.

"Sakın Aslin sakın!"

"Tamam, hadi gidelim."

*†*********

Sessiz geçen! Yolculuğumuzun ardından sonunda Alaçatıya gelmiş bulunmaltayız, burda bir otalde kalıcaz.

  Araba durduğunda emniyet kemerimi çıkarttım aşağa indim, offf belim hep ağrıyor birde bacaklarım. Nerdeyse 1'5, 2 saattir yoldayız, Allah'tan trafik pek yoktu.

 Birisi elimi tutup çekiştirdiğinde Ulaş, olduğunu anlamam uzun sürmedi. Otelin içine girip danışmaya uğramadan yukarı çıkmaya başladık, başladık'da niye burası bana tanıdık geliyor ve herkes bize selam veriyor?

"Ulaş, niye herkes bize bakıyor? Ayrıca bu otelin adı ne?"

"Aslin unutmuş olamassım Bizim otelimiz ya burası Hani "5 Keskin" otel."

"Haa, niye buraya geldiysek, hayır yani bir günde bizi kimse tanımasın."

"Bence bu mümkün değil, hadi gir içeri."

Ulaşın kartla açmış olduğu odaya girdiğimde agzım açık kaldı, ne! Zengin olabilirim ama güzel bir şey gördüğümde bende hayranlıkla bakabilirim.

"Ee senin odan neresi?"

"Beraber kalıcaz."

  Omuz silkip, bizden önce gelen bavullara doğru yöneldim. Ne bekliyordunuz (hayır ben senle kalmam) dememi falan mı? Tabiki de hayır böyle dersem bile olmicağını ikimizde biliyoruz, ayrıca birbirimizi bence yeteri kadar gördük utanmam saçma.

30 dk sonra...

Bavulların yarısını yerleştirmiş bulunmaktayım. Yatağın üzerine oturup halıyı incelemeye başladım. Ulaş, dışarı çıkmıştı ve beni tek bırakmıştı. *saçma cümle*

 Efe'nin ölmediğini biliyorum çünkü o beni yalnız bırakmazdı hep yanımda olurdu, söz vermişti ya. Hâlâ Efe'yi seviyorum ama bu Ulaş'ın yerine tercih edeceğim anlamına gelmez, ki böyle birşey mümküm değil! Ulaş, benim herşeyim.

Daha fazla yerdeki motiflere bakmamaya karar verip ayağa kalktım, sahile gitsem iyi olucak.

Otelden çıkıp yürümeye başladım, zaten sahil hemen yanında.

Bir banka doğru yürüdüğümde bir kızı ağlarken gördüm, yanına gidip seslendim.

"İyimisin."

"H-hayır."

"Anlatmak istermisin?"

"Olur."

Kızın yanına oturup merakla beklemeye başladım.

"Rezil oldum. Kesdiğim bir çocuğun üzerine bodozlama düştüm ve herkes bana güldü."

"Dert etme bende bunun gibi bir çok olay yaşadım."

"Ama rezil oldum."

"2 gün sonra o insanları göreceğin ne mağlum, bunun için kendini yıpratma."

"Peki, sen niye burdasın.

"Benimkisi uzun mesele."

"Anlatmak istersen dinlerim, bana güvene bilirsin."
 
  Gülümseyip anlatmaya başladım...
Bu kızı gerçekten çok sevdim ve çok iyi anlaştık.

"Birine anlatmak çok iyi geldi Eylül teşekkür ederim."

"Aynen, ararsın yine konuşuruz."

"Aynen sende ararsın, benim gitmem lazım sonra görüşürüz."

"Görüşürüz."

  Bu kız gerçekten de çok sıcakkanlı ilk defa birine bu karşı hissettim ve sanırım bu kızla arkadaş olucam.

Yb geldi daha doğrusu ara bölüm yeni bölümler artık perşbe günü gelicek... Eylülcüm 😘😘.
Sizleri seviyorum öpüldünizz😘😗😍😘😍😍😂😊😊😈😈😈
 

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin