12

1.5K 75 46
                                    

Multide Aslin'ciğimiz var.
Ulaşın ağzından...

Yok abi yok olamaz o benim kardeşim böyle hissettmemeliyim "daha dün boynunu sömürüyodun" diyen içimdeki sesi dinledim, evet onu o an arzulamıştım tamam sürekli onunla olup vakit geçirmek istiyorum, sadece beni sevsin istiyorum ama bu kadar da olmaz o benim kardeşim dışardaki insanların ne düşündüğü umrumda bile değil tek lafımla susarlar.

  Onu o şekilde bırakmak istemezdim, gerçekten şu iki gün sözleri beğnimi kemiriyor, birde bakışları ona hayır dediğim zaman da gözlerinin dolduğu, yada gitme diye yalvarması ama olmaz yine ve yine kardeşiz üveyiz fakat kardeşiz.
  Şuan ne kadar saçma olsada daha 3 gün önceki eve geldim etrafıma baktığım zaman aklıma beraber temizlik yaptığımız, sarılışımız, ben oyun oynarken ki hâli kahvaltı yapmamız beraber film izlememiz, herşeyin o olduğu yere gelmem çok saçma ve çok mantıksız, ama burda olmak istiyorum.

Oturduğum koltuktan kalkıp adımlarımı yukarı çevirirken merdivenlerdeki konuşmamız aklıma geldi. O benim boynumu öperken inanılmaz derecede etkilenmiştim.

"Uslu dur güzelim."

Şu an herşeyden çok onu yanımda istiyorum, telefonum yine çalmaya başladığında Aslin olduğunu anlamam uzun sürmedi hiç bıkmadan usanmadan saat kaç olursa olsun arıyor aslında onu gözetlemek için adamlara söyledim fakat şuana kadar evden çıkmamış.

Odaya geldiğimde direk aklıma o gün gelmişti aslında o her haliyle güzel ve harika, o gün tek yapmak istediğim oydu biliyorum yalnış olabilir ama benim yerimde olan kaç milyon insan vardır dimi. Odaya kokusu sinmiş aslında bakarsan tüm eve sinmiş herşey o.
Üzerimi değiştirip yatağa yattığım sırada telefonuma mesaj geldi yine Aslin'den ve yine video izlemek istemiyorum çünki izlersem dayanamam, yatağa yatıp onun kokusuyla derin bir uykuya daldım.

5 gün sonra...
  Şu 5 gün içerisinde onu okadar çok özledim ki anlatamam, öğrendim ki psikolog grliyormuş eve ve buda Alper piçi benim düşmanım hergün bana birşeyler anlatıyor konuşmadığını ve bunun benim suçum olduğunu söylüyor pezevenk burdan vurmaya çalışıyor.
  Şu 5 gün içerisinde anladım ki bende Asli'ni seviyorum fakat unutmam gerek üzgünüm Aslin bunu ikimizede yapamam...

1 ay sonra...
Özlemim günden güne artarken kalbim sürekli Aslin diye haykırıyo du en azından beğnim onaylamıyorken şimdi her hücrem onu istiyor, 1 ay içerisinde konuşmaya ve dışarı çıkmaya başladı ama genellikle Alpere gitmesini ve düzeldiğini söylüyomuş birde benden bahsetmiyormuş durumunun düzelmesini sevindiğim kadarıyla benim adımı ağzına almamsı kötü hissettiriyor bu 1 ay boyunca Berkle iletişime geçtim ve bu gün Aslin'i alıp buraya getiricem ve aramız düzelene kadar burda kalıcaz zaten o sırada Berk ben diğerlerine durumu açıklarım dedi, Berk'in gerçekten yardımı dokundu ben karşı çıkmasını beklerken o en başından beri bildiğini ve istediğini söyledi.

Şuan arabadayım saat 1:30 ve ben Aslin'i almaya gidiyorum, nasıl aşık olduğumu sorarsanız gün geçtikçe onu daha fazla düşünüyorum içimde yanma hissi geçiyor ve daha çok özlüyorum şimdi nasıl hissettiğini anlıyorum gerçekten pişmanım ama o zaman o gözle bakmıyodum yada ben ona en başından beri öyle bakıyodum ve yeni aklım başıma geldi ben ona bağımlıyım. Açıkcası. Aslin beni istemese veya gidicemdese izin vermem tamam bencilce davranmış olabilirim fakat şimdi seviyorum hemde her atomumla.

  Eve geldiğim zaman arabadan indim eve doğru ilerlerken beni gören korumalar başlarıyla selam veriyodu kapının önüne geldiğim zaman ben çalmadan Berk kapıyı açtı.

"Hoş geldin abi."

"Hoşbuldum, Aslin odasında mı?"

"Evet uyuyor."

BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin