- Taehyung?
Sızlayan gözlerimi açarak oturduğumuz bankta doğrularak ona baktım. Sık sık gözlerimi kırparak ona sızlamasını biraz olsun geçirmeye çalışıyordum.
- Jimin hızlıca ne istediğini söyle cidden daha fazla bakamıyorum.
- Eh sende haklısın ışığım gözlerini alıyor.
- Jimin.
Uyarırcasına çıkan sesimle toparlanıp bana döndü.
- Şimdi siz Jungkookla kendi kendinizeyken rol arkadaşı gibi toplum içinde nişanlı yani evlenecek olan iki birbirini seven insanı oynuyorsunuz ya..
- Jimin ne söyleyeceksen hızlıca söyle cidden dayanamıyorum.
- Taehyung sen alerji iğneni yaptırdın mı?
Aniden söyleyeceğinden vazgeçerek yüzümü ellerinin arasına alarak sorduğu soruya göz devirdim.
- Fırsat olmadı Jimin.
Kapşonlumu kafama geçirip iplerinden tuttarak gözlerini kıstı sinirimi zorluyordu.
- Sen şuna iğneden korkuyorum ölümün eşiğine gelmeden yaptırmam desene.
Fazla kırptığım için dolan gözlerim akarken aniden kapsonlumun iplerini çekerek sıkıca başlamıştı. Ellerini itmeye çalışırken burnumu çekerek konuştum:
- Jimin cidden seninle uğraşamam aç şunu da derse girip eve gitmeyi düşünüyorum.
- Git eve tabi ama önce müstakbel nişanlınla bi konuş bi millete malzeme verin öyle.
Anlamayan bakışlarımı yöneltiğimde arkayı göstererek gülümsemişti. Gözlerimi silip arkama döndüğümde benim gibi bir çok kişinin bakışları onun üzerindeydi.
O ise oldukça umursamaz bir tavırla bahçeyi gözden geçirip en sonunda telefonunu çıkarıp birini aramıştı. Telefonum çaldığında zaten üzerimizde olan bakışlar artmış birkaç kahkaha yükselmisti. Bakışları beni bulunduğunda Jimin yanımdan hızlıca kalkıp el sallamıştı. Ben ise Jimin'in büzüştürüp düğüm yaptığı kapşonumu açmaya çalışıyordum. En sonunda yanımıza geldiğinde Jimin vedalaşarak ayrılmıştı. Ben açmadığım iple somurtarak ona bakmıştım. İfadesiz yüzü gülerken kaşlarımı çatarak ona baktım. Buna daha da gülerken ayağa kalkarak omzuna vurdum. Üzerimizde bu kadar bakış olmasa yapacağımı bilirdim ya neyse..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TO MARRY
FanfictionHayat da aslında bir oyun değil midir? Tek farkı tek çekimdir..♥taekook♥