Gülce arabada söylenip duruyordu. Ferhat'ın öyle davranmasına kızmıştı.
''Ne demek sevgilisiyim?''
''Ben bir teşekkür bekliyordum.'' Gülce bir şey diyemedi o sıra cidden korkmuştu ve Ferhat'ın gelmesine sevinmişti. Gelmesinden çok ilk defa onu birinin koruması ve bu kişinin özellikle Ferhat olması çok hoşuna gitmişti. Ama bunu Ferhat'ın fark etmesini istemiyordu.
''O çocuğu senin yanında ikinci kez görüyorum.''
''Olabilir.''
''Senden hoşlanıyor değil mi?'' Ferhat'ın yüzü ciddiydi. Gülce cevaplamadı, yolu izliyordu Ferhat arabayı durdurdu.
''Bir soru sordum.'' Gülce yine ses çıkarmadı Ferhat arabadan inip Gülce'nin kapısını açtı.
''İn.'' Gülce şaşırdı arabadan indi. Ferhat iki kolunuda arabaya dayadı.
''Senden hoşlanıyor mu?'' Gülce bir süre yere baktı.
''Sanırım.''
''Ne demek sanırım sana nasıl davranıyor?''
''Bir gece birisi beni takip etmişti ya, Cihandı.''
''Cihan öyle mi?'' Ferhat sinirlendi belli etmek istemedi yumruğunu sıktı.
''Ya sen Gülce?''
''Ben ne ?''
''Seviyor musun?'' Ferhat'ın bu konuyla bu kadar ilgilenmesine şaşırmış bir o kadar da haz almıştıç
''Sanane.'' Ferhat'ın kollarını indirdi çantasını aldı.
''Buradan sonrasını yürüyebilirim.'' Ferhat arabaya yumruğunu vurdu. Kendisine bu tavırlarına şaşırsa da içi içini yiyordu Gülce'nin o çocukla birlikte olma düşüncesi beynini kemiriyordu.
Gülce eve geldiğinde gülümsüyordu Ferhat'ın ilgisini çekmek için aslında hiçbir çabanın gerek olmadığı düşüncesi hoşuna gidiyordu. Odasına gidip yavaşça eşyalarını dolabından indirmeye başladı. Eşyalarını boşaltırken Sema'nın birkaç kıyafetini gördü eline aldı gözleri doldu.
''Seni asla unutmayacağım Sema. Senin için ayakta duracağım.''
Odasındaki eşyaları topladıktan sonra kendisine ait eşyalarını kutulara doldurmaya başladı o sıra zil çaldı.
Kapıyı açtığı gibi Ferhat içeri daldı.
''O çocukla senin ne işin olabilir?'' bunu söyledikten sonra salondaki kutuları fark etti.
''Bu kutular ne için?'' Gülce taşınma muhabbetini bilmesini istemiyordu, hatta taşınacağı bir yer bulamadığını bilmesini hiç istemiyordu.
''Hiçbirşey. Neden geldin sen?''
''Taşınıyor musun ?''
''Ferhat neden geldin dedim?'' Ferhat hala Gülce'nin nereye taşınacağındaydı.
''Nereye gidiyorsun Cihan'ın yanına mı taşınıyorsun yoksa?''
''Ferhat sana gerçekten inanmıyorum çıkar mısın evden.'' Ferhat'ın öyle düşünmesine sinirlenmişti, kendisinin öyle biri olmadığını bilmesi lazımdı.
Ferhat sinirle evden çıktı. Gülce eşyalarını topluyordu fakat hala bir ev bulabilmiş değildi. Yarın tekrar bakacaktı. Evdeki eşyalarını tamamen topladı mobilyalara dokunmadı çoğu Sema varken alınmıştı Gülce'nin sadece şahsi eşyaları vardı. Yarın bir ev bulma umuduyla yatağa girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülce #Wattsy2017
General Fiction'' Kim bu abi babacığım?'' diye meraklı gözlerle baktığı adamın birden karısı olmuştu Gülce , daha ip atladığı vakit ona görücü gelmiş, Gülce'yi isteyip sözü bile kesilmişti. Bir hafta sonra ise Ferhat abi diye seslendiği adamla nikahı kıyılmıştı...