23.BÖLÜM (SIRLAR)

9.8K 464 16
                                    


"Canım okuyucularım bu gece söz verdiğim gibi beş bölüm, uykusuz kalıyorum ama olsun. Değerimi bilin :)❤️"

          

Gülce Ferhat'tan önce kalktı, Ferhat'ı uyandırmak istemedi. Evin içini gezmeye başladı, yavaş adımlarla ortalığa göz atıyor Ferhat'ın bol gelen kazağının kollarını sallıyordu. İki katlıydı, bir sürü odası vardı. Ferhat'la Gülce'nin odası üst kattaydı, Gülce üst katı gezmeye başladı. İlk girdiği oda salon tarzındaydı şık mobilyalar vardı, çoğu renk altın sarısıydı. Odayı inceledikten sonra kapısını örtüp devam etti. Bir kapı daha açtı yerlerde havyan derilerinden halılar vardı, ahşap ağırlıklı bir odaydı. Bu oda diğerine nazaran daha eski duruyordu, daha çok dağ evini anımsatıyordu. Gülce bu odanın kapısını da örtüp diğer odaya geçti kapı kilitliydi. Birkaç kez zorladı açamadı, kapının deliğinden baktı hiç birşey göremedi. Odanın neden kitli olduğunu merak etti. Ferhat'ın ayak seslerini duyunca hızla ilerleyip yavaşça merdivenleri indi mutfağa geçti. Mutfak oturma odasıyla birleşikti. Eline bardak alıp su içiyormuş gibi yaptı. Ferhat merdivenlerden inerken tek gözünü kapamış saçlarını karıştırarak indi yüzünde yarım ağız bir gülümse vardı.

''Günaydın.'' Diyip gülümsedi.

''Günaydın.''

''İyi uyudun mu?'' Gülce içinden ''uyuduğum yer kollarındı birde soruyor musun?'' diye geçirdi.

''Öyle mi?''

''Ne öyle mi?''

''Kollarım iyi uyumana mı sebep oldu?'' Ferhat masaya oturmuş tek elini yanağına yaslamış Gülce'ye sırıtıyordu.

''Sen onu nasıl duydun?''

''Duymamam mı gerekiyodu?'' Ferhat Gülce'yle uğraşıyordu. Gülce ağzına su doldurdu Ferhat'a sırtını döndü utanmıştı. İçinden söylediğini sanıyordu.

''Bir oda var yukarıda kilitli neden?'' Gülce konuyu değiştirmek için bahane bulmuştu. Ferhat ciddileşti.

''Yok sana öyle gelmiş.''

''Hayır Ferhat zorladım baya, kilitliydi.''

''Gülce yok dedim!'' Ferhat birden bağırdı.

''Anladım.''

''Kahvaltıyı dışarıda yaparız.Üstelik sana bir şeyler alacağız hadi çıkalım.''

''Tamam.'' Gülce Ferhat' a bozulmuştu, o odada canını sıkan bir şey olduğunu anladı. Ama sesine yükseltmesine alınmıştı. Arabada sus pus oturuyorlardı.

''Bugün çenen paydos etmiş sanırım.''

''Ne alaka?''

''Bilmem genelde çok konuşursun.'

''Geveze miyim ben?''

''Öyle demedim.''

''Tamam.'' Gülce tavırlı davranıyordu. Mağaza geldiler. Bayağı şık bir mağazaydı. İçeri girdiler Ferhat'la Gülce tek tek askıları inceleyip kıyafetlere bakıyordu. Ferhat bir elbise seçti.

''Bu nasıl?''

''Çok şık.''

''Bizim şirketteki kızların günlük kıyafetleri bunlar.''

''Ben şirketteki kızlardan değilim.''

Ferhat birkaç elbise daha gösterdi ama Gülce istemedi.

'' Sen otur Ferhat kabinin kenarında ben alıp denerim.'' Ferhat'ında işine gelmişti oturdu Gülce'yi bekliyordu. Gülce birkaç elbiseyi koluna taktı. Kabine girdi.

Gülce #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin