29.BÖLÜM (KÖTÜ HABER)

8.2K 344 29
                                    

"Arkadaşlar FARUK 19-20.bölümlerde ki Cihan'ın yancısı (arkadaşı) ☺️"

          

Gülce gözlerini huzura , mutluluğa açıyor gibiydi. Herşey yolunda her şey güzeldi. Sanki yeniden doğmuş, hiç yara almamış, hiç gözyaşı dökmemiş gibiydi. Tebessüm etti. İçinden hatta kahkaha atmak geliyordu. Kahkaha atmayalı o kadar uzun zaman olmuştu ki, yakıştıramıyordu hatta kendisine kahkahayı. Böyle deli dolu davranıp gülüp eğlenmeyi konduramıyordu. ''Bundan sonra gülüşlerim bu şehirde yankılanacak.''

Sesli şekilde güldü. ''Evleniyorum.'' alt dudağını ısırdı. ''Sevdiğim adamla evleniyorum.'' Bir daha kahkaha attı. Sanki içinde enerji patlaması yaşıyor gibiydi. ''Evleniyoruz Ferhat.'' Ferhat uyuyordu.

Yataktan doğru ayağa kalktı.

''Ferhat uyan.'' Ferhat uyanmadı.

''Çok mutluyum.'' Yatağın üzerinde zıpladı.

''Ferhat kalk.'' Bu defalarca yatağın üzerinde zıplamaya başladı.

''Gün aydı kalk Ferhat.'' Kahkaha atıyordu.

''Gülce sabah sabah ne yapıyorsun?'' Ferhat Gülce'ye döndü. Gülce saçlarını yüzüne doğru sarkıttı yüzünde gezdirdi.

''Gülce kaşınıyor yapma.'' Ferhat tebessüm etti. Gülce zıplamaya devam etti. Ferhat bir eşi benzeri olmayan bir  tabloyu yada bir müzisyenin kusursuz bir şovunu izler gibi Gülce'yi izliyordu. Onu hiç bu kadar neşeli görmüş müydü diye içinden geçirdi. Dış görünüşü acıdan olgun gözükürken içindeki çocuğu gördü, asıl yaşını gördü Gülce'nin. Gülmenin bu kadar çok yakıştığı bir kadına gülmeyi nasıl haram ettiler diye düşündü. Dudağının kenarında oluşan gamzesini de ilk defa fark ediyordu. Kısılan gözlerinin kenarında oluşan çizgiler bile harika görünüyordu. Hiç bozmak istemiyordu. Yatağında zıplayan kahkahasıyla odaya ışıklar saçan kadını durdurmayacaktı.

''Hadi gel beraber zıplayalım, yatakta zıplamanın bu kadar eğlenceli olduğunu bilmiyordum.''

''Olmaz ben zıplamam kocaman adamım.''

''Gel dedim sana.'' Saçlarını Ferhat'ın yüzüne doğru tuttu yine.

''Bak ya.''

''Ne o kaşınıyor mu?''  Gülce'nin ayak bileğini tutup çekti. Gülce çığlık atarak yatağa düştü.

''Sana inanmıyorum.'' Gülce Ferhat'ın yüzüne yastıkla vurmaya başladı. Tepesine çıkıp defalarca vurmaya başladı.

''Ah!'' Ferhat elleriyle yüzünü kapadı.

''Hii! Çok mu acıttı bir şey mi oldu?'' Ferhat ellerini yüzünden indirmedi.

''Ya Ferhat özür dilerim, aç elini bakayım ne oldu?'' Ferhat yavaş yavaş ellerini yüzünden çekiyordu Gülce'de merakla bekliyor yüzünü Ferhat'a yakalaştırıyordu. Ferhat ellerini çektiği gibi Gülce'yi dudaklarından öptü.

''Hadi acıktım ben.'' Gülce'yi kucağından indirdi.

''İnip hazırlıyım ben o zaman.''

''Rengin değişti sanki.'' Ferhat kahkaha atıyordu bu sefer. Gülce bir şey demedi. Ferhat kolunun altına aldı Gülce'yi.

''Utangaç karım.'' Gülce'nin ağzı kulaklarına vardı.Ferhat'ın ''karım'' demesi çok hoşuna gitmişti.

Kahvaltılarını yaptılar. Yarın akşam nikahları gerçekleşecekti. Evin önüne masalar kuruluyor süslemeler yapılıyordu. Ferhat dışarısıyla ilgilenmek için çıktı. Gülce'de camdan hazırlıkları izliyordu. İçi içine sığmıyordu ilkmiş gibi hissediyordu. Herşey çok normaldi, ve hep böyle normal kalmasını istiyordu. Bu normallikten mutluydu. Sabırsızlıkla yarını bekliyordu.

Gülce #Wattsy2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin