Chapter 1

13.9K 464 16
                                    

​ေႏ​ြး​ေထြးစြာၾကဳိဆိုမယ္​့သူမ႐ွိ​ေသာ မႏၱ​ေလးျမဳိ့ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ထပ္​ေရာက္​လာျပန္​၏....မႏၱ​ေလး ျမဳိ့သည္​အရင္​အတိုင္​းစြတ္​ဆို ထိုင္​းမႈိင္းလ်က္​႐ွိသည္​...မိုးကဖြဲဖြဲရြာၿပီး ​ေလျဖင္​့လြင္​့ပါ၍ မိုးစက္​မ်ား​ေပ်ာက္​​ေပ်ာက္​သြားျပန္​၏...ဒါမႏၱ​ေလးမိုးအစစ္​မွမဟုတ္​ဘဲ...

မိုးကဖြဲဖြဲသာရြာ​ေသာ​ေၾကာင္​့ ဘူတာ႐ုံအနီး႐ွိ သံုးဘီးတစ္​စီးကိုသာ အလြယ္​ငွါးလိုက္​သည္​...မိုးမိုးဖြဲဖြဲတြင္​ အထုပ္​မ်ားပိုက္​ကာ​ေျပးလႊား​ေန​ေသာ ကြၽန္​​ေတာ္​ကို အံျသမည္​့သူမ႐ွိ...

ျခံ​ေ႐ွ႕တြင္​ထီးတစ္​​ေခ်ာင္​းႏွင္​့​ေစာင္​့​ေန​ေသာ တီတီကိုသာ​ေတြ႔ရသည္​

အ႐င္​ကဆို ​ေမ​ေမ ကို​ေတြ႔​ေနၾက...​ေအာ္​ဘာလိုလိုနဲ႔ ​ေမ​ေမ ဆံုးတာ​ေတာင္​ သံုးႏွစ္​ျပည္​့ျပ​ီပဲ...

"သားရယ္​ မိုး​ေတြရြာ​ေနတာ ဘာလို႔ထီးမ​ေစာင္​းတာလည္​း"

"မိုးက ဖြဲဖြဲ​ေလးရြာရြာတာပါ...သား​စို​ေတာင္​မစိုဘူး.."

"ဟုတ္​ပါၿပီ..သြားအဝတ္​သြားလဲ..ထမင္​းစားခန္​းထဲမွာ​ေစာင္​့​ေနမယ္​

သားၾကဳိက္​တဲ့ ပုဇြန္​ဟင္​းခ်က္​ထားတယ္​"

"သားထင္​းမစား​ေသးဘူး..အျပင္​ခဏသြားဦးမယ္​.."

"သြားတာလည္​းသြား...အျပန္​​​ေတာ့​ေနာက္​မက်​ေစနဲ႔..."

"ဟုတ္​ကဲ့ပါ"

​ေရးခ်ဳိးၿပီးအိမ္​ကထြက္​လာၿပီးလြမ္​းစရာနာစရာမ်ား႐ွိ​ေသာ မႏၱ​ေလး​ေဆးတကၠသိုလ္​ၿကီးဆီသို႔ဦးတည္​​ေနမိသည္​...

​ေက်ာင္​းဝန္​းႀကီးသည္​အ႐င္​တိုင္​း အရင္​အတိုင္​းဟူ​ေသာအ​ေတြးႏွင္​့အတူအတိတ္​ကဖစ္​ရပ္​တစ္​ခ်ဳိ့ ​ေခါင္​းထဲျပန္​ဝင္​လာသည္​...

​ေအာ္​ဂလီဆန္​စရာခႏၶာ​ေဗဒအခန္​းထဲတြင္​ ဆန္​းၾကယ္​လွပ​ေသာအခ်စ္​တစ္​ခု တင္​​ေပၚ​ေပါက္​ခဲ့ပံုကို..ျပန္​စဥ္​းစားမိ႐င္​ ယ​ေန႔အထိရင္​ခုန္​​ေနတုန္​း...ကြၽန္​​ေတာ္​သံစဥ္​ကိုလြမ္​းသည္​...သတိရသည္​

ပါး​ေပၚတြင္​စီးက်လာ​ပူ​ေႏြ​ေသာ အရာမ်ား မ်က္​ရည္​ ​ေအာ္​ ငါသူု႔ကိုဘယ္​တုန္​းက မွ​ေမ့မရခဲ့မုန္​းမရခဲ့တာပါလား...

"လင္​းခ"

​ေခၚသံ​ေၾကာင္​့မ်က္​ရည္​မ်ားကိုအလ်ွင္​အျမန္​သုတ္​လိုက္​သည္​...လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေကာ္​ဖီဆိုင္​ပိုင္​႐ွင္​အန္တီး..

"ဟုတ္​အန္​တီ မ​ေတြ႕တာ​ေတာင္​ၾကာၿပီ ​ေန​ေကာင္​းတယ္​မလား အန္​တီ"

​"​ေကာင္​းတယ္​သား...တစ္​​ေယာက္​ထဲလား...သံစဥ္​​ထြဋ္​​ေရာမပါဘူးလား"

ဆိုင္​႐ွင္​အန္​တီႀကီးရဲ႕ အ​ေမး​ေၾကာင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​နာက်င္​ရျပန္​သည္​..ဟုတ္​ပါတယ္​...အျမဲတူတူ​ေတြ႔​ေနက်ႏွစ္​​ေယာက္​ကို တစ္​​ေယာက္​ပဲ​ေတြ႔ရလို႔ ​ေနာက္​တစ္​​ေယာက္​ကို ​ေမးတာ သူ႔အမွားမဟုတ္​ပါဘူး..တစ္​ကယ္​​ေတာ့ အလုပ္​မ်ားလူနာမ်ားကိုျပစ္​ကာ နာက်င္​စရာမ်ားသာ႐ွိ​ေသာ္​ဒီျမဳိ့ကိုလာမိသည္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့အမွားပင္​ျဖစ္​သည္​..

"မပါဘူး...အန္​တီ.."

အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့ည၇နာရီ..အခန္​း​ေထာင္​့တစ္​​ေနရာတြင္​ အတိတ္​ကျဖစ္​ရပ္​မ်ားကိုျပန္​စဥ္​းစာစမိသည္​...

လြန္​ခဲ့​ေသာခုႏွစ္​က...

Continue..ဘာ​ေတြျဖစ္​ခဲ့လည္​းသိခ်ငိရင္​မနက္​ျဖန္​တင္​​ေပးပါမယ္​လို႔...

Author note: ပ်က္​သြားလို႔ ​ေလး​ေခါက္​​ေတာင္​ျပန္​​ေရးထားရတာ..သနား႐င္​ vote and feedfack​ေ​တြ​ေပးသြား..

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now