Chapter 6

3.4K 189 9
                                    

ဒီညတာက ႐ွည္​လိုက္​တာ...ဘယ္​လိုျဖတ္​​ေက်ာ္​ရမလဲ...လင္​းခက္​ို

လြမ္​းခြဲဖို႔​ေျပာလိုက္​တာမွားသြားၿပီလား...တစ္​ကယ္​ဆို ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔ကိုသိပ္​ခ်စ္​ပါတယ္​...ဒါမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​နားမလည္​ႏိုင္​ဘူး အျမဲကြၽန္​​ေတာ္​့ဆႏၵ​ေတြကိုလစ္​လ်ဳ႐ႈတဲ့သူ႔ကိုမုန္​းတယ္​...​ေတြးရင္​းပါးျပင္​ထက္​မွာစိုစြတ္​သြားတာ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​စမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ မ်က္​ရည္​​ေတြ...ကြၽန္​​ေတာ္​ငို​ေနမိတာလား...ဟူး..မသိ​ေတာ့ဘူးဗ်ာ..

"သား​ေရ..သံစဥ္​ မအိပ္​​ေသးဘူးလား..​ေနာက္​က်​ေနၿပီ"

အ​ေတြးနယ္​ခ်ဲ့​ေနတုန္​း​ေမ​ေမ့အသံကိုၾကားလိုက္​ရတယ္​...

"အျပင္​မွာ​ေအးတာကို ဘာလို႔အျပင္​ထြက္​လာတာလဲ​ေမ​ေမ.."

"ျခံထဲမွာ မီးလင္​း​ေနလို႔ သားထိုင္​​ေနတာ​ေတြ႔လို႔ထြက္​လာတာ"

"သားမနက္​​ေက်ာင္​းမသြား​ဘူး​ေမ​ေမ..အဲ့တာ​ေၾကာင္​့သားဒီမွာခနထိုင္​ဦးမယ္​"

"သားကို​ေမ​ေမလည္​​ေျပာစရာ႐ွိတယ္​...သားမမ U.S က​ေနျပန္​လာ​ေတာ့မယ္​..​ေနာက္​တစ္​ပတ္​အတြင္​း"

"ဟင္​ ​ေမ​ေမ..ၾကဳိလဲမ​ေျပာဘူး..ဘာျဖစ္​လို႔လဲ..​...အ​ေရးႀကီးလို႔လား"

"ခန ျပန္​လာတာ သားကိုလည္​းလြမ္​းလို႔တဲ့...သားဆယ္​တန္​းမတက္​ခင္​ထဲက ထြက္​သြားတာ​ေလ "

မျခဴးခတ္​သြယ္​...ကြၽန္​​ေတာ့အစ္​မ သိပ္​ၿပီးထက္​ျမတ္​တဲ့ မိန္​းမတစ္​​ေယာက္​..ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​းလည္​း ​ေဖ​ေဖက သူ႔အနားမွာ​ေခၚထားတာ​ေပါ့​ေလ...

"ဟုတ္​​ေမ​ေမ..သားသြားၾကဳိ​ေပးမယ္​ မမ​ေရာက္တဲ့​ေန႔ကို​ေျပာပါ.."

"အင္​းသား..ဒါဆို အ​ေမအိမ္​ထဲဝင္​ၿပီ​ေနာ္​...သားလဲ အျပင္​မွာအၾကာႀကီးထိုင္​မ​ေနနဲ႔ ​ေလ​ေအး​ေတြတိုက္​​ေနတယ္​"

"ဟုတ္​ကဲ့ပါ​ေမ​ေမ"

အိပ္​ယာဝင္​ခါနီ မနက္​ျဖန္​​ေက်ာင္​းမသြားရင္​ လင္​းခ စိတ္​ပူၿပီး အိမ္​လိုက္​လာမွာကို​ေတြးမိၿပီး လက္​ကိုင္​ဖုန္​း​ေလးကို ယူၿပီး mgs တစ္​​ေစာင္​​ေလာက္​ပို႔လိုက္​တယ္​...

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now