Chapter 4

2.6K 188 10
                                    

"ဟုတ္​လား...သံစဥ္​ ငါမင္​းကိုခ်စ္​တယ္​"

"ဟမ္​"

သံစဥ္​မထင္​ထား​ေသာစကားတစ္​ခြန္​း...ဘယ္လိုမွမျဖစ္​​ႏိုင္​တဲ့စကားတစ္​ခြန္​း...သံစဥ္​အခု ​ေခ်ာက္​ကမ္​းပါးစြန္​း​တြင္​ရပ္​​ေနသလို...မျဖစ္​ႏိုင္​တာ ငါနားၾကားမွားတာပါ...

"ငါ​ေျပာတာၾကားလား သံစဥ္​"

သူ႔အသံက​ေအး​ေဆးတည္​ၿငိမ္​လြန္​းလွတယ္​...သူ႔အ​ေမးကိုဘာ​ျပန္​​ေျဖရမလဲ...႐ူးစမ္​းကြာသံစဥ္​ ...မင္​း႐ူး​ေနၿပီ...

"ၾကားတယ္​"

"ၾကားရင္​ တစ္​ခုခုျပန္​​ေျဖ​ေလ"

ဂလုဘာျပန္​​ေျပာရမလဲ...​ေယာက္​်ား​ေလးအခ်င္​းခ်င္​းမျဖစ္​ႏိုင္​ဘူး​ေျပာရ​ေအာင္​လဲ..ခုနကကိုယ္​ကသူကိုအခ်စ္​မွာမျဖစ္​ႏိုင္​တာမ႐ွိဘူးလို႔​ေျပာထားတယ္​...ကိုယ္​့႐ႈးကိုယ္​ပတ္​တာပဲ...​

"ငါဘာ​ျပန္​​ေျပာရမွာလဲ...လင္​းခ..."

"​မင္​းျငင္​းမယ္​မလား..မင္​းမွာခ်စ္​ရတဲ့သူ႐ွိတယ္​​လို​ေျပာမယ္​မလား...ရတယ္​..သံစဥ္​...ငါကခ်စ္​​ေနရရင္​​ေက်နပ္​တယ္​..."

"အဲလိုမဟုတ္​ဘူး လင္​းခ"

"​ေတာ္​ၿပီ သံစဥ္​..မင္​းဘာမွမ​ေျပာနဲ႔...မင္​းတစ္​ခုပဲသိထား​ေပး...ငါဆိုတဲ့လင္​းခက မင္​းဆိုတဲ့ သံစဥ္​ကိုအရမ္​းခ်စ္​တယ္​"

"ငါလည္​းမင္​းကိုအရမ္​းခ်စ္​တယ္​...လင္​းခ"

"ဟမ္​...သံစဥ္​မင္​းဘာ​ေျပာလိုက္​တယ္​"

"မင္​းကိုအရမ္​းခ်စ္​တယ္​လို႔"

လင္​းခတစ္​​ေယာက္​ သံစဥ္​ကိုယ္​လံုး​ေသး​ေသး​ေလးကို ဖက္​ထားလိုက္​တယ္​..ဒီအခ်ိန္​​ေတြကို ကိုယ္​ရပ္​တန္​႔ထားျခင္​းတယ္​...အနာဂတ္​ဆိုတာမ႐ွိရင္​​ေကာင္​းမယ္​....

ခြဲခြာျခင္​းကိုမလိုလားသည္​့အတြက္​...​ေတြ႔ဆံုျခင္​းကိုကြၽန္​​ေတာ္​မႏွစ္​သက္​​ေတာ့ပါ...​

လင္​းခရာမင္​းရင္​ခြင္​ကက်ယ္​ၿပီး​ေႏြး​ေထြးတယ္​...ဒါမယ္​့​ေလ အနာဂတ္​မွာငါတို႔နာက်င္​ရမယ္​မွန္​းၾကဳိသိ႐င္​...ငါ့ခံစားခ်က္​​ေတြကိုငါထာဝရသိမ္​းထားခဲ့မွာ...

ဒီ​ေန႔ည​ေတာ့ သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးအိပ္​​ေပ်ာ္​မယ္​မထင္​...ရင္​ခုန္​သံ​ေတြထပ္​တူၾက​ေနမွာပါ....မတူညီတဲ့လူႏွစ္​​ေယာက္​ခ်စ္​ၾကရင္​...သ​ေဘာထားမတိုက္​ဆိုင္​တဲ့လူႏွစ္​​ေယာက္​ခ်စ္​ၾကရင္​...အခ်စ္​ကိုလက္​ခံထားပံုျခင္​းမတူတဲ့ လူႏွစ္​​ေယာက္​ျခစ္​ၾကရင္​...​အနာဂတ္​မွာနာက်င္​ရမယ္​ဆိုတာကိုုသိခဲ့ရင္​...သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ ခံစားခ်က္​​ေတြကိုရင္​ထဲမွာသိမ္​းထားမွာပါ...ဒါမယ္​့​ေလ...ဒါမယ္​့...မစသင္​့တဲ့ဇာတ္​လမ္​းကိုစခဲ့ၿပီ....

ခ်စ္​သူသက္​တမ္​း၂လ​ေက်ာ္​ခဲ့ၿပီ...လင္​းခက ဂ်စ္​ကန္​ကန္​​..​ေပါ့ပ်က္​ပ်က္​ဆို​ေပမယ္​့...သံစဥ္​နဲ႔ပတ္​သက္​ရင္​ အ​ေလးထားတယ္​...လူႀကီးတစ္​​ေယာင္​လိုဆံုးမ​တက္​တယ္​...

"လင္​းခ​ေရ.."

​ေဟာ ကြၽန္​​ေတာ္​့က​ေလး​ေလးလာၿပီ...လူကိုမျမင္​ရ​ေသးဘူး အသံက အရင္​..ဘာ​ေတြပူဆာမလို႔လည္​းမသိ...

"​ေခၚတဲ့​ေလသံကိုက ဘာပူဆူမလို႔လဲ"

"အမယ္​ ကိုယ္​့အခ်စ္​​ေလးကိုသိ​ေနတာက်န္​း"

"​ေတာ္​ပါကြာ...​ေျပာစရာ႐ွိ​ေျပာ"

"သ​ေဘာၤသီး​ေထာင္​းသြားစားမယ္​...ည​ေန​ေက်ာင္​းဆင္​းရင္​..အာ့မင္​းလိုက္​​ပို႔​ေပး"

"ဟာ..မပို႔​ေပးဘူး...မင္​းလည္​းသြားမစားရဘူး"

သံစဥ္​က မၾကာခဏဆိုသလို ဗိုက္​နာၿပီးဗိုက္​ပ်က္​တက္​တယ္​..ဒါမယ္​့သူႀကိဳက္​တဲ့အစာ​ေတြကို ပူပူစပ္​စပ္​​ေတြႀကီးပဲ..

ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုသူစားခ်င္​တယ္​လို႔ပူဆာ​တုိင္​းသူမဆႏၵကိုလစ္​လ်ဴ႐ႈခဲ့တယ္​...မ်ား​ေသာအားျဖင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​လိုက္​မ​ေကြၽးခဲ့ဘူး

အဲ့အခါသူက..

"လင္​းခရာ...ငါ့သူငယ္​ခ်င္​းလဲ့ဆိုရင္​ ငါစားခ်င္​တယ္​​ေျပာလည္​း လိုက္​ပို႔​ေပးတယ္​...အိမ္​ထိလည္​းလာပို႔​ေပးတယ္​...မင္​းက်​ေတာ့"

ဟုတ္​ပါတယ္​..သူဘယ္​သိမလဲ..အဲ့လို​ေတြစားၿပီး ဗိုက္​​ေအာင္​လာတိုင္​းသူ​ေတာင္​မ​ေဆာင္​ထားတဲ့​ေဆးကဒ္​​ေတြ ကြၽန္​​ေတာ္​ထုတ္​​ေပးခဲ့တာ...

အဲ့ထဲကကြၽန္​​ေတာ္​သိသင္​့တာ...ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ခ်စ္​ပံု​ေတြမတူဘူးဆိုတာ ဒါမယ္​့ကြၽန္​​ေတာ္​မသိခဲ့ဘူး....

တစ္​ရက္​...

Continue..

A\N:တိုသ​ြားတယ္​ အလုပ္​​ေတြ႐ႈပ္​​ေနလို႔ပါ...ficကိူ​ေစာင္​့ၿပီးဖတ္​​ေနတဲ့သူ​ေရာ႐ွိရဲ႕လားဟင္​...​ေရးသာ​ေရး​ေနရတယ္​...

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now