Chapter 2

5.6K 238 9
                                    

လြန္​ခဲ့​ေသာ ခုႏွစ္​ခန္​႔ ကအ​ေၾကာင္​း​ေတြကို လင္​းခ ျပန္​စဥ္​းစား​ေနမိသည္​...ျဖစ္​ႏိုင္​ရင္​ အရာအားလံုးက္​ို​ေျပာင္​းလဲခဲ့လိုက္​ခ်င္​သည္​...ဒါမယ္​့ သံစဥ္​ထြဋ္​နဲ႔ ​ေတြ႔ဆံုမႈက္​ု​ိ​​ေတာ့ မ​ေျပာင္​းလဲခ်င္​....ဟုတ္​ပါတယ္​ သံစဥ္​နဲ႔ ပတ္​သတ္​ၿပီး သူနာက်င္​ခံရသည္​...အဲ့ဒီနာက်င္​မႈ​ေတြကိုပဲ လင္​းခ ​ေက်နပ္​​ေနမိတယ္​..

တစ္​ကယ္​​ေတာ့ ကိုယ္​ဟာ မင္​းနဲ႔ ပတ္​သတ္​ရင္​ အ​ေသးအမႊားက အစ အမွတ္​တရ အျဖစ္​သိမ္​းးထားတက္​တယ္​...မင္​းသံုးၿပီးသားတစ္​႐ႈးစ​ေလး​ေတြျဖစ္​ျဖစ္​...မင္​း​ေသာက္​တဲ့ ပိုက္​ေလး​ေတြ က အစကိုယ္​့ဆီမွာ႐ွိ​ေန​ေသးတယ္​...အဲ့ဒီ အမွတ္​တရ​ေတြ အခုခ်ိန္​မွာ နာက်င္​စရာ အတိတ္​​ေတြျဖစ္​​ေနရင္​​ေတာင္​ ​ေက်နပ္​တယ္​...ကိုယ္​ဟာ မင္​းနဲ႔ပတ္​သတ္​တဲ့အရာတိုင္​းကိုအျမဲ​ေက်​ေက်နပ္​နပ္​လက္​ခံခဲ့တာပဲ​ေလ...

လြန္​ခဲ့​ေသာ ၇ႏွစ္​ခန္​႔က...

​"လင္​းခ"

​​ေခၚသံၾကားလို႔လွည္​့ၾကည္​လိုက္​တာ..

"ဘာလဲ"

"မင္​းကလည္​းကြာ ဘာဖစ္​​ေနတာလဲ..ခဏ​ေလး​ေစာင္​့ရတဲ့ဟာကို"

"​ေစာင္​့ရတာကို စိတ္​တို လို႔မဟုတ္​ဘူးကြ...."

"အဲ့ဒါဆို မင္​းကဘာျဖစ္​​ေနတာလဲ"

"ဘာမွမျဖစ္​ဘူးကြာ"

တစ္​ကယ္​​ေတာ့..​ေက်ာင္​းဝင္​းထဲက​အ​ေအးဆိုင္​မွာ ​ေကာင္​မ​ေလးမ်ားႏွင္​့ရယ္​​ေမာစကား​ေျပာ​ေနတာကို လင္​းခစိတ္​တို​ေနျခင္​းျဖစ္​သည္​..ဒါမယ္​့ အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့စိတ္​တိုတာပါလို႔​ေျပာလ်ွင္​လည္​း သံစဥ္​က ရယ္​မည္​ျဖစ္​သည္​ ..ဒါ​ေၾကာင္​့ဘာမွမျဖစ္​ဘူးဟုသာ ​ေျဖလိုက္​တာ...

လင္​းခကိုယ္​တိုင္​းလည္းမသိ..ဆယ္​တန္​းႏွစ္​ထဲက ခင္​လာတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​းသံစဥ္​ကို မိန္​းက​ေလးမ်ားႏွင္​့တြဲ၍ ​ေတြ႔လ်ွင္​ စိတ္​တိုတယ္​..ဒါမယ္​့​ေျပာခြင္​့လည္​းမ႐ွိ...​

"သံစဥ္​ ..."

​"​ေအး..​ေျပာလင္​းခ"

"မင္​းစာ​​ေရးတာၾကဳိက္ၾကတယ္​​ေက်ာင္​းထဲက လူ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားက"

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now