Chapter 11

5.2K 168 16
                                    

​ေရြးခ်ယ္​ရခက္​တာ​ေတြျဖစ္​လာမယ္​မွန္​းကြၽန္​​ေတာ္​ၾကဳိသိခဲ့ရင္​ မႏၱာ​ေလးကိုလာခဲ့မွမဟုတ္​ဘူး...

.........

"သား​ေရ...လင္​းခ"
"ဗ်ာ..တီး​ေလး"
"အခန္​း တံခါးခဏဖြင္​့ပါဦ တီ​ေလး​ေျပာစရာ႐ွိလို႔"
"ဟုတ္​ လာၿပီတီ​ေလး​ေရ"
"သား​ေရ တီ​ေလးရဲ႕ အသိတစ္​​ေယာက္​က သူ႔သား​ေလးက​ေဆး​ေက်ာင္​းတက္​​ေနတာ​ေလ က​ေလးက​ေတာ္​လို႔သာ​ေဆး​ေက်ာင္​းထား​ေပးထားတာအိမ္​ကစီးပြား​ေရးသိပ္​အဆင္​မ​ေျပဘူး​ေလ"
"အင္​း တီး​ေလး..အဲ့တာ??"
"သားလည္​းသိပါတယ္​စာ​ေတြကခက္​​တာ..ပထမတစ္​ႏွစ္​က​ေတာ့သူ႔ဘာသာက်က္​ၿပီး​ေအာင္​လာတာ ဒူတ္​ိယႏွစ္​က်​ေတာ့ စာသိပ္​မလိုက္​ႏိုင္​ဘူးတဲ့သားရယ္​"
"အဲ့​ေတာ့ တီ​ေလး​ေျပာခ်င္​တာက ကြၽန္​​ေတာ္​ကသူ႔ကိုစာျပ​ေပးရမယ္​​ေပါ့"
"အင္​း ဟုတ္​တယ္​သားရဲ႕...သားအားတံ့အခ်ိန္​​ေလးပဲဖစ္​ဖစ္​...သူတို႔က​ေတာ့လစာ​ေပးမယ္​​ေျပာတာပဲသားၾကည္​့ယူလိုက္​​ေပါ့"
"လစာကအ​ေရးမႀကီးပါဘူးတီ​ေလးရဲ႕..သားလည္​းကိုယ္​ခ်င္​းစာပါတယ္​..သားလည္​းသူမ်ား​ေထာက္​ပံ့လို႔သာ ဒီ​ေန႔​ဒီ​ေနရာမွာဆရာဝန္​ျဖစ္​​ေနတာ"
"အင္​း ဟုတ္​တယ္​ ငါ့တူ​ေလးရ​ဲ့​ေက်းဇူး႐ွင္​ကိုတီ​ေလးအျမဲ​ေက်းဇူးတင္​​ေနပါတယ္​ကြယ္​..ဒီအိမ္​ကို​ေရြး​ေပးတဲ့အတြက္​​ေရာ"
"ဟုတ္​ၿပီတီ​ေလး ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔နဲ႔​ေတြ႔ၾကည္​့ခ်င္​တယ္​ သူ႔အ​ေမနဲ႔လည္​းစကား​ေျပာၾကည္​့ခ်င္​တယ္​ သူသာတစ္​ကယ္​စာလုပ္​တဲ့​ေက်ာင္​းသားဆို သူ​ေဆး​ေက်ာင္​းၿပီးတဲ့အထိ သားကိုက္​လုပ့္​​ေပးလို႔ရတယ္​တီ​ေလး"
"​ေကာင္​းတယ္​သား..ဒါဆို တီ​ေလးသူတို႔ကိုဖုန္​းဆက္​ၿပီး​ေခၚလိုက္​မယ္​ သားနဲ႔စကား​ေျပာဖို႔"
"​ေန​ေန တီး​ေလး မ​ေခၚပါနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​တိုင္​သြားလိုက္​မယ္​လိပ္​စာပဲ​ေပးပါ"
"ဟုတ္​ၿပီသား"
"အဲ့​ေကာင္​​ေလးနာမည္​က​ေရာ"
"ထက္​ျမက္​​ေအာင္​ တဲ့သား​ေရ"
.......
​ေဆး႐ုံကျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့ည​ေန၅နာရီ...​ေရမ်ဳိးၿပီးအျပင္​ထြက္​မယ္​ၾကည္​့​ေတာ့၆နာရီ သိပ္​​ေတာ့​ေနာက္​မက်​ေသးပါဘူး စာသင္​ရမယ္​့​ေကာင္​​ေလးအိမ္​ကိုသြားၾကည္​့လိုက္​မယ္​..

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now