Chapter 3

5.1K 200 8
                                    

အိိ္​ပ္​ခန္​းျပတင္​း​ေပါက္​က​ေန​ေရာင္​ျခည္​က သံစဥ္​မ်က္​ႏွာ​ေပၚကိုက်လာ​တာ​ေၾကာင္​့သံစဥ္​ႏိုးသြားသည္​..စာ​ေရးစားပြဲ​ေပၚက နာရီကိုလွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...

" ၉နာရီ...ဟမ္​..."


ဟာညက ၂နာရီထိစာ​ေရးလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ မနက္​မႏို္​း​ေတာ့တာ..​ေမ​ေမကလည္​းဘာလို႔လာမႏႈိးတာလည္​းမသိဘူး...ဒီ​ေန႔​ေတာ့​ေက်ာင္​းတစ္​ရက္​ပ်က္​ရ​ေတာ့မယ္​...စိတ္​ညစ္​ညစ္​နဲ႔ ​ေအာက္​ထပ္​ကိုဆင္​းလာလိုက္​​ေတာ့ ​ေမ​ေမတစ္​​ေယာက္​မီးခိုးခန္​းထဲမွာ ထမင္​းခ်က္​​ေနတာကို​ေတြ႔ရတယ္​.."

"​ေမ​ေမ.. သားကိုဘာလို႔လာမႏႈိးတာလည္​း"

"သားကိုလာႏႈိး​ေတာ့ လံုးဝႏႈိးမရဘူး​ေလ..​ေမ​ေမလည္​းသားပင္​ပန္​း​ေနတယ္​ထင္​လို႔ အတင္​းမႏႈိး​ေတာ့တာ"

"ဒီ​ေန္​​ေက်ာင္​းပ်က္​လိုက္​ၿပီ​ေမ​ေမရာ"

သံစဥ္​ကငယ္​ငယ္​ထဲက ​ေက်ာင္​းပ်က္​လို႔စာနားမလည္​မွာအလြန္​စိုးရိမ္​သူျဖစ္​တယ္​..​အခု​ေဆး​ေက်ာင္​းတက္​​ေနတာ​ေတာင္​ ​ေက်ာင္​းပ်က္ရလို႔ျဖစ္​​ေနတဲ့႐ုပ္​က..

"သားရယ္​...တစ္​ရက္​​ေလးပဲကို စာနားမလည္​လဲ လင္​းခကို ျပန္​႐ွင္​းခိုင္​

ရင္​ရတာပဲ​ေလ"

လင္​းခ ဆို​ေတာ့မွ သူသတိရသြားသည္​..သူဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​းမတက္​​ေတာ့ လင္​းခတစ္​​ေယာက္​ လိုက္​႐ွာ​ေနမွာ အမွန္​..ၿပီးရင္​က်ိန္​ဆဲ​ေနမွာလည္​း​ေသခ်ာတယ္​...

"ဟုတ္​ပါၿပီ ​ေမ​ေမရာ"

လင္​းခတစ္​​ေယာက္​မနက္​ထဲက ​ေက်ာင္​းဝင္​းကိုပတ္​​ေနတာ သံစဥ္​ကိုမ​ေတ​ြ႔​ေသး.​..အတန္​းထဲမွာလဲမ​ေတြ႔ ​ေက်ာင္​းမလာတာလား...​ေနမ​ေကာင္​းလို႔မ်ားလား..မ​ေန႔ကအ​ေကာင္​းႀကီးကို..​ေက်ာင္​းလစ္​ၿပီး​ေကာင္​းမ​ေလးနဲ႔မ်ားသြား​ေတြ႔တာလား...မျဖစ္​ႏိုင္​သံစဥ္​အနားတြင္​​​ေကာင္​းမ​ေလးတစ္​​ေယာက္​​ေတာင္​မ႐ွိ..အ​ေတြးမ်ားစြာနဲ႔႐ူးခ်င္​သလိုျဖစ္​​ေနၿပီ...

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now