Chapter 5

2.2K 198 11
                                    

မိုး​ေတြသည္​းစြာရြာ​ေနတယ္​...အိတ္​ထဲကလက္​ကိုင္​ဖုန္​းထုတ္​ၿပီး​ေတာ့သံစဥ္​ဖုန္​းကို​ေခၚလိုက္​တယ္​...

ဒီလိုအခ်ိန္​ဆိုမိုး​ေရထဲမွာ​ေျပး​ေနမွာ​ေသခ်ာတယ္​...ဒီက​ေလး ထီးယူဖို႔​ေျပာတာဘယ္​​ေတာ့မွလည္​းနားမ​ေထာင္​ဘူး...

'ဟဲလို..လင္​ခ​ေျပာ​ေလ..´

"သံစဥ္​..မင္​းဘယ္​မွာလဲ...အခုထီးပါဘူးမလား"

"အင္​း..ငါအခု​ေျပးလာ​ေနတာ..​ေက်ာင္​းနာ​ေရာက္​​ေတာ့မယ္​..​main​ေဆာင္​​ေ႐ွ႕မွာ​ေစာင္​့​ေန"

"​ေအး..လာခဲ့..မင္​း​ေရာက္​မွငါနဲ႔​ေတြ႔မယ္​> <"

သံစဥ္​..အဲ့​ေကာင္​​ေလးက ​ေနပူပူ​မိုးရြာရြာ ထီးယူရမွာသိပ္​ပ်င္​းတယ္​..မိုးသည္​းႀကီးမဲႀကီး မရြာရင္​ ထီးပါတာ​ေတာင္​မ​ေဆာင္​းပဲ မိုး​ေရထဲသြားတက္​တယ္​...ထီးကိုင္​ရမွာ ပ်င္​းသူ​ေပါ့..မိုးမိရင္​သူ​ေနမ​ေကာင္​းျဖစ္​တယ္​..ဒါကိုလည္​းဂ႐ုမစိုက္​ပါဘူး..သူလုပ္​ခ်င္​သလိုလုပ္​တာပဲ....

သူနဲ႔​ေတြ႔တိုင္​းခ်စ္​တဲ့စိတ္​နဲ႔ သူယူလာကမွာပ်င္​းတဲ့ ထီးကိုကြၽန္​​ေတာ္​ဘက္​ကယူလာၿပီး ထီးကိုင္​ရမွာပ်င္​းတဲ့ သူကို​ထီးမိုး​ေပးခ်င္​​ေပမယ္​့ သူထီးယူတက္​တဲ့အက်င္​့​ေလးျဖစ္​သြား​ေအာင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ တမင္​တကာထီးခ်န္​ခဲ့တယ္​..သူကကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ အျမဲအျပင္​သြားလာ​ေနမွာမွမဟုတ္​တာ...

မိုးရြာထဲ​ေလ်ာက္​​ေနရတာ​ေၾကာင္​့သူမ်က္​ႏွာခပ္​တင္​းတင္​းနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ကို​ေျပာလာတယ္​..သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းမ​ေလး လဲ့ဆို သူနဲ႔အျပင္​သြားတိုင္​း သူထီမယူတက္​တာသိလို႔ ထီယူလာၿပီး ထီးမိုး​ေပးတက္​တယ္​တဲ့...

သံစဥ္​ရာ မင္​းငါ့အခ်စ္​​ေတြကိုမျမင္​ႏိုင္​ဘူးလား...​ဒီလိုအ​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေၾကာင္​့ပဲ သူနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​ လမ္​းခြဲရမယ္​ဆိုတာ ကြၽန္​​ေတာ္​မသိခဲ့ဘူး...

"လင္​းခ..မင္​းငါ့ကို႐ွိတုန္​းတန္​ဖိုးထားပါ..လက္​လြတ္​ဆံုး႐ႈံးလိုက္​ရမွ​ေနာင္​တမရပါနဲ႔.."

​ေအာ္​..သူ​ေျပာတဲ့တန္​ဖိုးထားတယ္​ဆိုတာ သူဘယ္​လိုသတ္​မွတ္​ထားတာပါလိ္မ္​့..

"အင္​း..ငါမင္​းကိုတန္​ဖိုးထားပါတယ္​"

"လင္​းခ...မင္​းကဘယ္​​ေတာ့ျဖစ္​ၿဖစ္​မင္​းဘတ္​ပဲမင္​းၾကည္​့တယ္​...ငါဆႏၵ​ေတြကို အျမဲလ်စ္​လ်ဴ႐ႈတယ္​..လဲ့ဆိုငါ့စကားတစ္​ခြန္​းပဲ...

မင္​းငါ့ကို မခ်စ္​ပါဘူးကြာ.."

​ေအာ္​ သူ​ကြၽန္​​ေတာ့ကို​ေျပာတာ ကြၽန္​​ေတာ္​ ကသူ႔ကုိမခ်စ္​ဘူးတဲ့လား

"လင္​းခ..ငါတို႔လမ္​းခြဲရ​ေအာင္​"

ဟင္​ကြၽန္​​ေတာ္​ဘယ္​လိုမွမထင္​ထားတဲ့ စကားတစ္​ခြန္​း သူ​ေျပာလိုက္​ၿပီ...လမ္​းခြဲရ​ေအာင္​တဲ့ ၁ႏွစ္​ဆိုတဲ့ သံ​ေယာဇဥ္​​ေလးက္​ို သူလြယ္​လြယ္​အဆံုးသတ္​ႏိုင္​တာပဲ...

မိုး​ေတြရးအရမ္​းရြာတဲ့​ေနက သူကမိုး​ေရးထဲလမ္​းတူတူ​ေလ်ာက္​ခ်င္​တာကို ကြၽန္​​ေတာ္​ျငင္​းခဲ့လို သူ​ေျပာတာ ကြၽန္​​ေတာ္​က သူဆႏၵကိုမၾကည္​့ဘူး ကိုယ္​့ဘက္​ကိုယ္​ပဲၾကည္​့တယ္​တဲ့...တစ္​ကယ္​​ေတာ့...​ေလးဘတ္​နာ႐ွိတဲ့ သူကနည္​းနည္​းခ်ဴခ်ာတာမို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ျငင္​းခဲ့တာပါ...ဒါကိုသူဆႏၵ​ေတြကိုအျမဲလစ္​လ်ဴ႐ႈတယ္​တဲ့လား...

"ငါ့ကို တစ္​ကယ္​ခ်စ္​၊ အနစ္​နာခံ၊အႏြံတာခံ၊ငါ့မ်က္​ႏွာတစ္​ခ်က္​မညႇဳိး​ေအာင္​ ထားႏိုင္​တဲ့ လဲ့ ကိုပဲငါ​ေရြးခ်ယ္​​ေတာ့မယ္​..လင္​းခ"

​ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာျပန္​​ေျပာရမလဲ..သူကိုအနစ္​နာခံတဲ့သူ အႏြံတာခံတဲ့လူတဲ့...

"သံစဥ္​...မင္​းနဲ႔ လမ္​းခြဲဖို႔ကို ငါသ​ေဘာတူတယ္​...ဒါမယ္​့​ေနာက္​ဆံုးအခြင္​့အ​ေရးအ​ေနနဲ႔ မနက္​ျဖန္​ညငါနဲ႔တူတူညစား​စား​ေပးပါ"

"​ေကာင္​းၿပီ​ေလ..ငါလက္​ခံတယ္​"

​ေျပာခ်င္​တာ​ေတြ​ေျပာ..စိတ္​ထဲထင္​​ေနတာ​ေတြ​ေျပာၿပီး ထြက္​သြားတဲ့ သူ႔​ကိုကြၽန္​​ေတာ္​ၾကည္​့ရင္​...စိတ္​ထဲက​ေန ​​ေအာ္​​ေျပာမိတယ္​...သံဇဥ္​ရာ မင္​းကို သူခ​​်စ္​တယ္​ဆိုတာ ငါ့ကိုမွီပါ့မလား...ဘယ္​သူအခ်စ္​က အခ်စ္​စစ္​လဲ...မင္​းမ်က္​ႏွာတစ္​ခ်က္​မညႇဳိး​ေအာင္​အျမဲျဖည္​့ဆည္​ေပးတဲ့ သူအခ်စ္​ကအခ်စ္​စစ္​လား...အျမဲမင္​းအတြက္​​ေတြး​ေပးၿပီး ဂ႐ုတစိုက္​ခ်စ္​တဲ့ငါ့အခ်စ္​က အခ်စ္​စစ္​လားကြာ...(Readers ​ေလး​ေတြလည္​း​ေျဖ​ေပးသြား​ေနာ္​)

Continue...

A\N: ၾကာၿပီမ​ေရးတာ..အခုမွျပန္​dateရတဲ့အတြက္​ ​ေစာင္​့ၿပီးဖတ္​​ေနတဲ့သူ​​ေတြကို​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​႐ွင္​...​​


ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now