Chapter 8

2.1K 163 5
                                    

တစ္​ပတ္​ (၇)ဆိုတဲ့ အခ်ိန္​ကာလ..ကြၽန္​​ေတယ္​အတြက္​ ၇ႏွစ္​လိုပဲ...

အရမ္​းၾကာလြန္​းတယ္​...သံဇစဥ္​နဲ႔ အဆက္​သြယ္​မရတာ တစ္​ပတ္​႐ွိႁပီ..​ေက်ာင္​းလည္​းမတက္​...ဖုန္​းဆက္​လို႔လည္​းမရ...

ဟူး​...​သက္​ျပင္​းအ႐ွည္​ႂကီးခ်မိတယ္​...

"အိမ္​႐ွင္​တို႔"လူငယ္​​ေလး​တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕​ေခၚသံ

"ဟုတ္​ကဲ့...ညီဘာက္​ိစၥမ်ား႐ွိလို႔လည္း"

"ဖိတ္​စာလာပို႔တာ"​ေကာင္​​ေလးက ​ေျပာႁပီးဖိတ္​စာစာရြက္​​ေလးကိုကမ္​း​ေပးျပ​ီး ျပန္​ထြက္​သြားတယ္​..

ဖိတ္​စာရဲ႕အ​ေပၚမွာ​ေရးထားတာက ကိုယ္​့နာမည္​"လင္​းခ"တဲ့ ဒါဆို ​​ေဒါ​ေလး​အသိမဟုတ္​ဘူး ငါ့ကိုဖိတ္​တဲ့ဟာ​ေပါ့...

ဖိတ္​စာကိုဖြင္​့ဖတ္​လိုက္​​ေတာ့...ကြၽန္​​ေတာ္​မ်က္​လံုး​ေတြက္​ုိမယံုႏိုင္​ဘူး

သံစဥ္​ရဲ႕ မဂၤ​လာ​ေဆာင္​ဖိတ္​စာ...သတို႔သမီးက လဲ့...​ကြၽန္​​ေတာ္​မ်က္​ရည္​​ေတြ​ေဝဝါစြာနဲ႔သံစဥ္​ အိမ္​​ေ႐ွ႕ကို​ေျပးလာခဲ့မိတယ္​...

သံစဥ္​...သံစဥ္​ မင္​းခဏထြက္​လာကြာ..."

"ကြၽန္​​ေတာ္​ ခဏသြားပါရ​ေစမမ ေနာက္​ဆံုးအ​ေနနဲ႔ သူနဲ႔တစ္​ခါ​ေလာက္​​ေတြ႔ပါရ​ေစ...​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​"

"​ေႏုာက္​ဆံုးအ​ေနနဲ႔ ငါ​ေတြ႔ခြင္​့​ေပးမယ္​...​ေနာက္​နင္​့ဘဝတစ္​ခုလံုး သူနဲ႔မ​ေတြ႔ရ​ေတာ့ဘူး..​"​

"လင္​းခ"

"သံစဥ္​...ဘယ္​လိုျဖစ္​တာလည္​းကြာ ငါ့ကို​ေျပာပါဥ္ီး..မင္​းတစ္​ကယ္​လက္​ထပ္​​ေတာ့မွာလား..ဘာ​ေၾကာင္​့လည္​း"

"ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...လင္​းခ..ငါ့မွာ​ေရြးခ်ယ္​စရာမ႐ွိ​ေတာ့လို..အားလံုးအဆင္​​ေျပဖို႔ငါ​ေရြးခ်ယ္​လိုက္​ရတာ"

"​သံစဥ္​ ..မင္​းကြာ..​ေရြးခ်ယ္​စရာမ႐ွ္ိရင္​​ေတာင္​ မင္​းမွာ သတိၱမ႐ွိလို႔လားဟမ္​...မင္​းငါ​ေနာက္လိုက္​ခဲ့ဖို႔သတၱိမ႐ွိဘူးလား..."

"လင္​းခ..ငါဘယ္​​ေလာက္​ခက္​ခဲ့စြာဆံုးျဖတ္​ထားရလည္​း မင္​းသိရင္​မင္​းငါ့ကိုအျပစ္​တင္စကား​ေတြ​ေျပာမွာမဟုတ္​ဘူး...မင္​းတစ္​​ေန႔နားလည္​လိမ္​့မယ္​လင္​းခ"

"​ေတာစမ္​းပါ...သံစဥ္​...ငါမင္​းကိုအရမ္​းမုန္​းတယ္​...စိတ္​နာတယ္​...

မင္​းဘဝ​ေလးသာယာပါ​ေစ"

"လင္​းခ..မင္​းငါ့ကိုမုန္​းထာတက္​ ငါမင္​းကိုပိုခ်စ္​တယ္​...မင္​းငါ့ကိုအရမ္​းမုန္​းတယ္​လို႔​ေတြးမိ​တိုင္​း ငါမင္​းကိုအရမ္​းခ်စ္​တယ္​ဆိုတဲ့အ​ေတြး​ေလးမင္​းဘဝမွာကပ္​ပါလာပါ​ေစ..."

မစသင္​့တဲ့ဇာတ္​လမ္​းကိုစခဲ့ၾကတယ္​...အဆံုးသတ္​​ေတြမလွခဲ့ဘူး..​ေနာက္​​ေရာ ဘယ္​လို​ေတြဆက္​ျဖစ္​ဦးမလဲ...

Continue...

A\N: Ch 1 to 8 ထိက 7 ႏွစ္​ အတြင္​းျဖစ္​​ေနတာ​ေတြကိုျပန္​​ေရးထားတာ သိၾကပါတယ္​​ေနာ္​...​ေနာက္​အပိုင္​း​ေတြကစၿပီး လက္​႐ွိကို​ေရးမွာပါ...အတိတ္​ကဒီchapter ထိပဲ...သံစဥ္​လက္​ထပ္​သြားတယ္​.

Update မွန္​ပါ​ေတာ့မယ္​...​Promise..သံစဥ္​က ဘာလို႔လက္​ထပ္​ဖို႔လက္​ခံတာလည္​းဆိုတာကို လင္​းခနဲ႔တူတူပဲreader ​ေတြကိုအသိ​ေပးပါမယ္​​ေနာ္​...အ​ေစာႀကီး​ေျပာထားရင္​ပ်င္​းသြားမွာဆိုးလို႔...

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now