Chapter 9

2.1K 150 3
                                    

ႏွစ္​​ေတြအရမ္​းၾကာမွမႏၱ​ေလးကိုျပန္​​ေရာက္​တာ...ျပန္​​ေရာက္​တဲ့​ေန႔ပဲ အတိတ္​အ​ေၾကာင္​း​ေတြကို စဥ္​းစားမိ​ေနတယ္​...သံစဥ္​ငါဒီ​ေလးႏွစ္​လံုးမင္​းကိုနည္​းနည္​းမွ​ေမ့မရခဲ့ဘူး...မင္​း​ေျပာခဲ့သလိုပဲ ငါမင္​းကိုမုန္​းဖို႔​ၾကဳိးစားတိုင္​း ငါမုန္​းတာထက္​မင္​းပိုခ်စ္​တယ္​ဆိုတဲ့စကားကိုပဲငါၾကား​ေနမိတယ္​...မႏၱ​ေလးျပန္​လာတာအလုပ္​နဲ႔တာဝန္​အရလာရတယ္​ ျဖစ္​ႏိုင္​႐င္​မင္​း႐ွိတဲ့ဒီျမဳိ့ႀကီးမွာငါခဏ​ေလး​ေတာင္​အ​ေနခ်င္​ဘူး...

ဒီလိုအ​ေတြး​ေတြန​ဲ့တစ္​ညတာကကုန္​ဆံုးသြားခဲ့တယ္​..အိမ္​မက္​​ေတြထဲအထိ​ေတာ့မင္​းလိုက္​မလာပါနဲ႔ကြာ...

"သား​ေရ..လင္​းခ..ထ​ေတာ့​ေလ သားဒီ​ေန႔​ေဆး႐ုံမွာပထမဆံုးအလုပ္​ဆင္​းရမွာမလား​ေနာက္​​က်​ေနဦးမယ္​"
"ထၿပီတီး​ေလး​ေရ...သားခဏ​ေန​ေအာက္​ဆင္​းလာမယ္​"
"​ေအး​ေအး တီ​ေလးမနက္​စာျပင္​ထားလိုက္​မယ္​"

ဒီ​ေန႔ပထမဆံုးအလုပ္​ဆင္​းရမယ္​ရက္​ ရန္​ကုန္​မွာထဲကသိခ်င္​​ေနတာ​ေတြအမ်ားႀကီး႐ွိခဲ့တယ္​
​ေဆး႐ုံ​ေရာက္​မွဆရာ့ကို​ေမးရတယ္​ ဒီႏွစ္​​ေတြမွာသူ႔ရဲ​့​ေက်ာင္​းစရိတ္​​ေတြကို​ေထာင္​ပံ့​ေပးထားဘယ္​သူလဲ...အတိုးမသတ္​ႏိုင္​လို႔ဆံုး​ေတာ့မယ္​့အိမ္​ကို​ေရြး​ေပးခဲ့တာ​ေရာ ဘယ္​သူလဲ...ဘယ္​သူပဲျဖစ္​ျဖစ္​ပါ စိတ္​ရင္​းအမွန္​နဲ႔​ေက်းဇူးတင္​​ေနမိတာ...
......

"ဆရာ"
"​ေဟ..လင္​းခ မင္​း​ေရာက္​​ေနၿပီလား"
"ဟုတ္​ကဲ့...ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီ​ေန႔အလုပ္​စဆင္​းမလို႔ပါ"
"မ​ေန႔ကမွ​ေရာက္​တာ​ေလ...နားဦးမွ​ေပါ့"
"ရပါတယ္​ ဆရာ"
"​ေအး အဲ့တာဆိုလည္​းငါမင္​းကိုတာဝန္​တစ္​ခု​ေပးရမယ္​"
"ဟုတ္​​ေျပာပါဆရာ"
"ဒီလိုကြာ ငါတာဝန္​ယူၿပီးကု​ေပး​ေနတဲ့ မ်က္​မျမင္​​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​႐ွိတယ္​...သူ႔မ်က္​ၾကည္​လႊွာအမ်ဳိးအစားနဲ႔တူတဲ့သူမ႐ွိ​ေသး​ေတာ့ သူခြဲစိတ္​လို႔မရဘူးျဖစ္​​ေနတယ္​...ဆရာကလည္​း ႏိုင္​ငံျခားသြားရမွာဆို​ေတာ့ ဆရာအစားမင္​းသူ႔ကိုတာဝန္​ယူၿပီးၾကည္​့​ေပး​ေစခ်င္​တယ္​"
"ဟုတ္​ရပါတယ္​..သူမ်က္​စိကြယ္​​ေနတာဘယ္​​ေလာက္​ၾကာၿပီလဲ"
"၄ ႏွစ္​"
"ဗ်ာ..​၄ႏွစ္​...၄ႏွစ္​အတြင္​းသူနဲ႔တူတဲ့မ်က္​စိလႊွာပိုင္​႐ွင္​မ႐ွိခဲ့ဘူးလား"
"မ႐ွိဘူး..အ​ေျခ​ေနပိုမဆိုး​ေအာင္​ပဲၾကားထဲမွာထိန္​းၿပီးကု​ေပး​ေနရတယ္​"
"​ေအာ္​ ဟုတ္​ကဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​အဲလူနာကိုတာဝန္​ယူလိုက္​ပါ့မယ္​ဆရာ"
"ဒီ​ေန႔ သူ႔တို႔လာရင္မင္​းဆီလႊတ္​လိုက္​မယ္​"
"ဟုတ္​ကဲ့ပါဆရာ"
.............
"​ေဒါက္​တာ လူနာ​ေရာက္​ၿပီ..."
"အင္​း အခနိးထဲလႊတ္​လိုက္​"

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now