Chapter 12

440 24 7
                                    

ဘာလိုလိုနဲ႔ မႏၱ​ေလး မွာတာဝန္​က်တာ ၂ လ​ေတာင္​ျပည္​့ၿပီ...ဆရာကရန္​ကုန္​မွာပဲအလုပ္​လုပ္​ခ်င္​တယ္​ဆို စာတင္​ပါ​ေျပာ​ေပမယ္​့..ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီ မႏၱ​ေလး ျမဳ္ိ့​ေလးက​ေန႔​ေဝးရာကိုမသြားႏိုင္​ဘူး..ဟုတ္​တယ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​ အမွန္​တရားကို႐ွာရမယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုပညာသင္​စရိတ္​​ေထာက္​ပံ​့​ေပးတဲ့သူ...လဲ့ ​ေျပာတဲ့ သံစဥ္​နဲ႔ ပတ္​သတ္​တဲ့အမွန္​တရား...အားလံုးကိုကြၽန္​​ေတာ္​သိရမွျဖစ္​မယ္​...ၿပီး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​စာသင္​​ေနတဲ့တပည္​့​ေလးလည္​း႐ွိ​ေနၿပီ​ေလ...ရန္​ကုန္​ကို​​ေျပာင္​းဖို႔ကမျဖစ္​ႏိုင္​ပါဘူးကြာ...

"လင္​းခ"
"ဗ်ာ..ဆရာ ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုဘာ​ေျပာမလို႔လဲ"
"ရန္​ကုန္​​ေျပာင္​းမယ္​ဆို စာတင္​ၿပီးၿပီးလား"
"ကြၽန္​​ေတာ္​ မ​ေျပာင္​း​ေတာ့ဘူးဆရာ..ဒီမွာပဲ ဆက္​​ေနမယ္​လို႔ ဆံုးျဖတ္​ထားတယ္​..တီ​ေလးကလည္​းဒီမွာတစ္​​ေယာက္​ထဲဆို​ေတာ့"
"​ေကာင္​းတာ​ေပါ့ကြာ..ဒါဆိုလည္​း မင္​းတာဝန္​ယူကု​ေပး​ေနတဲ့ ဆရာ့လူနာကိုမင္​းပဲဆက္​တာဝန္​ယူလိုက္​​ေလကြာ"
"ဟာ..မဟုတ္​တာဆရာကလည္​း..ကြၽန္​​ေတာ္​ဟိုလတုန္​းကဆရာ ခရီးသြား​ေနတုန္​းခနတာဝန္​ယူ​ေပးတာ..အခုဆရာျပန္​လာၿပီဆို​ေတာ့ ဆရာပဲယူျပန္​ယူလိုက္​ပါ"
"မဟုတ္​ဘူးကြာ..အဲ့လူနာ႐ွင္​ကမင္​းနဲ႔ပဲကုမယ္​လို႔​ေျပာလိုျ"
"ဗ်ာ..သံစဥ္​ကလား"
"ဟုတ္​တယ္​"
"ဟုတ္​ကဲ့ပါဆရာ..ကြၽန္​​ေတာ္​ပဲဆက္​ၿပီးတာဝန္​ယူလိုက္​ပါ့မယ္​"

.................

"​ေဒါက္​တာ"
"​ေအာ္​..လဲ့တိုလာၿပီလာ တစ္​ပတ္​ကမ​ေန႔ကျပည္​့တာ မလာလို႔ကြၽန္​​ေတာ္​ကစိတ္​ပူ​ေနတာ"
"ဟုတ္​တယ္​ေဒါက္​တာသံစဥ္​ ​ေနမ​ေကာင္​းျဖစ္​​ေနတာနဲ႔ မလာ​ေတာ့တာ..ဒါနဲ႔ အလႉ႐ွင္​​ေတြဘာ​ေတြဆက္​သြယ္​​ေသးလားဟင္​.."
"မ်က္​ၾကည္​လႊာအလႉ႐ွင္​​ေတြက ဆက္​သြယ္​​ေပမယ္​့ သူနဲ႔အမ်ဳိးအစားမတူဘူးျဖစ္​​ေနတယ္​
..ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ဆက္​ႁပီး​ေစာင္​့ၾကည္​့​ရမွာပဲ.."
"ဟုတ္​ကဲ့ပါဆရာ"
"လဲ့ ည​ေန ​​ဆိုင္​တစ္​ဆိုင္​မွာ​ေတြ႔ရ​ေအာင္​ ငါ့ကိုခန​ေလာက္​အခ်ိန္​​ေပးပါလား"ကြၽန္​​ေတာ္​တိုးတိုး​ေလးကပ္​​​ေျပာ​ေပမယ္​သံစxဥ္​ၾကားတဲ့ပံုပဲ

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now