Chapter 10

2.3K 159 0
                                    

​ေလာကႀကီးက ထူးဆန္​းမႈ​ေတြနဲ႔ျပည္​့​ေနတယ္​​လို့ေျပာရင္​ လူ​ေတြယံုၾကမွာလား...
ႏွစ္​​ေတြအမ်ားႀကီးၾကာခဲ့ၿပီးမွ ကြၽန္​​ေတာ္​သိခဲ့ရတာ ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔သံစဥ္​ၾကားမွာ အမွန္​တရားတခ်ိဳ႕႐ွိတယ္​တဲ့...အဲ့အမွန္​တရားက​ေရာဘာလည္​း...မႏၱာ​​ေလးမွာတာဝန္​က်တာကိုလက္​ခံမိတာမွားသြားၿပီလား...အသက္​႐ႈစရာမ႐ွိ​ေအာင္​မြန္​းက်ပ္​ခဲ့တဲ့​ေန႔​ေတြကိုျပန္​မသြားခ်င္​ဘူး...ထပ္​လည္​းမလိုခ်င္​ဘူး...

"တီ..တီ.."
"ဟာ..သြာပါၿပီ..အကုန္​ညစ္​ပတ္​ကုန္​ၿပီ..ကြၽတ္​"ကြၽန္​​ေတာ္​အ​ေတြးလြန္​ၿပီးလမ္​း​ေလ်ာက္​လာတာ ကားဟြန္​းတီးတာမၾကား​ေတာ့အနား​ေရာက္​မွာ​ေ႐ွာင္​လိုက္​တာ ဗြက္​အိုင္​ထဲျပဳတ္​က်​ေရာ.."ဒီ​ေန႔ ကံကိုမ​ေကာင္​းဘူးကြာ"
"အကို..ရရဲ႕လားဗ်.."
"ဘယ္​လိုလုပ္​ရမွာလည္​း ဒီမွာငါ့အက်ီ​ေတြအကုန္​ညစ္​ပတ္​ကုန္​ၿပီ"
"ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​ဟြန္​းတီး​ေနတာၾကာၿပီ..အကိုကမၾကားတာ"

​ေကာင္​​ေလးပံုကိုအခုမွ​ေသခ်ာၾကည္​့မိတယ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​့ထက္​ ၅ ႏွစ္​​ေလာက္​ငယ္​မယ္​့ပံု
​ေခတ္​လူငယ္​ဆို​ေပမယ္​့ စကား​ေျပာတာမ႐ုိင္​းဘူး..မမွား​ေပမယ္​့လည္​းတစ္​ဖက္​သားကို​ေတာင္​းပန္​တဲ့စိတ္​႐ွိတယ္​..ဟာ..ငါဘာ​ေတြ​ေတြး​ေနတာလည္​း..

"ရပါတယ္​ ညီ...အကိုအ​ေတြးလြန္​သြားတာ အာ့​ေၾကာင္​့ကားဟြန္​းသံမၾကားလိုက္​တာ"
"ဒါဆိုကြၽန္​​ေတာ္​သြားပါဦးမယ္​​ေနာ္​"
"​ေကာင္​းၿပီ..ညီ"
.....

"ဟယ္​..သားရယ္​ ဂ်ဳတီကုတ္​မွာလည္​းဗြက္​​ေတြနဲ႔ ဘယ္​လိုျဖစ္​လာတာလည္​း"
"ကားကို​ေ႐ွာင္​လိုက္​တာ...ဗြက္​အိုင္​ထဲျပဳတ္​က်လို႔"
"သားရယ္​ မင္​းက​ေတာ့ျဖစ္​ရမယ္​...သြားသြား​ေရးခ်ိဳးၿပီးနား​ေတာ့"
"ဟုတ္​ကဲ့ပါတီ​ေလး​ေရ"
....

​ေရမိုးခ်ဳိးၿပီး​ေတာ့ ထံုစမ္​အတိုင္​း အတိတ္​ဆိုတာကို မ​ေမ့ႏိုင္​​ေသး​ေတာ့ သူနဲ႔အရင္​ခ်ိန္​​ေတြကအတူသြားခဲ့တဲ့​ေနရာ​ေတြကို ​ေရာက္​လာမိျပန္​တယ္​...

က်ဳံး​ေဘးကအုတ္​​ေဘာင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ထိုင္​ဖို႔ၾကည္​့​ေတာ့ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ထိုင္​​ေနတယ္​ အဲ့​ေကာင္​​ေလးက...
"သံစဥ္​...တစ္​​ေယာက္​ထဲလား"
"ဗ်ာ...​ေဒါက္​တာလား..တစ္​​ေယာက္​ထဲ​ေတာ့မဟုတ္​ပါဘူး.....လဲ့ပါတယ္​.တစ္​​ေရာက္​ထည္​းထိုင္​​ခ်င္​လို႔ လဲ့ကို​ေနာက္​မွျပန္​လာ​ေခၚခိုင္​းထားတာ"
" သံစဥ္​က ကြၽန္​​ေတာ္​ အသံကိုမွတ္​မိတယ္​​ေနာ္​ တစ္​ခါထည္​းၾကားရ​ေသး​ေပမယ္​့..ဒါနဲ႔ဒီမွာဘာထိုင္​လုပ္​​ေနတာလည္..."
"ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေကာင္​​ေလးကိုလြမ္​းလို႔"
"ဟင္​..."

ပိုခ်စ္​တဲ့သူ...ကိုယ္​ပဲျဖစ္​ပါရ​ေစ..Where stories live. Discover now