Yurdun kapısından heyecanla girerken, anonime ulaşmak için büyük bir şifreye koştuğumu hayal ediyordum.
Mesajları aldıktan sonra Demir'in tüm ısrarına rağmen göstermemiş, direk yurda koşmuştum.
"Zekeriya amca. Benim için bir arkadaş not bırakacaktı, geldi mi? "
Güvenlik kabininde oturan pala bıyıklı sırma göbekli Zekeriya amca bıyıklarını taradığı tarağı kenarı bırakırken, elini kenara atıp bir defter çıkardı.
"Al Miray kızım. Sarışın bir oğlan getirdi az evvel. Kim olduğunu sordum, adını söylemedi, Miray kim olduğumu sorarsa cevap verme bey abi dedi gitti. Bir şey anlamadım ama.."
Sarışın ?
"Tamam Zekeriya amca sağolasın."
Defteri alıp hızla yukarı koştum. Yurt odasında Melisa ile birlikte kalıyorduk fakat dersten çıkmamıştı sanırım, çünkü ortada görünmüyordu.
Hızla yatağımın üzerine oturup defteri incelemeye başlarken, üzerinde hiçbir isim veya ders dışında bir şey yazmamasıyla kaşlarımı çattım.
Yazıları incelerken, bu yazı tipini daha önce hiç görmediğimi fark ettim. Sanki defter baştan sona karakteristik harf tiplemesinden çıkarılıp özenle kelimelere farklı şekiller verilerek yazılmıştı.
Ne kadar süre geçtiğini bilmiyordum fakat telefonum titredi.
Anonim : "O defteri dönem başından beri senin için tuttum, belki lazım olur diye."
Anonim : "Yazıdan tanıma olasılığın yok ela gözlü, o yüzden harfleri incelemeyi bırak ders çalış :D Yazı tipimi değiştirerek yazdım hep. "
Anonim : "Yani yarın tüm anfiyi taramaya çalışma yazının sahibini bulacağım diye, enerjine yazık olur :D"
Anonim : "Ayrıca karar verdim de, finallerden sonra ki hafta, iskele-kafede çıkacağım karşına. "
Anonim : "Madem cesaretli olup karşına çıkarsam kazanacağım seni, anonimlik işi dediğim gün dediğim yerde bitecek ela gözlüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Sen Geldin (Tamamlandı)
Short Story"Kızım salak mısın sen? Aşığım lan ben sana." Gözyaşları içinde kalan ela gözlerini açarak bana şaşkınca bakarken, en son söylediği cümleye dayanarak umutlarım artıyordu. O da beni seviyor olamazdı, değil mi? "Ge-gerçekten mi ?" Heyecanlı sesiyle...