2.1

29.7K 1.6K 110
                                    


Ve yine Demir'in ağzından bir bölüm. Tüm olaylar açığa mı kavuşuyor ne 😂  Ayrıca Demir'in ağzından yazmak da amma da zormuş. Üç günde 9 bölüm atan benden, günde bir bölüm atan bene dönüşmek biraz kötü oldu.
😂

Tabii, keyifli okumalar ❤❤

&

Demir

3 hafta önce

Keder ve hüznün bir bir yüreğime battığı bir gündü yine. Son bir hafta olduğu gibi.

Kantinde o kızın beni öpmesi üzerine 1 hafta geçmişti ve dün sınavlar tamamen bitmişti.

Oysa okulu yarıladığıma ve hayal ettiğim mesleğe kavuşmama 2 yıl kaldığına bile sevinemiyordum. Zaten Miray'la dolu zihnim ders çalışmamı engellemiş ve sınavlar sadece girip çıktığım birer prosedür oluvermişti. Gerçi umrumda da değildi.

Evden çıkıp yan tarafımızda ki Ali'lerin evine doğru yürürken, aklımda sadece Miray vardı. Bu bir hafta boyunca yine hiç görmemiştim onu.

Oysa nasıl da özlemiştim.

Derin bir nefesi içime çekip, Ali'lerin bahçesine girerken, gördüğüm kişiyle kaslarım sinirle gerildi.

Ali yarım saat önce arayıp uykumdan uyandırmıştı, acil onlara gelmemi söylemişti ama karşımda şuh kahkahalarla gülen o kızı görmeyi asla beklemiyordum.

"Demir, gel abi otur." dedi Hakan o kızın yanında ki boş yeri gösterirken. Hepsi tekli koltuklara oturmuş, o kız ise ikili koltuğun kenarına kaymış bana bakıyordu.

"Niye çağırdın ?" dedim sinirle. Ne söyleyecekse söyleseydi de defolup gitseydim.

Kaç haftadır kız gibi depresyona girmiştim zaten, bu gerizekalıları çekecek dermanım yoktu.

"Sana anlatacaklarım var, Miray hakkında." dedi kız lafa maydonoz olarak.

Ne hakla Miray'ın adını ağzına alıyordu?

"Sence benim, onun hakkında ki söyleyeceklerine ihtiyacım var mı ?" dedim nefretle.

"Az önce iskele kafede gördüm onu." dedi kararan havaya bakarken.

Miray'ın bu saatte ne işi vardı ki orada? O akşam karanlığında dışarıda , evinden uzakta olmaktan korkan bir kızdı.

Duyacaklarımdan korkarak ikili koltuğun diğer boş köşesine oturdum. İri bedenimi olabildiğince köşeye konuşlandırmıştım.

"Yanında geçen hafta ki sarışın çocuk vardı." dedi sanki komik bir şey anlatıyormuş gibi çıkan sesiyle.

Ona bakmazken, gözlerimi önde ki sehpaya diktim. Biran önce duyup gitmek istiyordum buradan. Belki dinlemem bile saçmaydı ama kendimi Miray ile ilgili bir bilgiye karşı durduramıyordum. Hem de onu 1 haftadır görmezken.

"Öpüşüyorlardı." dedi birkaç saniye sonra. Diğerleri bağırarak oo'larken olduğum yerde kaldım birkaç dakika. Yanımda keyifle aynı kelime hakkında yorum yapmaya devam eden asalakları görmezden gelip ayağa kalktım.

"Kesin." dedim kati bir tonda.

"Sen." dedim, hayatıma nerden girdiği bile belli olmayan kıza.

"Bu kelimeyi Miray için, başka bir yerde işitip duyarsam, ölümün benim elimden olur. Anlıyor musun? "

"Neden ?" dedi alaylı bir tonda.

Ve Sen Geldin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin