2.6

30.9K 1.5K 220
                                    

Yine uzuuun bir bölüm daha 🎈🎈

Keyifli okumalar 🎀

&

Parmağımda ki yüzüğe bakıp güç almak istercesine kafeden içeri adımımı atarken, kafenin önünden ayrılmayan babamın arabasına binmesini izledim birkaç saniye.

Ardından köşeye yakın bir masada annemi görürken, o da beni görüp ayağa kalktı. Masaya yaklaştığımda ise bakışlarını benden çekmedi.

"Miray.." deyip dolu gözleriyle bana sarılmasını izlerken, geçen hafta ki olanlar, ve özellikle bana ve Demir'e karşı takındığı tavır için kızgın olsam da ben de ona sarıldım. Ne olursa olsun annemdi o benim.

Benden ayrıldığı zaman ikimiz de masaya yerleşirken annem garsonu çağırıp bana ne istediğimi sordu.

"Türk kahvesi, lütfen." dediğim de annem de bitirdiği çayın yenisi istedi, ardından garson masadan uzaklaştı.

"İkizler nerede ?" dediğimde dolu gözlerini elinde ki peçeteyle silip, "Necmi bakıyor , evdeler." dedi.

Başımı sallarken annem gözyaşlarının ardından boğuk sesiyle konuştu.

"Miray, geçen hafta ki davranışlarım yüzünden özür dilerim. Ben, gerçekten Serkan'ın öyle mesajlar atabileceğini tahmin etmemiştim."

Garson ışık hızında kahvemi ve annemin çayını bırakıp giderken, teşekkür ettim, ama anneme cevap vermedim.

"Sen benim kızımsın, Serkan'ı elbette sana karşı savunmam ama Demir'in onu boş bir sebeple dövdüğünü sandım. Yoksa elbette Necmi'ye karşı da olsa, seni savunacağıma emin olabilirsin." dedi ellerini ellerimin üzerine koyarak.

"Demir'in küçüklüğünü biliyorsun anne. Nasıl güvenemedin ona ?" dedim kırgın sesimle.

O gün bana karşı takındığı tavrı çoktan unuturdum ben, ama Demir'e karşı o bakışı o tavrı asla unutmazdım.

"Ondan da özür dileyeceğim. Gerçekten neler olduğunu kavrayamadım Miray. Düşünsene kapın bir anda çalınıyor, eli yüzü sargılı kocanın yeğeni gelip, kızını suçluyor. Davranışlarımı kontrol edemedim."

Çayından bir yudum alıp kaşlarını çattı.

"Elbette, özür dileyecek olmam Demir'in yüzde yüz haklı olduğunu göstermez Miray. Serkan'ın yüzünde kırıklar var, her yeri ezilmiş. Demir'i bu vahşiliği konusunda haklı bulamayız."

"Ama hak etti anne. Elbette şiddeti onayladığımı söylemiyorum ama, o çocuk beni birkaç ay boyunca mesajlarıyla taciz etti."

Başını aşağı yukarı salladı.

"Karakolda mesajları gördükten sonra Selim ve Necmi de çok sinirlendiler Serkan'a. Gerçekten o kadar haklıymış gibi davranıyordu ki, kimse ihtimal vermedi suçlu olduğuna."

"Senin de huzurunu bozdum, her zaman ki gibi."

"Saçmalama lütfen Miray. Sen bu güne kadar hiçbir zaman beni üzmedin. Babanın yanında kalmak istedin, bunun için sana her zaman kırgın oldum ama haklıydın. Ben seni üvey baba ve öz baba ikileminde bırakmak zorunda kaldım. Öz babanı seçmen tabi ki en doğrusuydu."

Çayından bir yudum daha aldı.

"Ayrıca Necmi ile bu olay yüzünden bile aramız bozulmadı Miray. O adaletli bir insan. Bu olayda Serkan'ın suçlu olduğunu biliyor. Ve şikayetini geri çekmesen bile, sana karşı öfkeli veya kızgın değil."

Ve Sen Geldin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin