1.0

30.2K 2.1K 205
                                    

Uzun bir bölümle, yeniden  merhaba :))

Bu bölüm çok kızmayın lütfen Demirciğime 😂

Ayrıca şu an oy veren sadece iki okurum olsa da, bir sonra ki bölüm , bu bölüme en az 5 oy gelirse gelecek. Lütfen arkadaşlarınıza hikayemi önerebilir misiniz :(

Dediğim gibi çok kızmayın Demir'e, veya kızın , hak etti o 😂

Ve şimdiii, iyi okumalar :))

&

Tam 1 hafta.

Finallerin ilk haftasını esefle sürdürdüğüm bu haftada, ne çocuklarla ne de Demir'le doğru düzgün konuşmuştuk.

Sınavlara gelip gidiyordum ve sınav haftasında daha rahat çalışmak için eve giden Melisa'nın aksine yurt odamda kendi başıma takılıyordum.

Bu süreçte babam İzmir'de olduğunu hiç belli etmeden bir kez aramış, halimi hatrımı (!) sormuştu. Ona, eve birkaç kez gelip gittiğimden, veya onun bu şehirde olmadığını bildiğimden bahsetme gereği duymamıştım. Zaten o da, sormamıştı.

Ve bu bir haftada anonim, hiçbir şekilde mesaj atmamıştı.

Şimdi ise kantinde oturmuş, bir saat sonra başlayacak olan sınavım için tekrar yapıyordum.

"Selamün aleyküm, hayırlı işler."

Ali'nin sesiyle kafamı kaldırırken, arkasında duran Demir, Hakan ve Melisa ile kaşlarım çatıldı.

Onlara dargın mıydım?

Evet. Hem de sonuna kadar evet.

Onlar benim tüm yaşamımın en yakın tanıkları, en yakın dostlarımdı. Ama bu bir hafta boyunca bile isteye beni yalnızlığa mahkum etmişlerdi.

Mırıldanarak selamını alırken, önce Ali sonra diğerleri masaya oturdu. Demir, tam yanımda ki saldalyeye oturmuştu.

"Ne yapıyorsun Miray kuşum? "

Melisa'yı omuz silkerek yanıtlarken, gözlerimi kantinde gezdirdim.

"Ders tekrarı yapıyordum."

"Diğer sınavların nasıldı peki ?"

Bu, biz değildik.

Biz birbirimize ait şeyleri sonradan değil, saniyesinde öğrenir ve bilirdik. Geçen haftaki sınavlarım iyiyse de kötüyse de, bunu sınav sonunda yüz ifademden anlarlardı. Bir hafta sonra bana sorarak değil.

" İyiydi."

Yalın cevabımda bir çok anlam vardı ama onlar sanki bilerek duymazdan geliyorlardı.

Dörde bir ayrılmıştık yani öyle mi?

Demir'i mi tercih etmişlerdi bana karşı?

Tercih yapacak ne gibi bir durum vardı ki aramızda? Demir'in beni sevmemesi fakat buna rağmen beni kırması dışında?

"Vay vay vay, şu kız Zeynep değil mi yahu? "

Karşımda oturan Ali yine sapık gibi arkasına dönmüş, bir masaya oturmak için ilerleyen bir kızı süzerken, gözlerimi devirdim.

Kız gerçekten güzeldi.

"Sanırım." diye mırıldanarak kızı gözleriyle takip eden Hakan için, yeniden göz devirdim.

"Gözleri de yeşil." dedi Ali gözlerini kızdan alıp direk Demir'e bakarak.

Ve Sen Geldin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin