1.9

28K 1.5K 119
                                    


~ 1 yıl önce ~

-Üniversitede ilk yıl  -

-Demir-

Fakültenin arkasında ki çimenlik alana otururken, iç sıkıntısıyla iç çektim. Geniş alanda banklar ve küçük kamelyalar da vardı ve mart ayına rağmen ısınan havayla fakültede ders arasında olan herkes kendini gruplar halinde bahçeye atmıştı.

Biz de Miray ve diğerleriyle birlikte oturuyorduk ama içimde ki sıkıntı gökyüzünde ki coşkuyla parlayan güneşin bile aydınlatamayacağı noktaya ulaşmıştı.

"Niye öyle söylüyorsun kızım? Mis gibi çocuk işte." dedi Melisa. Kız olmasa yumruğumu yüzüne gömmek isterdim.

Miray, biraz ilerimizde duran bankta iki arkadaşıyla oturan çocuğa bakarak yüzünü buruşturdu.

"Annesiyle de tanıştım geçenlerde. Yani annemin eltisi, saçmalığa bak. O da oğlu gibi uyuz bir kadın. İkisini de hiç sevmedim." Dedi çocuk gibi bir tavırla.

Ah Miray. Ne vardı şimdi kollarımda olsan.

"Çocuk buraya bakıp duruyor yalnız, Miray. Maşallah sarışın güzeliymiş çocuk. Adı ne demiştin? "

Miray göz devirerek cevap verdi.

"Serkan."

İki saattir o şerefsiz herif o banka oturmuş Miray'ı açıkça izleyip duruyordu. Arada öfkeli bakışlarıma bakışlarını çevirse de, alayla gülüp Miray'a bakmaya devam ediyordu.

"Valla çok beğendim çocuğu. Eğer sen istemezsen ben kendime alırım."

Melisa'nın gülerek söylediği şeylerden sonra ikizi Hakan'a baktım ama o sol tarafta ki kızlarla bakışmakla meşguldü.

Gavat.

"Aman istemem Melisa. Ne yapayım elalemin gerizekalısını."

Miray'ın sözleriyle gülümserken, bu defa ben Serkan denen piçe alayla baktım.

İşte benim sevdiğim kız.

Birkaç dakika sonra Serkan denen pislik tek başına ayağa kalkıp fakültenin ön tarafına doğru yürürken, ben de ayağa kalktım.

Miray ve Melisa'nın bakışları bana dönerken, üzerimde ki mavi tişörtü düzelttim.

"Fakültede işim var, gelirim birazdan."

Ali'nin manalı bir şekilde arkamdan baktığını hissetsem bile durmadan Serkan denen herifin arkasından ilerledim.

Binanın ön tarafına ulaştığımızda, artık arkada ki hiç kimse bizi göremezdi.

Omzundan tutup kendime doğru çevirirken, hala alayla güldüğünü gördüm.

Resmen döveyim diye kalkıp gelmişti buraya kadar.

"Bana bak lan it herif." dedim hırsla.

Miray'a bakmasına dayanamıyordum.

"Uzak dur Miray'dan." diye devam ettim.

Sarışındı bir kere. Miray sarışınları sevmezdi ki?

"Sana ne? Neyi oluyorsun ki? " dedi alayla.

Bu zamana kadar Miray'a bakıyor diye dövdüğüm hiç kimse böyle çıkışmamıştı.

İşte bu sarışın şerefsizi daha fazla dövmem için bir sebep.

Ve Sen Geldin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin