3.7

21.5K 1.3K 93
                                    


Sanıyorum ki, finale son adımlar ;') Keşke hiç bitmese, yüzlerce okuyucuya hitap ettiğim bir dönemde okunsa Demir ve Miray ama, şimdiye kadar okuyup destek veren herkese çok çok teşekkür ederim. Zaten bundan sonra Nur'Deli ve Kurak hikayelerimdeyim. Orda da beni yalnız bırakmayacağınızı ümit ediyorum 😆💕💕

Dediğim gibi sanırım son bir kaç bölüm.

Sizleri seviyorum, yorumlarınız benim için çok değerli unutmayın, keyifli okumalar 😆

&

"Ulan alt tarafı 10 dakika maç izleyeceğim. Bir kere de karışma !"

Demir'in kızgın sesi kulaklarıma ulaşırken, kapı pervazına omzumu yaslayıp gülümsedim keyifle.

"Benim için fark etmez sevgilim. İstersen maç izle, büte kal ve tüm yarıyılını okulda geçir. Gerçekten umrumda değil."

Son cümlemi söylerken yüzümde ki gülümsemem daha keskin bir hal almıştı.

Demir ısrarıma dayanamayıp televizyonu döver gibi kapattı, ardından yanımdan hışımla geçip yatak odamızın yanında kalan , fazlalıkların ve projelerimiz için kullandığımız çizim masamızın bulunduğu odaya girdi.

Benim hocaya vize adına teslim edeceğim projem dün gece bitmişti. Hatta kendi projesini yapmaya üşenen Demir, hamile olduğum için benim projeme oldukça özenmişti ve birlikte yaptığımız o projeden yüksek not alacağıma emin gibiydim.

"Falçatayı uzatsana." dedi Demir masanın başına geçip ellerini masaya yaslarken.

"Ne yapacaksın ?"

"Bileklerimi keseceğim, belki dırdırın biraz olsun azalır." dedi alayla.

"Benden öyle basit kurtulabilir misin sence sevgilim ?"

Ellerini masadan çekip kalçasını yasladı bu defa geniş masaya.

"Kızım valla delirttin bir haftadır ! Zaten iki aydır, kaçırdığımız konuları kapatacağım diye anam dinim ağladı , bir de proje pezevengi çıktı başıma. Bırak büte kalayım ama bir saat de olsa maç izleyip biraz kafam dağılsın !'

Birkaç adım atıp ona yaklaştım, koyulaşan bakışları altında dudağına küçük bir buse kondurdum.

"Oğlum senin yarıyılını okulda geçirmeni istemiyor, babası. Lütfen güzelce bitirelim projeni, biraz daha sabır !"

Bakışları şefkatle, iyice büyüyen karnıma döndü. Önümde diz çöküp dudaklarını karnıma bastırırken, burnunu da karnıma bastırdı.

"O zaman yatın siz hadi. Bebeğimin uyku vakti çoktan geçti."

Ardından doğrulup alnıma birkaç öpücük bırakırken, bakışları yeniden yarım projesine döndü.

"Biraz maç izleyeyim, yarın öğlene kadar bitiririm ben bunu."

Hala inadı devam eden kocama göz devirip paytak adımlarla kapıya ilerledim.

"Hele bir büte kal, vallahi babamın evine giderim Demir."

Ardından hiçbir şey söylemesine müsade etmeden odama girip kapıyı sertçe kapattım.

Üzerimde zaten göğüslerimden itibaren bollaşan beyaz bir gecelik vardı. O yüzden direk yatağa yorganın içine girdim.

Sağa sola dönüp geçirdiğim yarım saatin sonunda hala uyuyamamıştım. Hem karnım son iki aydır iyice şişmiş yatağa yattığım zaman nefes alıp vermemi engelliyordu, hem de aklım Demir'de kalmıştı.

Ve Sen Geldin (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin