Yeni bölümle merhabalar :) Biliyorum burayı fazla ihmal ettim ama, Kurak adlı diğer hikayeme yoğunluk verince dengede tutamadım iki hikayeyi. Bundan sonra buraya da yoğunluk vereceğim, merak etmeyin :)
Kurak adlı hikayeme de bakmayı unutmayın lütfen, ve keyifli okumalar :))
&
Elimi iyice belirginleşmiş karnıma bastırıp derin bir nefes aldım. Artık nefes alıp vermek öyle zor bir hale gelmişti ki, nefes darlığından ölmekten korkuyordum.
Demir ve Kadir iştahla masada ki kahvaltılıklardan yerken, ben çatalımı tabağımın yanına bırakıp hemen solumda görünen uçsuz bucaksız denize baktım.
Bugün projelerimizi hocaya teslim edip, vize haftasını tamamen geride bırakmıştık. Demir'in oldukça üst düzey olan projesine karşın, Kadir ve benim projelerimiz orta düzeydeydi. Ama takılmadım. Bu yıl benim için önemli olan ortalama yapmak değil, sağ salim oğlumu doğurup sınıfı alttan ders bırakmadan bitirmekti.
Şimdi ise, üçümüz denize bakan güzel bir restauranta oturmuş, kahvaltı yapıyorduk.
"Ee, küçük Demir'in adını ne koyacağız ?"
Kadir'in, Demir ve benim aramda mekik dokuyan bakışlarına karşılığı Demir vermişti, çatık kaşlarıyla.
"Koyacağız derken ? Miray ve beni kastettiğini varsayıyorum."
Çektiğim nefes darlığına inat keyifle gülerken, yeniden Kadir konuştu.
"Üçümüzden bahsediyorum kardeşim; Miray, sen ve amcaları olarak ben."
"Amcası mı ? Dayısı olarak, diyecektin galiba."
Çemkirir gibi konuşunca Kadir üzerinde ki boğazlı kazağın boğazını gevşeterek Demir'e döndü.
"Abi, Allah sana sabır versin. Kızın takıldığı şeye bak."
Demir yan dönüp bana bakarken, dudağının bir kenarı havaya kalktı.
"İnce düşünüyor, diyelim. Hem,"
Bakışları yeniden Kadir'e döndü.
"Sanane lan benim karımın takıldığı şeyden ? "
Kadir karşımızda otururken, şaşkınca elinde ki çatalı tabağa bıraktı.
"Siz karı koca yemişsiniz abi kafayı. Yok, demiyorum ben size bir şey."
"Öyle sap gibi gezersen, böyle olur işte."
Sözlerimle Demir hafifçe gülerken, Kadir de ağzına peynir atıp homurdandı.
"Helal süt emmiş kız bulsam, eyvallah. En son Dilara'ya yan gözle bakayım dedim, kız katıksız deli çıktı. Tövbe bir daha."
Sözlerine kahkaha atarken aklıma son zamanlarda yaşananlar düştü. Demir'in vurulduğu gece, Dilara'ya olan sevgisini itiraf edecekti Kadir, ama buna fırsat bulamadan hastaneye koşmuştu. Ardından geçen süreçte ise, Dilara'ya karşı ciddi şeyler hissetmediğini söylemişti. Ki bunda, Dilara'nın başka bir çocukla çıkmaya başlaması da rol oynuyordu muhtemelen.
Fakat şimdi Kadir'in gözlerine bakınca, mutsuz olmak yerine büyük bir rahatlık yaşadığını görebildiğim için, Dilara konusunda üzülmüyordum. Kadir çok iyi bir insandı ve gerçekten mükemmel bir insanı hak ediyordu.
"Görücü usulü en iyisi kardeşim. Söyle annene, bulsun sana helal süt emmiş bir kız."
Demir'in sözleriyle ona dönerken, Kadir yeniden homurdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Sen Geldin (Tamamlandı)
Short Story"Kızım salak mısın sen? Aşığım lan ben sana." Gözyaşları içinde kalan ela gözlerini açarak bana şaşkınca bakarken, en son söylediği cümleye dayanarak umutlarım artıyordu. O da beni seviyor olamazdı, değil mi? "Ge-gerçekten mi ?" Heyecanlı sesiyle...