H~14~ "Hırsız.!"

212 11 3
                                    

Medya : Buğra

Keyifli Okumalar...😉

🎈💙

[ Buğra ] 💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[ Buğra ] 💞


~14~

Bir an nefessiz kaldığımı hissederek yattığım yumuşacık yatakta kıpırdandım. Fakat öyle çok uykum vardı ki gözlerimi açmadan tekrar uykuya daldım. Uykumun arasında burnuma karanfil kokusu geliyordu. Bu şahane koku burnuma doldukça mayışıp daha çok uyuma isteğiyle doluyordum. Karnımın üzerindeki hareketlilikle tek gözümü açtım. Kafamı hafifçe yukarı kaldırdığımda ise burnumun sert bir şeye çarpmasıyla acıyla inledim.

"Köylü güzeli!" Duyduğum uykulu sesle diğer gözümü de çabucak açtım.

Buğra!

Gözlerim Buğra'nın pürüzsüz boynuyla karşılaşıp güne başlarken bir an tedirgin olarak çığlık attım.

Telaşlanmıştım. Buğra'nın ellerinin belimi sımsıkı sardığı yetmezmiş gibi bacakları da bacaklarıma dolanmıştı.

Buğra sesli bir küfür savurup belimdeki elinden birini kulağına götürüp kulağını kapattı.

"Sabah sabah bu nasıl gür bir ses! Kızım o sesi nerenden çıkardın?!" Buğra'nın söylenmeleri arasında debelenerek bacaklarımı bacaklarının hapsinden kurtararak yatakta dizlerimin üzerinde dikeldim.

"Ne yaptın bana?" diye sorarken vücudumdaki artık ezberlediğim o korkunç his ortalığa çıkarken sesimde de belli belirsiz bir titreme peyda oldu.

"Şşş, köylü güzeli! Sakinleş!" dedi ve bana doğru bir hamle yaptığında onu titreyen ellerimle güçsüzce ittirdim. Bir an boşluğuna geldiği için sendelediğinde yataktan düşeceğini düşündüğüm için bir çığlık daha attım. Fakat Buğra son anda yatağın başlığına tutunarak yere yapışmaktan kurtulmuştu.

"Bana ne yaptın, söyle?!" dediğimde sesim kendimden emin çıksada üzerimdeki bana ait olmayan tişört ve eşofmanı gördüğümde gözümden iki damla yaş süzüldü.

En son Havva'yla tartışıp ağlamıştım ve Buğra'nın arabasındaydım. Ne zaman bu hale gelmiştik hiçbir fikrim yoktu.

"Aslı!" dedi Buğra tedirgin bir soluk, dudaklarından dışarıya süzülürken. " Sakin ol güzelim. Bir şey olduğu yok. Dün arabada uyuşmuştun ve bende seni evime getirdim. Olan tek şey bu gece birlikte sarılarak uyumamız." diye açıklama yaptığında titrek bir nefes alarak tek elimle gözümdeki yaşı sildim.

HataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin