İyi okumalar
Bölüm şarkısı
Rengarenk dizisi-Aşk böyle bir şeydir aslında❤💛Zehra
Uyuya kaldığım için şu an deli gibi evde koşturuyordum. Bavullarımı aşağı babamın yardımıyla indirmiştim. Odama geri döndüm ve saçımı tarayıp el çantamı aldım. Hazırdım,çıka bilirdim artık. Son kez dönüp odama baktım ve aşağı indim. Babam mutfaktan bir poşet getirdi.
Salim:kızım al bunu çantana koy,yolda yersin,zaten çok zayıfsın. Bak oraya gittin yemeğini ihmal etme. Her öğun arayıp hatırlatacağım bak.
Z:babacım merak etme. Hadi hoşça kal.
Salim:dur kızım bir daha sarılayım.
Babamla sarıldıktan sonra gözlerim dolmuştu.
Salim:kızım doktor oldun,en buyuk hayalini gerçekleştirdin. Sana iş hayatında başarılar diliyorum. Seninle gelmeyi çok isterdim ama durum belli.
Z:biliyorum baba,merak etme beni. Ben büyüdüm,kendi ayaklarımın üstünde dura bilitim artık. Hem orada Nihat abim var.
Salim:Allaha emanet ol kızım. Varınca beni ararsın. Ha unutmadan Nihata selamlarımı ilet.Babamla vedalaştıktan sonra kapının önünde duran arabama bindim ve Leylanın evine geldim. Onu burada yalnız bıraktığım için bana kırılmıştı. Gönlünü almadan gidemezdim.
Kapısını çaldığımda geç açmıştı. Beni görünce gözlerini devirdi.
Z:Leylaaaa,yapma ya böyle. Anla beni. Hem sen benim için her şeyin iyisini istemezmisin? Benim için en iyi bu. Hayallerimi gerçekleştiriyorun. Lutfen küsne bana.
Masum kedicik bakışlarıma asla dayanamzdı canım arkadaşım. Hemen boynumasarılıp "tamam,ama her gun ara beni. Bak aramazsan bozuşuruz" dedi.
Yanağından kocaman öpücük aldım "her saat arayacağım seni. Her adımımdan haberin olacak"
Leylayla da vedalaştıktan sonra arabama bindim. Yolculuk uzun sürmüştü. Nihatın benim içim kiraladığı evin yerleştiği mahalleye gelmiştim. 4cu kattaki daire artık benimdi. Arabadan indim ve bavulları yukarı taşımağa başladım. Aşağı indiğimde bir araba kornaya basıp duruyordu. Arabamı yolun ortasına park ettiğim için sorun yaşanmışdı.
Z:beyefendi çok özür dilerim,şimdi çekiyorum arabamı.
X:bu nasıl bir şey ya,senin yüzünden işe geç kalıyorum. Kadınlara zaten yasaklanmalı araba kullanmak.Arabadan inip adamın arabasına yaklaştım.
Z:beyefendi ben burada insan gibi özür diledim sizin dediğinize bakın. Ne demek kadınlara yasaklanmalı araba kullanmak. Kaçıncı yuzyılda yaşıyoruz. O zaman sizin gibi erkeklere de böyle beyinle dışarı çıkmak yasaklansın.
X:ya git başımdan,kafamı bozma benim.
Z:insan gibi rica edin bende arabamı çekeyim.
"Bu ne gürültü? Uyuyoruz burada."Komşularımla aramı bozacak şimdide.
"kusura bakmayın beyefendi,küçük bir sorun yaşandı. Ben şimdi hallediyorum. Siz uyumanıza devam edin"
Tavırlı bir şekilde "sağol" dedi ve içeri girdi komşum.Z:komşumun hatrı için çekiyorum,yoksa asla çekmezdim.
X:hadi hadi
Arabamı söylenerek çektim ve arkadaki arabaya çarptım. Bir bu eksikti ya.
"Senin yüzünden oldu tipsiz"Adam arabasını sürdü ve gitti. Arkasından hala söyleniyordum. Ya bu çarptığım arabayı ne yapacağım. Offff ilk günden başıma ne geldi ya. Tamam Zehra no panik,daha ilk saatler.
Bagajdaki bavulları birer birer yukarı taşıdım. 4 kez yukari cikip inmistim. Hava da cok sicakdi. Arabamda son olarak kazanlar olan koliyi aldim ve apartmana dogru zorda olsa yürüdüm. 3cu katta ayağım takıldı ve koli yere düştü. Kazanların sesi apartmanın ölü sessizliğini bozmuştu. Ayyyy komşuları da uyandırdım şimdi. Ama saat 12 uyanmışlardır herhalde. Koliyi kaldırdığımda karşımdaki kapı sertçe açıldı. Aşağıdan 2 metre yukarıya baktığımda,ilk tanışdığım komşumu gördüm.
Z:beyefendi çok çok çok özür dilerim. Ayağım...
Karşımdaki uzun boylu adam elini beline koyarak "sen benim huzurumu yok etmek için mi geldin? Bir insan hep mi gürültü yapar? Uyuyoruz ya buyada,uyuyoruz,dinleniyoruz" dedi sinirli bir şekilde.
Adama bak ya,ben özür diliyorum ve birde azar işitiyorum. Yeter ama ya.
Z:beyefendi saat 12 olmuş siz hala uyuyor musunuz?
Ö:ha birde konuşuyor. Kızım yorma beni.
Z:nereden senin kızın oluyorum ya.