İyi okumalar canlarım 😍😍😍
Bölüm şarkısı yine Buraydan❤❤❤
Aşk mı lazım❤❤❤Zehra
Saat 7de uyanıp banyoya geçtim. İşimi çok sevdiğim için hevesle hazırlanmaya başladım. Kahvaltı yapmak için mutfağa geçtim. Daha çıkmama 1 saat var,bugün güzelce bir kahvaltı yapayım. Hem dün Ömerin yanında utandığım için doyunca yiyemedim. Şimdi de kurt gibi açım.Şarkı söyleyerek yumurta hazırlamaya başladım.Çayla simit gibiyiz
Gülle dikeniz ikimiz
Çifte kumru gibiyiz
Biz ayrılamayız kiKapı çalınca elimdeki her şeyi bırakıp, Ömerin gelme ihtimalini düşünerek koşarak kapıyı açtım. Kapıyı açtığımda hiç kimse yoktu. Hayal kırıklığıyla aşağı baktım belki kim olduğunu görürüm diye ama hiç kimse yoktu. Kapıyı kapattım ve bu hevesime kızarak mutfağa geçtim.
"Ayyyyy yandılar ya"
Ocağın altı açık kaldığı için yumurtam yanmıştı. İştahım da kaçtı şimdi. Mutfağı toplayıp bir çay içtim ve çantamı alıp evden çıktım. Ömerin arabası burada olmadığına göre gitmiş demek ki.Ömer
Sabah uyamdım ve hazırlanıp hiç bir şey yemeden çıktım. Ayaklarımın beni yukarı götürdüğunu anladığımda Zehranın kapısının önündeydim. İçeriden sesi geliyordu. Kapıya yaslanıp dinledim. Sabah sabah sesi iyi gelmişti bana. Dün verdiğim kararı unutup kapı ziline bastım ama pişman oldum. Ne yapıyorum ben böyle. Hızlıca aşağı indim ve araba binip oradan uzaklaştım. Deli miyim neyim. Şirkete gelene kadar kendim kendimle konuşmuştum."Aptalsın Ömer aptal. Ne diye kızın kapısını çalıyorsun. Ha birde deliler gibi kaçıyorsun."
Arabadan indiğimde Alevi gördüm. Bir sen eksiktin. Sabah sabah hiç çekilmiyorsun.Başara bildiğim kadar sakin görünmeye çalışarak karşısına geçtim.
"Ömer? Sen masıl katılmazsın dün ki toplantıya? Bizi ne kadar zor durumda bıraktığının farkında mısın?"
"Sana ne oluyor Alev? Şirket benim,istesem gelirim istesem gelmem. Sana soracak değilim. Hem ne zor durumu? Bana kendimden çok güvendiğim kardeşim her şeyin yolunda geçtiğini,hatta gelmememin bir sorun olmadığını söyledi"
"Ben şey için demiştim aslında"
"Çok işim var. "
Bir iki adım öne attıktan donra durdum ve Aleve seslendim "Sende işinin başına geçsen iyi edersin"Dün gelmediğim için bir sürü imzalanacak dosya birikmişti. Bunun bir çözümü yokmu ya,benim yerime imza atan birini mi bulsam acaba? Yine saçmaladım. Telefonumun çalmasıyla başımı dosyalardan kaldırıp telefonu açtım.
"Efendim Ayşecim"
''Abi sen Demirin evine mi yerleştin?"
"Yoo nereden çıktı ki bu?"
"Bu aralar kendi evinmiş gibi orada kalıyorsun,eve dün de gelmedin. Yoksa sıkıldın mı bizden?"
"Ayşecim o ne söz öyle? Hiç sıkılır mıyım ben ailemden? Alevden ola bilir de,ama sizden asla"
''Ya abi ya"
Ayşenin kıkırdamasını duyunca bende gülmeye başladım, o sırada içeri Alev girdi. Haa istemediğin ot da burnunun dibinde biter."Ömer bu dosyalara bakman gerekiyor"
"Alev şu an telefonla konuşuyorum,çık sonra gelirsin"
"Ama Ömer..."
"Dediğimi duymadın galiba?"
Alev ters bir bakış atıp odamdan çıktı."Abicim çok sert davranmıyor musun Aleve?"
Aklıma geçen gün baktığım kamera kaydı gelince daha çok sinirlendim."Ayşecim bu konuyu kapatsak. Sen asıl benim prensesimden anlat. Özledi mi dayısını?"
"Hemde nasıl."
"Akşam gelince ona bir sürprizim var."
"Akşama Zehrayı da bize davet etmek istiyorum,sence gelir mi abicim?"