Ben geldim🤗🤗🤗
Çok özledim sizleri😍
İyi okumalar canlarım😚😚😚
❤❤❤
Ömer
Zehranın söylediklerini geç idrak etmiştim. Ne demişti o?
"Kabul ediyorum"
Mutluluktan ona taraf koştum ve sarılmak için kollarımı açtım. Ama Zehra "sakın yaklaşma" dercesine baktığı için kollarımı indirmeyip halay çekmeye başladım.
Zehra kaş gözle "arkana dön" işaret ettiğinde kollarımı indirmeden arkama döndüm. Barış bey ve bir hemşire kapının önünde durmuştular. Hemşire alttan alttan gülüyordu,ama Barış bey onun tam aksine ciddi ciddi bakıyordu. Koskocaman adama rezil oldum resmen. Kollarımı hemen indirip odanın ortasında öylece kaldım. Uzun kollarımı ne yapacağımı şaşırdığım için rast gele belime koydum.
"Günaydın hocam"
Barış bey yanımdan beni hiç takmadan geçerek Zehraya taraf yöneldi.
"Gunaydın,bugün iyisin bakıyorum"
"Evet hocam,ameliyata gire bilirim. Hatta ben şimdi gidip hemen bir hazırlanayım"
Zehra kalmak için doğrulduğunda Barış hoca izin vermemişti.
"Bugün dinleneceksin doktor hanım,yarın gelirsin işe. Hadi şimdi toplan git evine."
"Ama hocam ameliyat..."
"Sensiz de yaparım ameliyatı. Hadi..."
●●●
Zehra arkadaşını arayıp ona giysi getirmesini istedi. Ben dışarıda onu bekliyordum. Aklımda tek şey vardı,sahte nikah memuru bulmak. Kim bize yardım ede bilir acaba bu konuda.
"Gunaydın kardeşim"
Demir Leylayla karşımda duruyordu.
"Gunaydın Ömer"
"Size de gunaydın. Zehra seni bekliyordu Leyla"
"Ben gideyim yanına o zaman"
Leyla içeri girince Demirin kolundan tutup kenara çektim ve her şeyi anlatmaya başladım.
Zehra
Nerede kaldı bu Leyla ya. Bir saate hazırlanıyor her zamanki gibi. Canım da sıkıldı böyle boş boş yatmaktan.
"Gunaaaydın"
Leyla gülerek içeri girdi ve bana sarılarak görüştü.
"Canım benim getirdin mi giysilerimi?"
"Getirdim kızım,al giy."
Leyla çantasından tişort ve pantolon çıkarıp bana uzattı.
"Bem dışarıda bekliyorum."
''Tamam."
Giydikten sonra Leylayı çağırdım.
"Çıkalım mı Leyla?"
"Yoo canım. Biraz bekleyelim"
"Neyi bekleyeceğiz canım. Çıkalım işte,bunaldım bu odadan"
"Kızım neden bunalıyorsun,ya zaten bütün gün buradasın."
"Ya öyle de,ama hasta olarak burada kalmak sıkıyor insanı."
"Ömerle Demir gelsin çıkarız."