17.bolum

718 70 81
                                    

Aşka ilk adımı yazmayı özlediğimi fark ettim. Ne zaman bu hikayeyi yazmaya başlasam çok iyi bir energi almaya başlıyorum. Buradaki Ömerle Zehrayı keyifle yazıyorum,zevk alıyorum.😍

Demir ve Leyla karakterini de çok seviyorum,en kısa zamanda onları da bir araya getireceğim😄
LeyDem ikilisi hakkında ne düşünüyorsunuz🤔Sizce de benziyorlar mı?

Ama şu an için en önemli konu ZehOm un sahte evlilik konusu. Tabii burada da LeyDem olacak😉

Hadi bir tüyo vereyim,LeyDem sayesinde gerçekten evlenecekler😁

Sohbete tuttum sizi,hadi iyi okumalar😊

Zehra

Gözümü açtığımda odamdaydım. Ben işten gelip uyudum mu ki? Yok uyumayacaktım ben,Ömer gelecekti onunla konuşacaktık. Demek uyuya kalmışım,ama o ne rüyaydı ya? Rüya değil kabus resmen. Babam bizi öyle görseydi kalp krizi geçirirdi herhalde. Yataktan kalkıp terliklerini giydim ve odadan çıktım. Salona geçince gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Olamazzzz. Kabus değilmiş,gerçekmiş. Babam bizi öyle görmüş.

"Zehra"

Babam yanıma gelip yüzümü avuçlarının arasına aldı. Kızgın bir ifadesi yoktu,tam aksine şefkatle her zamanki gibi bakıyordu.

"Kızım sen iyisin değil mi? O şerefsiz sana bir şey yapmadı değil mi?"

"Baba,biz şey..."

"Çok korkmuşsundur sen,gel bir sarılayım"

Babam bana sarılırken ben ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Geri çekildiğimizde elimden tutup beni koltuğa oturttu kendisi de kanepeye geçti.

"Kızım ben sana dedim ama,yalnız kalma dedim, ben sana. Benim içim nasıl rahat olacak orada"

"Baba,biz gerçekten bir şey yapmıyorduk"

"Kızım evine hırsız giriyor ve sen hala bir şey yapmadım diyorsun. Tam tersi,yapmalıydın,eline geçen ilk şeyi başında kırmalıydın  Ya ben gelmeseydim,ne olacaktı,hıı? Tovbe Estağfurullah düşünmek bile istemiyorum."

"Hırsız mı? Nas...nasıl yani? "

Babam elimi tutarak "kızım korkma,ben ona dersini verdim,korkma yanındayım" dedi.

Ömer? Ömeri hırsız mı sandı babam? Peki Ömer nerede? Nasıl bir ders verdi babam ona?

Kapının önündeki kırık sandalyeyi görünce anlamıştım nasıl bir ders verdiğini. Sandalyeyi acaba kafasında mı kırdı? Ay İn sa Allah bir şey olmamıştır,yazık adama.

"Kızım,artık burada yalnız kalamazsın,bende buraya yerleşeceğim."

Oturduğum yerden fırlayıp "olmaz" diye çıkıştım. Babam da kalkıp "nasıl yani,beni istemiyor musun?"diye sordu.

"Yok babacım,ben öyle demek istemedim. Ben senin için öyle dedim. Hem ben yalnız yaşamıyorum ki,Leyla da benimle kalıyor. Buraya yerleşti,artık birlikte yaşayacağız"

"Peki Leyla neredeydi evine hırsız girdiğinde?"

"Teyzesindeydi,bugün orada kalacaktı. Ama merak etme bir kaç güne döner. Sen aç mısın? Bir şeyler hazırlayayım mı?"

"Yok kızım,hazırlama sen. Zaten iyi gözükmüyorsun,seç geç otur ben yemek hazırlarım sana."

"Ama sen de yol yorgunusun?"

"Babanla tartışıyor musun sen? Hadi geç otur dinlen."

"Tamama babacım."

Telefonumu elime alıp Ömeri aradım. Televizyonun yanındaki telefon çalmaya başlayınca panikle televizyona doğru koştum o sırada da ayağımı sehpaya çarptım ve ahhh diye ses çıkardım.

Aşka ilk adımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin