🌸Κεφαλαιο 1:Πρωτη μερα σχολειο

152 36 21
                                    

Παρασκευη 11 Σεπτέμβριου

"Σημερα ξυπνησα πολυ νωρις αλλα δεν θελω να σηκωθώ. Εδω και λιγη ωρα προσπαθω να κοιμηθω αλλα δεν με πιανει ο ύπνος με τίποτα.
Οι γονεις μου εχουν φυγει στη δουλεια και η μικρη μου αδερφη η Κέισι κοιμαται. Ειναι νωρις ακομα για να την ξυπνήσω. Αν και ειναι ακομα πολυ νωρις σηκώνομαι. Αφου ετοίμασα πρωινό έλεγξα τα μυνήματα στο κινητο μου. Ολοι μιλούσαν για την βαρεμαρα που ειχαν για σχολειο και φυσικα κι εγω!Αφου ηταν ακομα νωρις με την ευκαιρια κάθισα να μιλησω κι εγω. Μιλησαμε αρκετα. Ολοι θα μου λείψουν τωρα στην πρωτη γυμνασίου αλλα ευτυχως εγω και η κολλητη μου η Σαρα θα ειμαστε μαζι. Ετσι πιστεύω τουλάχιστον.Η ωρα περασε γρήγορα και ηρθε η ωρα να ξυπνήσω την αδερφη μου της ετοίμασα κι αυτης πρωινο της εβγαλα ρουχα και πηγα να ετοιμαστώ κι εγω. Πλυθηκα, ντύθηκα και εκανα τα μαλλια μου και τωρα ειναι η ωρα να φύγουμε. Νιωθω λιγο περίεργα. Πρωτη φορα που πατάω το ποδι μου σε αυτο το σχολειο... Δεν ξερω αν πρεπει να χαρω η να στεναχωρηθώ, να γελασω ή να κλάψω. Ειναι ολα τοσο μπέρδεμενα. Μόλις εφτασα αφησα την αδερφη μου στο δημοτικο και έτρεξα μεσα στο νεο μου πια σχολείο. Φιλοι, γνωστοί και άγνωστοι ολοι ανακατεμενοι σε ενα μεγάλο προαύλιο. Οσο πλησιάζει η ωρα να χτυπήσει το κουδούνι ολο και περισσοτερο αχγονομαι. Το κουδούνι χτύπησε. Πιανομαστε χερι-χερι με την Σαρα και κοιταζόμαστε με ενα βλέμμα ελπίδας. Οταν ομως δυστυχως καταλαβα οτι για λιγο χωριστήκαμε πηγα να βαλω τα κλάματα... Ηταν η τελευταια του Α1 κι εγω η πρωτη του Α2.
Εδω τα πραγματα αρχισαν να δυσκολεύουν και για της δυο μας!
Οταν μπήκα στην ταξη έκατσα με την Εβίτα ενα πολυ συμπαθητικό κορίτσι με την οποια ταιριαζαμε αρκετα. Ολοι ημασταν συμπαθείς με όλους και γνωριστήκαμε σχετικα γρηγορα. Αλλα θα δειξει στην πορεια...
Επίσης κανονισαμε να βγουμε βολτα και ο καθένας να φερει και τον κολλητό/κολλητη του μαζι. Οταν το ακουσα αυτη την τρομερή ιδεα ενθουσιάστικα. Μετα απο λιγη ωρα μπήκε ενας καθηγητης ο κ. Ντουι οπως μας ειπε να τον φωνάζουμε και μας μιλησε για τα πράγματα που θα καναμε αυτη την χρονια...
Επιτέλους τελείωσαμε!
Ολοι πηγαν σπίτι να ετοιμαστούν το ίδιο εκανα κι εγω αφου πρώτα ειδοποίησα την Σαρα για την βολτα. Συμφώνησε και πηγε και η ιδια να ετοιμαστεί. Οταν εφτασα στο σπίτι συνειδειτοποιησα οτι κατι ξεχασα αλλα δεν μπορούσα να θυμηθω τι... Οταν ξαφνικα καταλαβα τι ηταν αυτο το κατι...

Γεια σας!
Τι κανετε?
Ελπιζω να ειστε ολοι και ολες καλα!
Γράψτε μου στα σχόλια τι πιστεύετε οτι ξέχασε η Λόρεν και πατηστε το ⭐ εκει κατω ↓ αν σας αρεσε! 😍

TEENAGE LIFE #CBT#MBCAWhere stories live. Discover now