Σαββατο 12 Σεπτεμβριου
Ουφ... Εφαγα πολύ κράξιμο χτες... Θα'λες και έφταιγα εγω. Η Κέισι δεν με περιμενε... Τέλως παντων. Τελικά μας ειπαν οτι δεν το εσπασε αλλα το ράγισε... Δεν εχω κλεισει ματι απο χτες και θα παμε να την επισκευτουμε και το απογευμα.
άνοιξα τον υπολογιστη και είδα τα mail. Οι περισσότεροι απο την νεα μου ταξη με είχαν κανει φιλη και μου στείλαν κα μύνημα. Ετσι τους εστειλα κι εγω. Μου είχαν στειλει μύνημα ο Τζωρτζ, η Ντέπυ, η Ρενα και αλλοι.
Στο τέλος είδα και εναν ο οποιος ονομαζόταν "ανώνυμος"
Ο οποιος μου εγραψε:"Γεια σου Λόρεν! Θελω να σου πω πως ειμαι ο δημιουργός μιας άγνωστης πηγης που επισκεφτικες πριν λιγο καιρο και θα ηθελα να σε προειδοποιήσω οτι έχεις λιγο χρόνο να βγάλεις τον ιό απ'τον υπολογιστη"
(Και απο κατω ειχε ενα χρονόμετρο το οποίο μετρούσε αντίστροφα)
Πανηκοβληθηκα! Δεν ήξερα τι να κανω... Ειπα καλυτερα να μην το πω στους γονεις μου μην τους εκνευρισω κι'άλλο. Αρκετα πραγματα εγιναν τις τελευταίες μέρες.
Αμεσως σκεφτικα την κολλητουλα μου και της εστειλα μύνημα μηπως κατι ξερει:Λόρεν:Σαρα?
Σαρα:Ν?
Λόρεν:Μπορεις ν μ βοηθήσεις?
Σαρα:Ν φυσικα τ εγινε? 😉
Λόρεν:Ενας "ανώνυμος" μου εστειλε μυνημα στο mail μου και μου λεει:
"Γεια σου Λόρεν! Θελω να σου πω πως ειμαι ο δημιουργός μιας άγνωστης πηγης που επισκεφτικες πριν λιγο καιρο και θα ηθελα να σε προειδοποιήσω οτι έχεις λιγο χρόνο να βγάλεις τον ιό απ'τον υπολογιστη"
(Και απο κατω ειχε ενα χρονόμετρο το οποίο μετρούσε αντίστροφα)
Σαρα:Περιμενε...
Λόρεν:Οκ...
Σαρα:Θα σου πω κατι αλλα ην τρομάξεις
Λόρεν:Για πες...
Σαρα:Εχω κ γω τ ιδιο μύνημα...😵
Λόρεν:Πλακα κανεις?
Σαρα:Οχι δεν σου κανω πλακα
Λόρεν:Τι κανουμε τρ?
(Ο χρήστης Σαρα ειναι offline)
Οταν το είδα οτι ειναι offline τρομαξα! Παίρνω τα πραγματα μου και φευγω απ'την πισω πορτα. Ετραξα για το σπιτι της Σάρας. Ευτυχως μου ανοιξε... Την ρωτησα:-Τι εγινε?
-Πηγα να σηκώσω το σταθερό και μολις γυρισα ο υπολογιστής ηταν απενεργοποιημενος.
- Ωχ θεε μου... Τι παθαμε ετσι ξαφνικα! - Α! Ασε και το αλλο.
- Τι εγινε?
-Το τηλεφωνο ηταν απόρρητο.
-omg!Ολα τωρα μαζεμένα... Κατι πρεπει να κανουμε ομως εσύ το ειπες πουθενα?
-Οχι που να προλάβω... Μετα απ'το περιστατικό με το τηλέφωνο καθομαι και σκεφτομαι.
-Τι σκεφτεσαι?
-Ποιος μπορει να ειναι.Η ωρα ειχε παει 5:00 κι εμεις ακομα σκεφτόμασταν αν όντως μπήκαμε σε κανενα απο αυτα τα παράξενα σαιτ τις τελευταιες μερες αλλά τιποτα!
Ξεχάστηκα εντελως οτι ειχαμε να παμε να επθσκεφτουμε την αδερφη μου οταν η Σαρα με ρώτησε "Τι κανει η Κέισι? ". Τοτε μου ήρθε μεγαλη φλασιά και της ειπα πως επρεπε μα φυγω αμεσως.
Εφυγα τρέχοντας...
Οταν μπήκα ξανα απο την πισω πόρτα και μπήκα στο δωμάτιο μου ο υπολογιστής αναβοσβηνε. Τρομοκρατηθηκα...
Ακουσα την μαμα να ερχεται και τον εκλεισα γρηγορα-Που ησουν παιδί μου? Με ρώταει πειραγμενη
-Εκανα μια βολτα το τετράγωνο να παρω αερα!
-Καλα! Ειπε αν και δεν φαινόταν να με πίστεψε.
Ετοιμασου σε λιγο φεύγουμε.
Ημουν εντελως μπερδεμένη... Επρεπε όμως να κανω γρήγορα...Γεια σας! (Για δευτερη φορά σημερα) 😂
Παρακαλω θέλω να μου πείτε ΟΛΟΙ στα σχολια πως σας φανηκε το το τριτο κεφαλαιο γτ οσο τ έγραφα κατι νομιζω δεν ειναι ωραιο. Γι'αυτο λοιπον πειτε μου! 😘
Αν σας αρεσε ομως πατήστε το ⭐
Να εχετε μια ομορφη μερα!❤
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑ! 💋
STAI LEGGENDO
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...