Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου
-Σηκω αγαπη μου θα αργησειιις!
-Τωρα τωρα...Μετα απο ενα τέταρτο...
-Η ωρα ειναι εφταμιση... Ποτέ θα ση...
-Τιιι? Ειναι εφταμιση? Και γιατι δεν με ξύπνησες πιο νωρις?Πέταξα τα παπλώματα στην ακρη και έτρεξα στο μπανιο...
Πέταξα λιγο νερο στο προσωπο μου και έπλυνα τα δόντια μου...
Ξαφνικα οσο επλενα τα δόντια μου μπηκε η μαμα μες το μπανιο...
-Αντε τελείωνε! Θα αργήσεις!
Την εγμεψα καταφατικά και της εκανα νόημα να βγει έξω...
Δεν κάθισα μα βουρτσισω αλλο... Επλυνα το στόμα μου με γρήγορες γαργάρες και έτρεξα στο δωματιο να διαλέξω ρουχα...
Εβαλα μια μπλουζα η οποία δένει και ένα τζιν με σκισιματα...
Πηρα την μωβ Polo τσάντα μου αποχαιρέτησα την μαμα και εφυγα...
Στον δρομο συνάντησα την Καρλυ διπλα με τον Τζέισον(τον παλιο).
Τους χεραιτησα και αυτοι απλα μ εγνεψαν και συνέχισαν να μιλανε πορωμενοι με ενα θεμα... Απο ποτε αυτοι κανουν τοση παρεα...?
Αναρρωτηθηκα...
Μόλις εφτασα εξω απ το προαύλιο συνάντησα την Σαρα να μπαινει μεσα και πιασαμε κουβεντα... Της εξήγησα τι συνέβη και πως ολα ειναι καλα... Πως απλα εγινε μια λαθος συννενόηση και γι αυτο συνέβη και ολη αυτη η αναστάτωση...
-Ξερεις αν παιζει τιποτα αναμεσα σε Τζέισον και Καρλυ?
-Μπα οχι! Αποκλείεται ρε! Τρελάθηκες? Με ρωτησε σαν να ημουν καμια χαζη και συνεχίσαμε να μιλαμε...
Της ειπα για τα ψώνια που εκανα κτλ... Οταν ξαφνικα μπροστα μας φάνηκαν η Καρλυ και ο Τζέισον... Μας κοιτούσαν καπως υποπτα αλλα ταυτοχρονα και περίεργα...Κοίταξα με ενα βλέμμα σιγουριάς τη Σαρα, της εκλεισα το ματι και την τραβηξα πιο διακρητικα σε μια απομονωμένη γωνια...
-Εισαι τοσο σιγουρη γι αυτο που μου ελεγες πριν?
-Ελα ρε! Την έμαθα πολυ καλα την Καρλυ! Το ξερεις και το ξερω οτι η Καρλυ τον συχενεται! Αλλα δεν εχει καο αδικο!Την κοιτούσα με πολλη περιέργεια οσο μιλούσε...
Με κοίταξε και αυτη με σιγουριά... Ξαφνικα χτύπησε το κουδούνι και ολοι μαζευτήκαμε στις γραμμες για να μας ανακοινώσουν κατι οι δασκαλοι...
Η Καρλυ δεν άφηνε ήσυχο τον Τζέισον με τίποτα! Οσο και να τελειωσαν οι σχεσεις μου μαζι του ενιωθα λιγη ζήλια να με περιτρυγιριζει.
Hi lollipops! Συγνωμη π αργησα ν ανεβάσω αλλα ασχολούμαι πιο πολυ με τον διαγωνισμό π κν...
Λοιπον πως σας φανηκε το νεο μ κεφαλαιο? 💘
Αν σας αρεσε πατηστε το ⭐ κ αφηστε κ ενα 💭.
Θ τ πμ στο επομενο κεφαλαιοοοο! 💘😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤
YOU ARE READING
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...