Γεια σ λαέ μ! ❤Κ κλμρ! Αυτο το κεφάλαιο δεν ειναι κεφαλαιο του βιβλιου. Σε αυτο το κεφαλαιο θ γραψω μια πολυ μικρη ιστορια φαντασίας για τον διαγωνισμό της ThaniaLove9. Οσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε ν πατε ν του ρίξετε μια ματια❤. Λοιπον να κ η ιστορια...
THE WOODEN WARDROBE
Ειμαι η Εμιλυ, ειμαι 14 ετων και ζω με την οικογενεια μου σ'ενα μικρο σπιτι στη Γαλλια. Οι γονεις μου πηγαν δυημερη για συνεδριο στην Αμερικη και εγω καθισα εδω. Δεν ειναι απολυτως λογικο να με αφησουν ολομοναχη τρεις μερες αλλα τις τελευταιες μερες εδω στην περιοχη μας πολλα περιεργα γεγονοτα συμβαινουν και επρεπε καποιος να προσρχει το σπιτι. Αυτη ειμαι εγω!
Σημερα ειναι Παρασκευή και αναγκάστηκα να μην παω σχολειο (yuppi!).
Ξαπλωνα στο κρεβάτι μου οταν ξαφνικα ενας απότομος ηχος ακούστηκε απ'τη σοφιτα. Στην αρχη δεν εδωσα σημασια γιατι ημουν αγουροξυπνημενη και δεν ηθελα να σηκωθω. Ομως έλα που αυτός ο ηχος επέμενε. Αποφάσισα να σηκωθώ και να ελέγξω τη σοφίτα. Ανέβηκα τα παλια ξύλινα σκαλάκια και μπηκα μεσα. Είδα κατι που ελαμπε κατω απ'τον παλιό καναπε αλλα δεν έσκυψα να κοιτάξω γιατι αυτός ο ήχος μου απέσπαγε την προσοχή και προσπαθούσα να καταλαβω απο που ερχόταν. Οσο πληδιαζα την παλιά μισάνοιχτη ντουλάπα ολο και μεγάλωνε ο ηχος... Οταν ξαφνικα την άνοιξα διάπλατα και ειδα κάτι να κουνιέται. Δεν καταλαβα τι ήταν αλλα αφού ειμαι και μικρόκαμωμένη είπα να "μπω" μεσ'τη ντουλάπα για να το ψάξω. Μπήκα μεσα. Ο ηχος ειχε σταματήσει εντελώς και δεν μπορούσα να καταλαβω που είναι αυτο που έψαχνα. Βγήκα ξανά απο την ντουλάπα την εκλεισα και εψαξα για κάποιο φακο. Μόλις εκλεισα την πορτα ο ήχος συνεχίστηκε. Ηταν περίεργο όσο πλησίαζα ο ηχος χαμηλώνε και όταν ξανά άνοιξα τη ντουλάπα ξανα σταμάτησε. Εψαξα λίγο ακομα και αφου δεν βρηκα τιποτα την παράτησα διάπλατα ανοιχτη για να μην με ενοχλει ο ηχος και εφυγα απ'την σοφίτα. Κατέβηκα κατω εκανα πρωινό και κάθισα στο κινητο και έκανα κλήση στην μαμά μου. Λογικά είχαν φυγει ηδη για το συνέδριο και γι αυτό και δεν το σηκωσε κανείς.Το απόγευμα καθισα στο μπαλκονι. Ενας τύπος ντυμένος στα μαυρα περασε απο μπροστα μου και με κοιτούσε με ένοχο βλέμμα. Δεν εδωσα σημασία και προσπάθησα να μην τον κοιταω κι εγω. Μου φάνηκε πολυ περίεργος αυτός ο τυπος για αυτο αποφάσισα να μείνω μεσα μήπως ξαναγυρίσει.
[…]
Σημερα ειναι Σάββατο αρα μάλλον δεν θα μεινω ολομόναχη ολη μέρα. Και αφού ειχε ηλιο και η σοφίτα φωτιζοταν πιο πολυ σκεφτηκα να ξανα ψάξω. Μόλις ανέβηκα πρόσεξα οτι μερικα πραγματα λριπαν απο το δωματιο. Οπως...αυτο που έλαμπε κατω απο τον καναπε. Και μερικα πραγματα μεσα απ'το σεντούκι και μεσα σε αυτα ηταν και ο φακός. Αρα παλι μου ηταν δυσκολο να βρω τι ηταν το χθεσινο. Ανοιξα την ντουλάπα και μπήκα εντελώς μέσα και αρχισα να ψαχνω πιο δραστικά. Εβγαλα οτι ειχε μεσα και άρχισα να ψαχνω. Η ντουλάπα ηταν ατελείωτη. Αρχισα να μπαινω ολο και περισσότερο μεσα. Καποια στιγμη ειδα ενα φως να ερχεται προς το προσωπο μου και λιγο αερακι εκανε τα μαλλιά μου να ανεμίζουν. Αλλα συνέχισα να προχωραω. Κάποια στιγμη συνειδητοποίησα πως βρίσκομαι σε δωματιο και όχι σε ντουλαπα. Κοίταξα απο το παράθυρο και είδα τον χτεσινό τύπο να τραβάει τους γονείς μου σε ενα κατάμαυρο αμαξι. Ακουσα την μαμα μου να μου φωνάζει: "ΕΜΙΛΥΥΥΥ" και κια μαυρίλα ξαφνικα εμφανίστηκε στα ματια μου. Οταν ακουσα:
-Εμιλυυυ! Ξύπνα! Θα αργήσεις για το σχολειο.
-Ναι μαμα! Της είπα και κρύφογελασα.
Χάρηκα που την εβλεπα ξανα και πως οκά ήταν ένα απλο όνειρο.Γεια σ ξανα λαέ μ! ❤πως σ φενεται η ιστορία ThaniaLove9? Το ξερω ειναι λιγο απότομη αλλα ελπίζω ν σ αρεσει. Σας παρακαλω όλοι να μ γράψετε στα σχόλια αν σας αρεσε να κανω μια παρόμοια καινούρια ιστορία. Δλδ να την συνεχίσω περίπου...
Αν σας αρεσε πατηστε το ⭐ και ξαναλέω αφηστε ενα 💭 αν θελετε να την συνεχίσω.
Αυτα απο μένα
Τα λεμε στο επομενο κεφάλαιο του "TEENAGE LIFE"😉😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙΙ! ❤
STAI LEGGENDO
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...