Δευτερα 14 Σεπτεμβριου
Μια νεα εβδομαδα ξεκιναει. Ξεκινάνε τα κανονικα μαθηματα μετα απο τρεις μηνες... Η αλήθεια ειναι οτι το τελευταιο που με ένοιαζε ηταν τα μαθηματα -γιατι πιο πολυ ανησυχούσα για τους φιλους μου- αλλα τωρα ειναι πιο δυσκολα απ'όσο νομιζα. Την πρωτη ωρα ειχαμε μαθηματικα. Χριστε μου! Εκτός απ'οτι ειναι απο τα χειροτερα μαθηματα εχουμε και εναν δάσκαλο οτι χειροτερο! Σημερα στο σχολειο παντως ολα ηταν συνιθισμενα και βαρετά!
Πριν γυρισω σπιτι πηγα απο το δημοτικο... για να βρω τον δάσκαλο της πληροφορικής. Ανέβηκα στο γραφείο των δασκάλων και πραγματι ηταν μεσα. Αλλα ηταν πολλοι ακομα δάσκαλοι και ντράπηκα. Και απλα ειδοποίησα τον Δάσκαλο της Κέισι για το περιστατικο. Ηταν πολυ σημαντικο να μαθω τι ηταν αυτος ο ιός στον υπολογιστη.
Ετσι περιμενα λιγο κατω στο προαύλιο... Ωσπου κατέβηκε... Και εκανα να τον ρωτησω-Γεια σας κυριε.
-Γεια σου.
-Εμμ... Ξέρετε απο ιούς?
-Φυσικα αφου αυτή ειναι η δουλειά μου
-Ενταξει γιατιι... Κολησε ενας ιός στον υπολογιστη μου. Τι μου προτείνετε να κανω?
-Τι ακριβως επαθες?Του εξήγησα ακριβως τι εγινε και μου απάντησε:
-Αυτο πιστευω δεν είναι ιός!
-Και τι ειναι ?
- Μαλλον ειναι καποιος χάκερ που μπλόκαρε τον υπολογιστή σου!
-Μπορειτε να με βοηθήσετε με αυτό το θέμα?
-Μπορω να'ρθω το απόγευμα να το κοιτάξω...
-Εε αν γίνεται 4:00,να ειστε εκει...
-Καλα θα προσπαθήσω
- Ενταξει ευχαριστώ
-Αντιο
-ΑντίοΟταν εφτασα σπίτι αμέσως εγραψα στην Σαρα...(απο το κινητο οχι απο τον Η/Υ
Λόρεν:Σαρα βρηκα λυση!
Σαρα:Για πες...
Λόρεν:Θ ρθει ο δακσαλος της πληροφορικής στο σπιτι μ
Σάρα: Μα δεν εχουμε κανε ακομα μαθημα μαζί τ!
Λόρεν:Τον περσινό του δημοτικού!
Σαρα:Οκ να ρθω η θα μ τα εξηγήσεις αυριο?
Λόρεν:Οπως θες...Αν ειναι παρε με τηλ. Δεν εχω μπαταρία...
Σαρα:Οκ ΒΒ
Λόρεν:Ββ
Ηταν 3:00 και χτύπησε το τηλέφωνο... Πίστευα πως ηταν η Σαρα αλλα τελικα... ηταν αγνωστο! Δεν το πίστευα ειχα ανχωθει... αλλα το σήκωσα γιατι μπορει να όταν και ο πληροφορικος...
Δεν μιλούσε κανενας... Απολυτη ησυχια...Λορεν:Ναι?
Απορρητος αριθμός: ...
Λόρεν:Παρακαλώ?
Απόρρητος αριθμός: ...Μετα το εκελεισα...Οταν μετα απο 1 λεπτο χτύπησε το κουδούνι...
Υποδεχτηκα τον πληροφορικό του εβαλα νερο και τον αφησα μονο στο δωμάτιο να κανει την δουλεια του οσο εγω μιλούσα με την Σαρα ξανα οπου κατι μου αποκάλυψε...Λόρεν:Σαρα ηρθε...!
Σαρα:Αστα αυτα σου εχω νέα
Λόρεν:Τι νεα?
Σαρα:Σημερα πρώτη μερα φροντιστήριο... Καιι... Ειναι ενας κούκλος στην ταξη μας
Λόρεν:Οπααα!πως τον λένε?
Σαρα:Τζέισον!
Λόρεν:Αχ! Κι σενα!
Σαρα:Τι κ μενα?
Λόρεν:Κ μενα αυτον π μ αρεσει Τζέισον τον λενε!
Σαρα:Δν μ τα πες αυτα...
Λόρεν:Ασε άσε θ στα πω απο κοντα!
Σαρα:Οκ!
Λόρεν:Τα λμ ββ!
Σάρα:ββ!
Γεια σας παιδιά κ καλημερα! 💝
Ελπιζω ν ειστε όλοι καλα!
Θελω ν μ γράψετε στα σχολια τι πιστεύετε πως θα γινει με τα 2 κοριτσια...Αν σας άρεσε λοιπον αφηστε ενα 💭 κ ενα ⭐
Φιλουδιαα!💋 ❤
Μπάι!❤
ESTÁS LEYENDO
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Novela JuvenilΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...