🌸Κεφαλαιο 13:Το σχεδιο και η αναμνηση...

59 24 9
                                    

...όπως ειπα κατι θα αλλαξει τώρα που μπηκε και αλλη στο κόλπο... Ολα θα γίνουν απ'την μια πιο σκληρά αλλα και απ'την αλλη πιο εύκολα για την Σαρα.
Αν αυτη τα θέλει ετσι εγω τα θελω αλλιως και κυριολεκτικά αλλιώς αλλο σχέδιο εχω στο μυαλο μου. Και έστειλα μήνυμα στη Εβελιν:

Λόρεν:Γεια σου Έβελιν!

Εβελιν:Γεια Λόρεν!

Λόρεν:Μου κανεις μια χαρη?

Εβελιν : Ναι φυσικα τι θες?

Λόρεν:Μπορεις να κανεις ενα ψεύτικο λογαριασμο στο ινστα, να προσθέσεις την Σάρα να της κανεις ψεύτικα σχολια... Και αυτα ξερεις εσυ

Εβελιν: Δεν μπορω να το κανω αυτο! Ειναι δικο σας θεμα και δεν θελω να μπλεχτω!

Λόρεν :Ελα ρε Έβελιν...Η Σαρα πως εβαλε και την Καρλυ στο κόλπο?

Εβελιν :Ποιά? Αυτη την αχωνευτη... Ειμαι μεσα! Συμμετέχω...

Λόρεν: Γιατι τι σου έκανε η Κάρλυ?

Εβελιν:Ημουν μαζι της στο δημοτικό και ειναι το πιο αχωνευτο πλασμα που εχω γνωρίσει. Θελω να εκδικηθώ και γι'αυτο ειμαι μεσα... Ερχομαι απ'το σπιτι σου για να το οργανώσουμε καλυτερα...

Λόρεν: Οκ θ σε περιμένω!

Evelin! went offline.

Χαιρομαι τοσο πολυ που η Εβελιν συμφώνησε. Καλα που υπάρχει και αυτη η Καρλυ γιατι αλλιως δεν θα την επειθα.

[...]

"🎶🎶🎶" ακουγεται ο ηχος του κουδουνιού...

Ειναι η Εβελιν.

-Γεια Λορεν!
-Γεια της ειπα ψιθυριστά...
-Γιατι ψιθυρίζεις? Ρώτησε αγχομενη νομίζοντας οτι ενόχλησε τους γονεις μου.
-Για να μην ακουσει η μαμα μου τι θελουμε να κανουμε... Σε λιγο θα πάει στο νοσοκομειο και θα εχουμε ολο το σπίτι δικο μας.
-Ουφ οκ! Είπε ανακουφίστηκά.

Μπαίνουμε στο δωμάτιο και αρχίζουμε να σκεφτόμαστε...

-Εκανες τον λογαριασμο. Την ρωτησα. -Οχι ήθελα να τον κανουμε μαζί γιατι δεν ειμαι και πολυ σίγουρη...
-Ασ'τα αυτα της φώναξα φιλικά. Μονοο που πηγε κατι στραβά εκεινη την ωρα και μας ακουσε η μαμα μου! Και μπήκε αμεσως στο δωματιο.Εκει πάγωσα. Κρύος ιδρώτας με έλουζε...

ΣΑΡΑ

Σήμερα θα παμε να παρω κλειδι γιατι ειναι αδύνατον να καθομαι πεντε μερες την εβδομαδα επι τέσσερις ωρες στις σκάλες. Η Λορεν δεν έχει καταλαβει ακομα τίποτα... Οτι ειναι επικυδυνο αυτό που κανει και οτι ο Τζέισον την εκμεταλλεύεται. Η θεση μου ειναι εξίσου δύσκολη με της Λόρεν. Αν και δεν ηθελα να μιλησω στον Σαμ ανοιξα τον Η/Υ και του έστειλα μύνημα για να μου πει το νουμερο του Τζέισον για να τον εχω στο viber. Τον εψαξα λοιπόν... Το όνομα ηταν Jason 8132 και ειχε μια φωτό με τον εαυτο του... Του εστειλα λοιπον μύνημα...

Σαρα:Τζέισον

Τζέισον: Να προσεχεις καθε κινηση

Σαρα:Ασε τις βλακείες και πες μ γτ πηρες τα κλειδια μ. Τα χρειαζομαι!

Τζεισον: ...και την κάθε λεξη.

Σαρα:Πες μου που μενεις να ρθω να τα παρω τωρα...

Jason 8132 went offline.

Ολα ειναι περίεργα τι συμβολίζουν αυτα που μου λεει. Μακαρι να μπορουσα να τα δειξω στην Λόρεν αλλα με εχει κανει block απο παντού... Και ξανακαθισα να σκεφτω ολα όσα μου ειπε ο Τζεισον ώσπου μια ανάμνηση πέρασε μπροστα απ'τα μάτια μου!

Γεια σας παιδιά! (ή λαέ σύμφωνα με την Atha_Monastirli)😂.Τι κάνετε? Εγω είμαι καλα. Πως σας φένεται η συνέχεια? Εχετε αγωνία και για τα δυο κοριτσια?

Αν εχετε αγωνια λοιπον πατηστε το ⭐εκεί κατω ↓ και αφηστε και ενα 💭 για να δειτε ολο και πιο σύντομα την συνεχεια.

Τα λεμε! 💘
ΜΠΑΙ....! ❤
ΦΙΛΟΥΔΙΑ λαέ μ! Atha_Monastirli😂

TEENAGE LIFE #CBT#MBCAWhere stories live. Discover now