ΛΟΡΕΝ
Μόλις καναμε τα ψώνια μας και γυρίσαμε ειδαμε ενα ασθενοφόρο εξω απο την πολυκατοικία.
Κανείς δεν ηταν μεσα. Απορρησα αρκετά!Μόλις ανεβηκαμε στον πρωτο όροφο ηταν ενας γιατρος και περιμενε εξω απο ενα διαμέρισμα. Δεν του δώσαμε σημασια και συνεχίσαμε να ανεβαίνουμε τις σκάλες. Στον δευτερο όροφο ηταν ενας αλλος γιατρός ο οποιος περιμενε κι αυτος εξω απο ενα διαμέρισμα.
Αυτος μας έγνεψε με το κεφαλι του, του ανταποδωσαμε και συνεχίσαμε για τον τετο όροφο οπου εκει ειναι και το διαμέρισμα μας. Ηταν κι εκει ενας γιατρός.
Μας χαιρέτησε κανονικα και μας ρώτησε:- Καλησπερα σας!
-Καλησπέρα! Απάντησε ο μπαμπας μου.
- Μας πήρε καποιος τηλέφωνο και μας ειπε πως σε αυτη την διευθυνση καποιος δεν ειναι καλα.
Δυστυχως δεν μα εδωσε τα κατάλληλα στοιχεια. Ξερετε τιποτα εσείς?
-Οχι δεν μάθαμε κατι δυστηχώς.
-Σας ευχαριστω. Είπε και συνεχισε να χτυπάει κουδούνια.Μόλις μπήκαμε μεσα εβαλα τα νεα μου ρουχα:
...και μετα αμεσως άνοιξα το κινητό μου να δω τις ειδοποίησεις μου.
Ειχα ΧΙΛΙΑΔΕΣ μυνήματα. Και ΧΙΛΙΑΔΕΣ κλησειςΜπήκα στο viber και καταλαβα οτι ολα τα μυνήματα ηταν απο τον Τζέισον❤
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ
Τζέισον❤: Εισαι καλα?
Ηρθε το ασθενοφόρο?
Ολα οκέι ετσι?
Απαντα μου σε παρακαλω!
Μην καλέσω και το 100!
Που είσαι Λόρεν?
Ηρθε το ασθενοφόρο?
Σε αγαπω Λορεν θελω να ξερω αν είσαι καλα!Τιιι? Τι έιναι ολα αυτα?
Μολις ειδα και την πρωινή συζήτηση αρχισα να καταλαβαινω τι γινεται.
Βασικά καταλαβα τα παντα. Καταλαβα γιατι ηρθε το ασθενοφόρο. Καταλαβα γιατο ειχα τοσες κλήσεις απο την Σαρα.Πηρα αμεσως τηλεφωνο τον Τζεισον:
"🎶🎶🎶"...Η κληση σας ειναι σε αναμονη. Παρακαλουμε ξαναδοκιμαστε αργοτερα.
Μετα απο πέντε λεπτα τον ξαναπηρα και το σηκωσε.
-Τζέισον τι ειναι ολα αυτα?
-Είσαι καλα αγαπη μου? Ευτυχώς!
- Γιατι ξεσηκωσες ολο τον κοσμο και γιατι έστειλες ασθενοφόρο στην πολυκατοικία μου?
-Καταλαβα οτι δεν εισαι καλα.
-Μα μια χαρα ειμαι! Ειπα με νευριασμένη φωνη.
-Γιατι δεν μου απαντούσες ολη μερα τοτε?
-Δεν σου απαντούσα γιατι ειχα φυγει βιαστικά απο το σπιτι και δεν πρόλαβα να σου πω τιποτα. Δεν περιμενα να δημιουργηθεί ολόκληρο θέμα!
Του ειπα αυτο... Αλλα φυσικα και δεν του ειπα οτι λιποθύμησα!-Οκ! Δεν πειράζει! Δεν με νοιαζει που ξεσηκωσα τους πάντες. Εμενα αυτό που με ενδιαφέρει ειναι οτι εισαι καλα!
Τι γλυκοοος μωρε! Υπερβολική ημουνα! ❤
Του ειπα οτι τον συγχωρώ . Τον αποχαιρέτησαν και εβαλα το κινητό μου στην φορτηση.
Καθισα στο κρεβατι και χάζευα τα νεα μ ρούχα ωσπου ακουσα μια σειρήνα απο εξω και το βλέμμα μου βγήκε εξω.
Εξω απ'την πολυκατοικία υπηραχαν δυο περιπολικά και μια περιποληκη μηχανη. Τι δουλειά ειχαν εδω?
[…]
Μετα απο λιγο μου ξαναεστειλε ο Τζέισον❤:
Τζέισον❤: Ηρθε μήπως η αστυνομια εκει?
Εκει καταλαβα πως αργησα να του στειλω μυνημα!
Ειχαν ολα μπερδευτει ολοι ξεσηκώθηκαν.
Εριξα μια ακομη κλεφτη ματια κατω και το να δω?
Ολη η οικοδομή ειχε κατέβει κατω και καναν διαφορες ερωτησεις ατος μπατσους.
- Κοριτσι μου εμεις θα είμαστε κατβουμε κατω
Ακούστηκε η φωνη της μαμάς απο το σαλονι και αμεσως μετα την πορτα να χτυπά με δυναμη.
Ειχε πια δημιουργηθεί ολοκληρο θεμα για ενα μήνυμα.
Hi lollipops? Τκντ?Ελπιζω όλοι ν ειστε καλα! Πως σας φένεται το νεο μ κεφάλαιο? Γράψτε μ τη γνωμη σας στα σχόλια! ❤
Επίσης θελω να σας πω οσοι ενδιαφέρονται ν πανε ν δουν τον διαγωνισμό π κανω για το survivor! 😱😍
Αν σας αρεσε η ιστορία πατηστε το ⭐εκει κατω κ αφηστε κ ενα 💭.
Τα λμ στο επομενο κεφαλαιο! 😍💘
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙΙ! ❤
YOU ARE READING
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...