...
-Η ΚΕΙΣΙ!!
Φώναξα δυνατα. Δεν κάθισα να το σκεφτω, έτρεξα αμέσως προς το δημοτικο. Η ωρα ειχε παει 9:50 και στις 10:00 ειχαμε ραντεβου.
Οταν εφτασα η Κέισι δεν ήταν πουθενά. Ειδα τον περσινό δάσκαλο της Πληροφορικής να κάθεται στην πορτα και τον ρωτησα:-Γεια σας! Μηπως είδατε την αδερφη μου?
-Οχι κοριτσι μου , ποια ειναι η αδερφή σου?
-Η Κέισι Τζόουνς!
- Α! Ναι εχει φυγει εδω και δεκα λεπτα περίπου...
-ΤΙΙ? Και που πηγε?
-Δεν ξερω φυσικα. Που να ξερω? Εγω την ειδα να φευγει προς τα κει...
-Και ηταν μονη της?
- Ναι ολομόναχη
-Ενταξει ευχαριστώ . Γεια σας.
-Γεια σου.Ειμαι πολυ ανχωμενη...Η ωρα ειναι 9:57 και εγω ειμαι ακομα με την τσάντα και τα ρουχα που εβαλα το πρωι...τα οποια δεν ειναι για βολτα... Πρέπει επειγοντος να πάω σπίτι!
Οταν εφτασα και εβαλα ενα τζιν σορτσάκι και ενα τοπ μπλουζάκι επιασα το τηλεφωνο και τηλεφωησα αμεσως σε ολες τις φίλες της Κέισι. Δεν το σηκωσε κανεις...
Επρεπε κατι να κανω δεν ήθελα να δημιουργήσω κακή εικονα στους νέους μου συμμαθητές... Βαζω γρηγορα τα παπουτσια μου και τρεχω στο σημειο συνάντησης. Εκει ηταν μονο οι μισοί. Η Σαρα με περιμενει πειραγμένη
και ησχυριζεται οτι την έστησα:-Ευαριστω πολύ Λόρεν! Γιατι με αφησες με ολους αυτούς δεν ξερω κανεναν!
-Συγνωμη Σαρα. Δεν φαντάζεσαι τι έπαθα ολη αυτη την ωρα που αργησα..Χιλια συγνωμη...
-Καλα δεν πειραζει εχει χαρη που σε εχω αδυναμία... Και τι επαθες λοιπον?Της διηγήθηκα την ιστορια... Φάνηκε τρομαγμένη...
-ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ! Μου ειπε... Και με κοίταξε με ενα στενοχωρημένο βλέμμα. Θελω επίσης να σου εξομολογηθώ κατι...
-Τι? Την ρωτησα ολο περιεργεια.
-Την ειδα... Μου είπε
Τιι? Που?
-Ηταν στο πάρκο και επαιζε κυνηγητό με τις φίλες της οταν έπεσε και αρχισε να κλαίει... Νομιζω εσπασε το ποδι της δεν σου υπόσχομαι ομως και κατι.
-Πλακα μου κάνεις? Και τωρα που είναι?
-Μην ανησυχεις η μαμα ενος κοριτσιού ειδοποίησε την μαμα σας και κάλεσε και ασθενοφόρο...Δεν μπορούσα να το πιστεψω ηταν αδύνατον... Δεν ειχα ορεξη κάθισα διπλα στην Σαρα και τηλεφώνησα αμέσως στην δουλειά της μαμάς...
Ηταν ολα τόσο περίεργα...Γεια σας! Τι κανετε? Πιστευω ολοι να ειστε καλά! 😍
Ελπιζω να σας αρεσε το δεύτερο κεφάλαιο του βιβλιου... Αν σας αρεσε πατηστε ⭐ και καντε 💭Γράψτε στα σχολια την γνωμη σας και τι πιστεύετε πως θα γινει στην συνέχεια
Φιλακια!! 💋
Μπαιιιι!! 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Genç KurguΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...