Πραγματικά ντρεπομαι! Ντρεπομαι π αναγκαζω ενα κορίτσι μικρότερο μου ν με προστατεύει!
[...]
ΤΖΕΙΣΟΝ ❤
Μολις γύρισα σπίτι ειδα κατι το αναπάντεχο. Η Αντζελα ηταν μες το σπιτι μου λυποθυμη με ένα γεμάτο μπουκάλι ουίσκι το οποίο χύθηκε ολο στι χαλί στο χερι.
Καλεσα αμεσως το 166.Το ασθενοφόρο ηρθε μεσα σε περιπου ενα τέταρτο. Η Αντζελα δεν ειχε ξυπνήσει καθολου.
Οσο οι γιατροί την έβαζαν μες το ασθενοφόρο καλεσα στα γρηγορα την Λόρεν:
-Ναι?
-Λορεν εγω , ο Τζέισον είμαι!
- Τι έγινε?
- Ν εισαι στο νοσοκομείο της περιοχής σε 10'
-...οκ....
-Μπαι...
-Μπάι.ΛΟΡΕΝ
Τρόμαξα πολυ! Για ποιο λογο ν θέλει ν με συναντήσει σε ενα νοσοκομειο?
Δεν το σκεφτηκα ομως πολυ... Ντύθηκα αμέσως... Εβαλα αυτα⤵
Πηρα κινητό, κλειδιά και κατευθυνθηκα αργα προς την εξώπορτα για να μην καταλαβει κανείς τίποτα.
Ματαιη η προσπάθεια... Η Κέισι με ειδε και με την ΤΣΙΡΙΧΤΗ κ δυνατη φωνη της με ρώτησε:
-Που πας? Πριν εξω δεν ησουν?
-Να μήν σε ενδιαφερει! Πανε τωρα στο δωματιο σου και μην πεις κουβεντα στην μαμα και στον μπαμπά!
-Θα τους τα πω ολα αν δεν μου πεις που πας! Ειπε και με κοίταξε με το βλεμμα του σατανα...
-Ουφ! Θα παω βολτα με την Σαρα! Ευχαριστήθηκες?
-Μα δεν ειχατε μαλωσει μ'αυτήν?
-Εχεις χασει πολλα επεισόδια τα οποια δεν μπορω να σου τα εξηγήσω τωρα
-Οχι! Θελω να μου το πεις τωρα αλλιως θα το πω στην μαμα!
Ειπε κ με κοίταξε με θυμωμένο ύφος.
- Ε και δεν της το λες? Της ειπα κι εγω θυμωμένη και βαρεσα την πορτα πισω μου.[...]
Οταν εφτασα στο νοσοκομείο ο Τζέισον❤με περίμενε απ'εξω.
Ειχε αρχισει να ψιχαλίζει και οσο πηγαινε δυνάμωνε. Με επιασε αμεσως απ'το μπράτσο, με τράβηξε μεσα.
Αρχισε να ανεβαίνει τις σκάλες χωρίς να μου εχει μιλησει καθόλου... Σαν να μου εχει θυμώσει...Ανεβήκαμε πανω και φτάσαμε στον θάλαμο 397.
Μισοανοιξε την πορτα.
Αντίκρισα μια κοπελα. Προφανώς ηταν η Αντζελα.
Το σωμα της ήταν "τυλιγμένο" με σωληνάκια.
Ειχε και ενα γύψο στο κεφαλι της.
Αυτα μονο καταφερα να δω. Ο Τζέισον❤μετα απο πολυ λίγο εκλεισε την πόρτα και καθισρ στα καρεκλακια που υπήρχαν απέναντι απο τον θάλαμο.
-Τ-τι εχει?
Τον ρωτησα χαμηλόφωνα και τον κοίταξα στα μάτια.
-Μπαινω μες στο σπίτι φοβισμένος νομίζοντας πως έχει δει τα πάντα. Ξέρεις τι εννοώ!
Αρχίσα να προχωράω σιγανά στο χολ προς το σαλονι. Αφου πια ημουν πισω απ'τον καναπε την ειδα αναμεσα απ'το τραπεζι και την πολυθρόνα λιποθύμη κραροντας ενα μπουκάλι ουίσκι.
Βγήκα απ'το διαμέρισμα και άρχισα να φωνάζω για βοηθεια ώσπου για καλη μου τύχη με ακουσε η κ. Μπέτυ απο το απεναντι διαμέρισμα και μου είπε:"Ειδα την κοπελα κατω απ'την πολυκατοικία με μια σακούλα απ'την κάβα. Μεσα ειχε χιλιαδες ποτα και κρατούσε και ενα στο χερι της. Την ακολούθησα ως πανω ώσπου μπηκε μεσα και αρχισε να τραγουδάει. Καποια στιγμή σταμάτησε και απο'κεινη την ωρα δεν την ξανακουσα"
Μετα αμεσως κάλεσα το ασθενοφορο και εσενα.
Για τρεις μερες θα πρεπει να ειναι δω... Μπορείς να έρχεσαι τα απογευματα εδω να ειμαστε μαζί?
-Φυσικά! Ειπα και του εδωσα ενα φιλι. Αλλα γιατι θες να την δεις αφου στο εκανε ολο αυτό?
-Ε... Ειναι μεγαλη ιστορια...
-Ενταξει... Ε... Εγω πρέπει να πηγαίνω γιατί κοντεύει 22:00.
-Ενταξει... Θα τα πουμε αυριο!
-Μπαιι!
-Μπαιιι!Hi lollipops!💘 Τκντ? Ελπιζω ολοι κ ολες ν ειστε πλ κλ! 💘
Πως σας φανηκε το νεο κεφαλαιο? Εχω πολλη εμπνευση ΕΙΔΙΚΑ γ το επομενο.Λοιπον lollipops... Σας εχω δυσσαρεστα νεα...
Σε λιγα κεφάλαια το βιβλιο τελειώνει... 😔😁
Ενιγουει... Πως σας φενονται οι εξελίξεις στι νεο κεφαλαιο? Σας αρεσουν? Πειτε μ τη γνωμη σας στα σχολια! ⤵
Αν σας αρεσε πατηστε το ⭐ εκει κατω ⤵ κ αφηστε κ ενα 💭.
Σποιλ: Ο έρωτας αναμεσα σε Τζέισον Νο1 και Λορεν ξαναγεννιέται! 😱
Αυτα απο μενα!
Θ τ πμ στο επομενο κεφαλαιο!💘😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤
YOU ARE READING
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...