🌸Κεφαλαιο 20:ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ#3

31 21 1
                                    


The dream... 💭

Sara's POV
Η Λόρεν μπηκε ανήσυχη μεσ'το σπιτι και έτρεξε προς το δωμάτιο μου. Την ακολούθησα ...

- Λορεν? Τι επαθες?
- Ειναι μήπως εδω τα κλειδιά μου? Της πισω πόρτας?
- Δεν ξερω. Τι εγινε?
-Ρε χασαμε τα κλειδια της πισω πόρτας η καποιος μας τα πηρε. Και ηρθα να ελέγξω μήπως τα αφησα εδω..

Η μαμα της την ξαναφωναξε εξω απ'το διαμέρισμα... Ειχε περάσει ενα τέταρτο και δεν ειχε ερθει ακομα μεσα. Κοίταξα απ'το ματάκι και δεν ηταν κανεις εξω ουτε ακουγόταν τιποτα... Ανοιξα την πόρτα και φώναξα βέβαια λιγο σιγανά...

-Λόρεν? Λόρεν εισαι δω? Που εισαι Λόρεν?

Κανεις δεν μου απάντησε ετσι έτρεξα μες το σπιτι και την πηρα αμεσως τηλέφωνο... 

[…]

1ο τηλεφώνημα: Η κλήση σας προωθείται...

2ο τηλεφώνημα: Αυτός ο αριθμός δεν ειναι διαθέσιμος...

3ο τηλεφώνημα: Αυτος ο αριθμός δεν υπαρχει...

Και εκει πάγωσα... Δεν υπαρχει?
Ξαναπροσπαθησα αλλα το ιδιο...

Εστειλα και μύνημα στο viber αλλα μ ελεγε: "Προσκληση στο viber"

Δεν την έβρισκα πουθενά... Ωσπου πηγα απ'το σπίτι της... Χτύπησα το κουδούνι και δεν άνοιγε κανεις ενω ακουγα φωνές και ημουν σιγουρη πως κάποιος ηταν μεσα...

Αφου πηρα τηλέφωνο την μαμα μου να της πω πως δεν ειμαι σπίτι κάθισα στις  σκάλες του διαδρόμου με την ελπιδα πως θα βγει εξω η Λόρεν...

[…]

Είχε περασει μιση ωρα και η Λόρεν ενω ακουγόταν δεν έβγαινε εξω... Ξαναπροσπαθησα να χτυπήσω το κουδούνι αλλα κανεις δεν άνοιγε.

Καποια στιγμη άκουσα μια μουσικη. Αμεσω καταλαβα πως ηταν το κινητο της Λόρεν μόνο απο το τραγουδι:

🎶🎶"ohhh here ohhh here ohhh I ask myself what am I doing here."🎶🎶

Και την ψιλοακουγα να μιλαει...

Κατι ελεγε οτι δεν με θελει πια και πως ειμαι μια ψεύτρα και πως εγω δημιούργησα ολο αυτο που συνέβη...

Εκει πάγωσα...  Δεν περίμενα να γινει κατι τετοιο γιατι την τελευταια φορα που μιλησαμε ηταν ολα τελεια. Τι της έκανα? Δεν μπορω να το πιστεψω. Μηπως σεν έλεγε για μενα? Μήπως ελεγε για καποια αλλη? Μα δεν γινεται αφου ακουσα το ονομα μου!

Ξαναχτυπησα το κουδούνι πολλες φορες ωσπου ενας αντρας μεγάλης ηλικίας μου ανοιξε και με ρώτησε...

-Ποια εισαι εσυ και τι θελεις εδω?
-Ειμαι η κολλητη ρης Λόρεν και θελω να της μιλησω. Είπα άνετη....
-Δεν το νομιζω... Μου ειπε και μου ανοιξε διάπλατα την πορτα... Ειδα την Λόρεν να με κοιτάζει σαν να επεσα απο τον πλανητη Αρη και να μιλαει με καποιον στο τηλεφωνο λέγοντας του :

"Να προσεχεις καθε κινηση της...και καθε λεξη!
Είναι το πιο ύποπτο ατομο που εχω γνωρίσει"

Μολις το ακουσα αυτο... κατεβηκα τις σκάλες χωρις να πω τιποτα. 

Κατω ηταν ο Τζέισον με τον Σαμ. Ο Σαμ με επιασε απ'το μπράτσο με πήρε στην πισω αυλή και μου ειπε οτι με γουστάρει. Δεν του εδωσα σημασια... Εφυγα αμεσως τρέχοντας για το σπιτι μου και εστειλα απο το ινστα μυνημα στη Λόρεν

Σαρα:Λόρεν?

Λόρεν:Φτανει Σαρα. Κατάλαβε το! ΜΗΝ ΣΥΝΣΧΙΖΕΙΣ! Δεν θελω να σε ξαναδω...

Loren! 🎀 went offline

REALITY

ΣΑΡΑ

-Και εδω ξυπνησα...
-Πωπω! Είπε η Λόρεν. Ειχε μείνει με το στομα ανοιχτο και τα ματια πεταγοταν εξω... Το ιδιο και η Εβελιν.
-Ειδες που στα 'λεγα!
-Ναι Σαρα τωρα σε πιστεύω ομως. Μου εκλεισε το ματι και με αγκάλιασέ...

Γεια σ λαέ μ!❤ Κλμρ! Τκντ?
Σας αρεσε ολοκληρωτικά το όνειρο? Γράψτε μ στα σχολια τη γνώμη σας για τα κορίτσια π τα βρήκανε αλλα φυσικά το βιβλίο δν τελειώνει εδω... Κι αλλοι μπελάδες τους περιμένουν στη συνεχεια...

Αν σας αρεσε λοιπον πατηστε το ⭐ εκει κατω ⤵ κα αφηστε και ενα μικρο 💭 με τη γνωμη σας!

Θα τα πουμε στο επομενο κεφαλαιο! 😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤💘

TEENAGE LIFE #CBT#MBCAWhere stories live. Discover now