🌸Κεφαλαιο 9: "Να προσεχεις καθε κινηση"

47 25 11
                                    

Δευτερα 21 Σεπτεμβριου

ΣΑΡΑ

Δεν το πιστευω! Ειδα και χτες και σημερα ξανά το ιδιο όνειρο.Σημερα η Λόρεν θα ρθει face 2 face 😂 με τον Τζέισον και ακομα μα την κανω να με πιστέψει. Ισως να πήγαινα να την παρω να παμε μαζι σχολείο και να της τα εξηγήσω ολα? Τι βλακείες λεω. Το πολυ πολυ να με πετάξει στον κάδο εξω απ'το προαύλιο... Αχχ τι να κανω? Ακομα και να την φωνάξω στο διάλειμμα δεν προκειται να ρθει να ακουσει. Πρεπει να σκεφτω κατι συντομα...

ΛΟΡΕΝ

Πωω Δευτερα παλι σημερα! Η Σαρα θα με κυνηγάει και θα με φωνάζει και εγω θα πρέπει να κανω οτι δεν την ακουω! Ποσο σπαστικο! Και θα θελει να με παρει να μου ρίξει όσα ψεματα έχει να πει και μετα να παει να γκομενισει με τον Τζέισον! Εκνευρίζομαι μονο που το σκεφομαι... Σημερα θα ειμαι μονο με τον Τζέισον και με κανεναν αλλον!

[...]

Μου ήρθε και σημερα ενα κατατσαλακωμενο χαρτάκι και ελεγε:"Να προσεχεις καθε κίνηση"
Εκεί πάγωσα. Δεν το πίστευα οτι η Σαρα θα έφτανε στο σημείο να μπει κρυφά στην ταξη και να μου γράψει κάτι τοσο ασήμαντο! Αφου ξερει οτι δεν πρόκειται να την πιστεψω τι συνεχιζει?

[...]

ΣΑΡΑ

Δεν εχω δει ακομα την Λορεν σημερα και εχω αρχίσει να ανησυχω... Περιμένω για το διάλειμμα μηπως την παρει το ματι μου

[...]

Ουφ.. Να τη! Απο την μια χαιρομαι που την βλεπω! Ευτυχως θεε μου ειναι καλα! Απο την αλλη με κοιταει θα λες και ειμαι κανενας εξωγήινος που πηδηξε στην γη απ'τον πλανητη Αρη! Ελεος την κοιταω με ενα μελαγχολικό βλέμμα μήπως και λυγίσει αλλα τιποτα στον κοσμο της αυτη! Η αληθεια ειναι πως ανησυχω ακομα γιατι ειναι διπλα του! Καθε κινηση του ειναι εξίσου επικυδινη με την επομενη και την προηγούμενη (κίνηση).

ΛΟΡΕΝ

Με κοιτάει, με κοιτάει, με κοιτάει... Δεν εχει παρει τα ματια της απο πανω μου τι νομιζει δηλαδή πως ετσι εγω θα την λυπηθώ και θα πάω να την ακουσω... Εξήγησα στον Τζέισον τα παντα και μου ειπε:

-Μην την ακους! Απλα σε ζηλεύει! Και μου εκλεισε το ματι. OMG!
-Το ξερω. Του ειπα και χαμογέλασα.

[...]

ΛΟΡΕΝ

Οτανε έφτασα σπιτι ειδα μήνυμα στα mail ξανα απο ανώνυμο...

Ανων: Να προσεχεις κάθε κινηση

Εκει τα καταλαβα ολα! Βρήκα επιτέλους ποιος ηταν αυτος ο ανώνυμος ή μήπως πρέπει να πω "ΑΝΩΝΥΜΗ"
Η Σαρα λοιπον τοσο καιρο με δουλευε κανονικα! Τουλάχιστον κανει και καλο καμουφλάζ δεν μπορω να πω... Ολα αυτα τα αγαπη μου και τα μωρο μου και τα μου αρέσεις... εγω η χαζη καθόμουν και τα πίστευα... Κι εγω οτι μα ναι ειμαι τελικα. Δεν θα της ξαναμιλήσω ποτέ! Δεν θα της εμπιστεύομαι τίποτα και ουτε πρόκειται να την λυπηθώ που να έρθει να μου κανει με μετάνοιες! Την κανω παντου μπλοκάρισμα και θα ησυχάσω με αυτο το θεμα γιατι αρκετά τράβηξε η βαλιτσα!

ΣΑΡΑ

Ολη τη μερα δεν κανω τίποτα πάρα μονο να σκεφτομαι τροπους να κανω την Λόρεν να λυγισει... Ξαπλώνω στο κρεβάτι κοθταω επίμονα το φωτιστικό και απλα σκέφτομαι... Σκεφτομαι... Σκεφτομαι... Σκεφτομαι αλλα τίποτα.  Εχω αφιερώσει αρκετο χρονο και βαρεθηκα αλλα δεν μπορω να αφησω την πρώην κολλητή μου να πέσει σε αυτη την παγίδα ειπα αποφασιστικά... Και συνέχιζω να σκεφτομαι...

Γεια σας παιδια! Οχι που να το παινευτώ αλλα με αγγίζει και μενα η ιστορια μ! 😂Για να φανταστειται έγραφα και ημουν εκνευρισμένη με αυτα που κάνει η Λόρεν! Ελεος δλδ! 😂
Λοιπον αν σας άγγιξε και εσα δεν θα με πείραζε να πατήσετε το ⭐εκει κατω ↓ αλλα ουτε να αφήσετε και  ενα 💭!

Τα λεμεεε! Μπαιι! ΦΙΛΟΥΔΙΑ! 💋
 

 

       

TEENAGE LIFE #CBT#MBCAWhere stories live. Discover now