Κυριακη 26 Σεπτεμβρίου
ΛΟΡΕΝ
Χτες με την Σαρα ειχαμε μια πολυ ήρεμη συζήτηση και ευτυχως σημερα ολα είναι μια χαρά μεταξυ μας.
Καμια δεν θελει τον Τζέισον πια. Εγω θελω...ξερετε εσεις!Ακουσα εναν ηχο απο το viber και αμέσως έτρεξα... Ηταν ο Τζέισον❤.
Τζέισον❤:Τι κανείς ομορφη? Μου ελειψες βρε! ❤😘
Λόρεν: Χαχ...κι εμενα.. Εεε καλα είμαι όμορφε❤
ΟΜΓ! Δεν το πιστευω καταφερα να του το πω!Τζέισον❤:Κι εγω καλα ειμαι. Θα κάνεις τίποτα σήμερα?
Λόρεν: Εεε... Μπα δεν νομίζω... Γιατι?
Αν και εχω κανονίσει με την Σαρα μια που τα βρήκαμε... Καταλαβα που το παει καιι προτιμω να βγω μαζι του!Τζέισον❤: Εε... Αν ήθελες να βγούμε μαζί αλλαα αν εχεις κατι δεν πειραζει αλλη φορα...
Λόρεν: Οχι οχι! Είμαι free σήμερα!
Τζέισον❤: Οκ... Τι ωρα θελεις και που?
Λόρεν:6 στην πλατεια?
Τζέισον❤:Οκ οπως θες! Θα τα πουμε εκει! 😘
Λόρεν:ΒΒ τα λεμε!😍😘
ΟΜΓ! Μετα εστειλα μύνημα στη Σαρα να το ακυρώσω:
Λόρεν:Σαρα εχω δυσσαρεστα νεα...
Σαρα:Τι έγινε?
Λόρεν: Δεν μπορω να βγουμε σήμερα!
Σαρα : οκ γτ?
ΣΑΡΑ
Η Λόρεν μου ειπε οτι δεν μπορει να βγουμε για καποιο λογο. Την ρωτησα:
Λόρεν:Δεν μπορω ν βγουμε σημερα
Σαρα:οκ γτ?
Loren! 🎀 went offline
Τεσπα! Δεν θα κατσω να το συζητήσω γιατι θα μαλώσουμε παλι ακομα δεν τα βρήκαμε!
ΛΟΡΕΝ
Είναι επιτέλους 5:00 και τωρα θα αρχισω να ετοιμάζομαι!
Εκανα πρωτα ενα ντουζ, ύστερα διάλεξα τα ρουχα που θα φορούσα... Ενα μαυρο τοπακι και ενα ψηλομεσο σορτς, μετα εκανα το make-up... Εεε βασικά εβαλα λιγη μάσκαρα καιι λιγο lip gloss και αφού εβαλα τα σχεδον καινουρια😂 superstar μου και εβαλα ολα τα απαραίτητα μεσα στο backbag μου έφυγα αμεσως για την πλατεια.
Στην πλατεία...
-Γεια! Συγνώμη που αργησα! Ειπα με τον ιδρώτα να κυλάει στο προσωπο μου ενω ημουν κατακόκκινη
-Μην ανγωνεσαι ομορφη γιατι κι εγω μολις ηρθαΠηρα μια ανασα ανακούφισης και συνέχισα. Δεν ηθελα να δημιουργησεί κακή εικονα για μενα γιατι τον γουσταρω και θελω να πιστεύει πως ειμαι τελεια.
-Που παμε? Παμε για κανενα καφε? Με ρώτησε...
-Η αληθεια ειναι δεν πινω καφε αλλα... Ας δοκιμάσω τι εχω να χασω εξάλλου? -Οκ... Οπως θες παμε.Περασε το χερι του γυρω απ'τον σβέρκο μου και αρχίσαμε να προχωράμε προς την πιο κοντινή καφετέρια... Μολις καθίσαμε ηρθε αμεσως η σερβιτόρα να παρει παραγγελία
-Γεια σας! Τι θα θέλατε?
-Εγω θέλω ένα φρεντο καπουτσίνο μέτριο με περισσότερο γάλα. Εσύ ομορφη?Με ρώτησε και στράφηκε προς τα μενα.
-Εε κ γω ενα ιδιο... Είπα με τρεμάμενη φωνη
-Μάλιστα κατι αλλο?
-Οχι τιποτα. Ειπα εγω
-Ούτε εγω. Ειπε ο Τζέισον.
Απλα φερε μας κ ενα τασάκι.Ενιωσα λίγο περίεργα μολις το ειπε αυτο γιατι δεν του φαινόταν να καπνίζει.
-Μαλιστα!Είπε η σερβιτόρα και εξαφανιστηκε μεσα στην καφετέρια.
Μετα απο δεκα λεπτα που μιλούσαμε ο Τζέισον διέκοψε τη συζητηση μας και μιλησε σε κάποιον ο οποίος ηταν δεξιά μου. Βασικαα σε καποια γιατι ειπε...
-Α γεια σου γλυκια μου!
Και μολις γύρισα στα δεξιά μου μια έκπληξη με περιμενε... Και τι να δω?
Γεια σ λαέ μ! Τκντ? Πως σας φενεται το νεο κεφάλαιο? Η Λόρεν αλλαζει εντελώς συνήθεις για τον Τζέισον όπως βλέπετε αλλα ποια ειναι αυτη η "γλυκια του"? Γράψτε μ τι πιστεύετε στα σχόλια...
Διευκρίνηση :Καθε φορα που θα βαζω και ❤ διπλα απ το Τζέισον σημαινει οτι ειναι ο Νο2Αν σας αρεσε πατηστε το περίφημο ⭐ εκει κατω ⤵ και αφηστε κ ενα 💭 με τη γνωμη σας!
ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΡ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ...!
ΣΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΣΑΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ Μ Κ ΘΑ ΤΗ ΔΕΙΤΕ (καλα μην νομιζετε κ τπτ το ουαου! Ειπαμε!)
Λοπον τα λεμε στο επόμενο κεφαλαιο...! 💘😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤
YOU ARE READING
TEENAGE LIFE #CBT#MBCA
Teen FictionΗ Λόρεν πηγαινει γυμνάσιο.Εχει μια μικρη αδερφη. Απο τοτε που πήγε γυμνάσιο η ζωη της εχει αλλαξει. Δεν είναι πια το "μικρο" κορίτσι που παει δημοτικο ομως τωρα εχει να αντιμετωπίσει πολλα προβληματα θα μπει σε μπελάδες αμέτρητες φορές και αλλες τοσ...