🌸Κεφαλαιο 12:Τα χαμενα κλειδια

38 22 7
                                    

ΣΑΡΑ

Ηταν κατι μεταλικο... Γύρισα να δω και ειδα τον Τζέισον και τον Σαμ να τρεχουν με αντίθετη πορεία. Ο Τζέισον κρατούσε ένα κλειδί το οποιο ειχε ακριβως το ιδιο σχεδιο που ειχαμε με την Λόρεν στα κλειδια μας... Δεν νομιζω ο Τζέισον να έχει καρδούλα στα κλειδια του. Αυτα ήταν τα κλειδιά τα δικα μου. Γιατι μου τα πηρε. Τωρα κατι εχω αρχισει να καταλαβαινω τι γινεται... Ειμαι εξω απο το διαμέρισμα μας αφού δεν ειναι κανείς στο σπιτι και συλλογίζομαι... Τι να εγινε οση ωρα ο Τζέισον μιλούσε με την Λόρεν εξω απο το φροντιστήριο? Πως του ηρθε του Τζέισον να παρει τα κλειδιά μου? Γιατι τοση αγένεια αναμεσα σε μενα και τον Τζέισον. Μεχρι χτες ημασταν ΟΚ. Αλλα απο σημερα ολα εχουν αρχισει να αλλάζουν και εγω ανησυχώ!

Τεταρτη 23 Σεπτεμβριου

ΛΟΡΕΝ

Σημερα ο Τζέισον ακομα να μου δωσει τα κλειδια μου αλλα ντράπηκα να του τα ζητήσω πισω. Δεν μου δινει και πολυ σημασία σημερα ειναι περισσοτερο με τον Σαμ. Η Σαρα κάθεται ολη την ωρα μονη της ουτε καν μαζι με την Καρλυ και συνεχεια κατι σκέφτεται. Φοβαμαι μήπως ο Τζεισον της ειπε τίποτα για αυτα που του λεω για αυτην.
Μπα δεν νομίζω βλακεια ειπα ε?

ΣΑΡΑ

Εφαγα πολυ Κράξιμο χτες που έχασα το κλειδι μου και τωρα θα πρέπει να περιμένω απ'εξω για να ερθει η μαμα μου απ'την δουλειά να μ'ανοιξει. Μπελάς αυτος ο Τζεισον και ο Σαμ μαλλον με κορόιδευε. Γιατι να τρεχει κι αυτός μαζι του αν με θελει? Δεν βρισκω κατι λογικο. Ωχ ο Σαμ κατευθύνεται προς τα 'δω.

[...]

ΣΑΜ

Ο Τζέισον έκανε κατι απαράδεκτο. Πηρε τα κλειδια της Σάρας αντι για της Λόρεν και τώρα δεν δέχεται μα τα δώσει πισω! Αλλα δεν φτάνει κανεις αλλος. Εγω φταιω που τον ακολούθησα. Αλλα τι να κάνω και γω κολλητος μου ειναι και με εμπιστεύεται και τον εμπιστεύομαι αν και... Τωρα τελευταια αρχιζει και αλλαζει λιγο ο χαρακτήρας του... Και μου φενεται περιεργο.

ΛΟΡΕΝ

Ο Τζέισον απο την ωρα που πατησα το παιδί μου μεσα στο σχολείο και το εβγαλα δεν μου ειπε κουβέντα. Δεν θα είναι στα κέφια του. Μολις εφτασα στο σπιτι ειχα χιλιαδες μυνήματα απο τον Ανώνυμο1845. Και μου έλεγε.

"Εγω τον ειδα... Και ξερω πως σου κανει κακό και σε σενα αλλα και στην Αλλη"

Και αλλα διαφορα χαζα και συντομα μηνύματακια.

Εκει καταλαβα οτι μπηκε και αλλη στο κόλπο..!

Αλλα με αυτην ολα αλλάζουν...

Γεια σας παιδιά! Τκντ? Ελπιζω να ειστε ολοι καλα! 😜😍

Συγνωμη το ξερω... Το κεφαλαιο ειναι λιγάκι fail δεν εχει τοση αγωνία... Αλλα δεν ειχα εμπνευση δυστυχώς... Αλλα αργότερα η αυριο ερχεται νέο κεφαλαιο με περισσότερη αγωνια...

Γράψτε μου στα σχολια τι πιστεύετε πως θα γίνει τρ π η ζωη ολων αχριζει να αλλαζει....

Αν θελετε πατηστε το ⭐ εκει κατω και αφήστε και ενα 💭.

Τα λεμε! 😝❤
ΦΙΛΟΥΔΙΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ...😘💘

TEENAGE LIFE #CBT#MBCAWhere stories live. Discover now