🌸Κεφαλαιο 19:ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ #2

28 17 1
                                    


Sara's POV

Ο Τζέισον ειναι από κατω. Φώναξα την Λόρεν και τωρα έρχεται.

[…]

Ακουσα το κουδούνι και ετρεκα γρηγορα να ανοιξω. Ηταν η Λόρεν

-Γεια Λόρεν!
-Γεια!Που ειναι? Δεν τον ειδα κατω!
- Πηγε να φυγει τον φώναξα και μ ειπε
"ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ! ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ! ". Και εφυγε με το ποδήλατο...
-Προς τα που πήγε?
-Προς την παραλία
-Παμε να τον βρουμε!

Και τρέξαμε στην παραλία...

Οταν ξαφνικα τον ειδαμε σε μια καφετέρια να κάθεται με μια κοπελα, λιγο μεγαλυτερη βεβαια περιπου 16-17

-Ειδες αυτο οιυ ειδα? Με ρωτησε η Λορεν...
- Ναι φυσικα

REALITY

ΣΑΡΑ

-Και να γιατι σου ελεγα πως ειναι ενας ψεύτης. Σιγουρα μαζι με σενα ειχε αλλες 10 οι οποιες θα ηταν και πολυ μεγαλύτερες!
-Μα δεν τα ειχαμε καν!
-Προς τα εκει πηγαινε ομως... Καλα που σε πρόλαβα γιατι αν τα φτιαχνατε...
-οκ τέσπα συνεχισε!

The dream... 💭

Loren's POV

Πήγαμε προς την παραλία και ειδαμε τον Τζέισον να κάθεται με μια κοπελα. Και οι δυο παγωσαμε! Πήγαμε προς τα κει και τους χεραιτησαμε. Οταν την ειδα πιο καλα την κοπελα κατι μου θυμιζε αλλα δεν μπορούσα να καταλαβω τι....

-Γεια. Ειπαμε με μια φωνη

Ο Τζεισον στραβοκοιταξε την Σαρα και μας χεραιτησε.

Η Κοπελα που οπως καταλαβα την λεγαν Κέισι... ρώτησε κατι τον Τζέισον στο αυτι. Και αυτος απάτησε:

-Φυσικα και της το 'πα Κέισι!

Κοιταχτηκαμε με την Σαρα. Και τον ρωτήσαμε:

-Δεν θα μας γνωρίσεις την κοπελα...
-Δεν εχω καποιο λογο να σας τη γνωρίσω! Πιστεύω πως καταλάβατε το όνομα της τι αλλο θελετε? Ειπε φωναχτα
-Τιποτα!

Και γυρίσαμε την πλατη κα φύγαμε!

-Κοιτα θράσσος
-Ποια λες να 'ταν αυτη?
-Οχι η αδερφη του ε?
-Σιγα μην ηταν η αδερφη του! Μου ειπε η Σαρα εκεινη την ωρα μου 'ρθε να κλαψω αλλα κρατήθηκα!

Αργοτερα πήγαμε στο σπιτι της Σαρας.
Κάποια στιγμη το κουδούνι χτύπησε και ηταν η μαμα μου!

Με τράβηξε έξω απ'το διαμέρισμα και μου φωναξε: Είσαι εντελώς στα καλα σου?
-Σταματα ρε μαμα θα με κανεις ρεζίλι σε ολη την οικοδομή! Μιλα τουλαχιστον ψιθυριστά!
-Κοριτσι μου γιατι δεν με ειδοποιήσεις πριν φυγεις?
-Γιατι θα με άφηνες να φυγω?
-Αλλο αυτό! Τωρα αμ δεν σ'αφήσω να βγεις για την υπόλοιπη εβδομαδα...
-Θα κανω το ιδιο που εκανα και σήμερα! Είπα σαρκαστικά.
-Θα το δουμε αυτο! Είπε και ανοιξε την τσαντα της να βρει το κλειδι της πισω πόρτας.
Εψαχνε επι πεντε λεπτα και δεν βρηκε τιποτα.
Πήρε και τη δικια μου τσαντα και αρχισε να ψάχνει... Ωσπου κι εγω κι αυτη συνηδητοποιησαμε οτι χαθηκε ή καποιος μας το πήρε!

REALITY

ΣΑΡΑ

-Ωχχ κι αυτο σχετίζεται με την πραγματικότητα! Ειπε η Λόρεν και την στραβοκοιταξα.
-Ε το ξερω! Γι αυτο ην συνεχίζεις οτι αρχισες πριν μιση ωρα που κατέβηκες! Γιατι ολα συνδέονται!

Γεια σ λαέ μ! Κι άλλο κεφάλαιο! Πως σας φένεται η συνεχεια και πως ολα σχετίζονται?

Το όνειρο δν ειναι μονο αυτο..!

Γράψτε μ στα σχολια τι πιστεύετε πως θα γινει στη συνεχεια!

Αν σας άρεσε πατήστε το ⭐ κ αφήστε κ ενα 💭.

Θα τα πμ στο επόμενο κεφάλαιο! 😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙΙ! 😘


TEENAGE LIFE #CBT#MBCADove le storie prendono vita. Scoprilo ora